תהיתי על מירי מיכאלי העיתונאית

תהיתי על מירי מיכאלי העיתונאית

שפרסמה שבן זוגה לשעבר הרים עליה סכין,ואני תוהה היכן בן זוגה למה קולו לא נשמע שיספר לנו מה היה ?האם חשד שהיא בוגדת או הדליקה לו את הצורה?
סתם כך נראה לכם גבר ירים סכין על אישה כאיום או ניסיון לרצח?שוב היא חשפה את זה אני רוצה לדעת את האמת ממש מה שקרה שם !

ואולי האחריות היא על המשפחות והרווחה זוג שלא מסתדר רב המון מגיע למצבי צו הרחקה וכו להתגרש בכוח מה שנקרא ושלא יתקרבו אחד לשני רק דרך הרוויחה לראות את הילדים!
 

dory38

New member
אני חולק עליך

לשיטתך, אולי כדאי שנשמע את הצד של הנאצים. הם יספרו לך שיהודים יכולים להיות טיפוסים חמדניים ומעצבנים, ובכך לתרץ את השואה. שטות מוחלטת, מה שהקלדת כרגע.
לגופו של עניין, רצח הוא רצח. מקרה יוצא דופן, הגנה עצמית. אין לי מושג מה קרה שם, והאמת גם לא ממש אכפת לי. אם הוא רוצה להגיב, שיגיב וגם אם לא זה בסדר.
 
אני טענתי אחרת?

יבוא כל אדם יגיד איימו עלי בסכין אתה תאמין לכולם?
מה אמרתי שיתכבד האקס להציג את גירסתו ומה שקרה ואז נדע לשפוט,מחינתי אין תגובה או ראיון שלו זה דברים באויר
 

shayCn

New member
ומה עם עניין הפרסום?

האם כל אחד ואחת בימינו שהם עיתונאים,שדרים או אפילו סתם אנשים שקרובים לטלויזיה, יכולים להעלות לציבור את הכביסה המלוכלכת מהזוגיות ומהבית שלהם? משהו רע עובר על החברה הישראלית וזה לא המקרה הראשון,
למרות שהם כוכבי ריאליטי מבית האח הגדול, זכור לי שאליאב ודנית גרינברג חשפו את המריבות שלהם כשנפרדו. כמעט עושים פרסום על חשבון המריבות שלהם והיא על הדרך עושה שער לפנאי פלוס והוא מפרסם את העסק לקעקועים שלו ואנחנו אמורים להצטער ולהרגיש רע עם זה שעוד זוג נפרד. אבל הם עושים אפילו מהחר* שלהם ביזניס וכסף.
&nbsp
 
אכן כן אני לא רואה סיבה אחרת

אלמלא נראצה העובדת סוציאלית סביר להניח שמירי מיכאלי לא הייתה מפרסמת את זה ,חוץ מיזה שזה גם יכול לפגוע בתדמיתה לא להוסיף לה ,כי כל אדם בר דעת יודע ש99 אחוז סתם גבר לא ירים סכין על אישה או בת זוגתו ,או על גבר אחר אפילו ,לאור החינגות שחוגגים שם אנשי התקשורת כנראה שחשד בה שהיא בוגדת או שהטריפה לו את השכל !
בעיני ברגע שהוא לא עלה לשידור או רואיין מבחינתי אני לא הכי מאמין לה ואולי יש כאן קאצ להתפרסם על גב הנרצחה ,עושים את זה לא מעט ..

אכן יש תופעה גועלית להוציא החוצה הכל גם ברשתות החברתיות ,אני אחרי החג מתנתק אולי פעם בשבוע אהיה ברשת,לא מתאים לי כבר הרשת ולראות הכול מהכול!

אין בושה כיום כלל ,כל מה שאפשר לחלוב מהציבור חולבים ,רק אתמול אישה עם 3 ילדים גרושה שהייתה חולה והתרפאה ,ראתה שעושים לה בעיות בלקבל משכנתא הלכה ופרסמה פוסט בפייסבוק,וגייסה את הסכום למשכנתה ולא הרגישה בושה כלל לומר את זה בראיון ברדיו ,אז כל מי שיש לו בעיה או רוצה כסף ,להתחבר לעיתונאי לרשום פוסט מרגש ואז הכסף יזרום,התחילו לעשות את זה נפגעי תאונות דרכים וקורבנות רצח בבית וכו והעיקר התרומות..
 
למעלה