שמים ... על הבחירה שלנו

שמים ... על הבחירה שלנו

קראתי ומצטטת את הכותב:
" אני לא נוטה לכתוב סטטוס פוליטי, בטח לא אחד לא דמוקרטי.
אבל נכשלנו כעם.
פשוט נכשלנו.
אנחנו כל כך מפולגים ומפוצלים, שאין מנדט להקים ריבונות לאף אחד.
העם אגב אמר את דברו- רוב העם העדיף מרכז חילוני, כי הליכוד-כחול לבן-כולנו-העבודה-ישראל ביתנו, הן כולן מפלגות מרכז חילוניות, ומהוות 80% מהכנסת.
הימין (איחוד מפלגות, או הימין החדש) והשמאל (מרצ), החרדים והערבים- לא רלוונטיים. סקטוריאלים.
אז על הבסיס כולנו מסכימים- רוב העם חילוני מתון, רוצה פתרון מדיני בלי לוותר על שטחים, רוצה שלום אבל לא חושב שיש עם מי. רוצה כלכלה חופשית עם תמיכה סוציאליסטית.
אז למה לא הוקמה ממשלה?
כי לא מצאנו מי שיקים אותה. כי זה הפך להיות פרסונלי (אישי, כבוד חבר הכנסת מיקי זוהר).
כי נכנסו לסחרור של כן ביבי לא ביבי, ששכחנו שמטרת השלטון היא לייצג אותנו ולא לעשות קומבינות עם עצמו או להחליט עם מי הוא כן או לא ישב. כי נתניהו מושחת לכאורה, וגנץ שמאלן לכאורה, לפיד אפס לכאורה.
אז במקום לבנות ממשלה עם רצון העם, שואלים את העם שוב אם זה הרצון שלו. כי לא סומכים עלינו כעם. ובצדק, כי נכשלנו.
אז אל תצאו להצביע ב17.9. כי זה לא משנה. כי גם ככה שמים (האות השביעית כדי שהרובוט לא יכעס) על הבחירה שלכם"

היות וזו גם ה"מנגינה" שאני שומעת בקרב בני משפחתי היותר צעירים, קולגות, ובכלל---- אני תוהה ... האם באמת נכשלנו כעם? ולא פחות חשוב איך להביא את הדור העצוב הזה (דור Y ברובו) למעורבות ולפחות השתתפות בבחירות שידור חוזר?
 
פשוט מאוד תבואי בתלונות

לליברמן שהלכו לקראתו בכל דרך והכל מתועד והוא בגלל שנאה ונקמה בביבי עשה מה שעשה,תבואי בתלונה לכחול לבן שידעו שביבי ינצח ומתוך חוסר אחריות לאומית אמרו רק לא ביבי במקום להתאחד לטובת המדינה!
ואשמח גם ביועץ המשפטי שעשה סלט ותרם את חלקו לברדק הזה ,יכל להמתין ולא לנסות להשפיע ולגרום לסלט !
אם לא יעצרו את כל ההזויים שמקימים מפלגה על כל גחמה ,אז באמת יהיה לנו כאן עוד סלט ,חייבים לשנות את השיטה בהקדם
 
שמעת על נתניהו המושחת? על נתניהו המשוחת?

על נתניהו שבגד, בוגד, יבגוד ?
על הסיוע שלנתניהו למצרים ברכישת צוללות שמעת?
על הזנחת הדרום הבוער שמעת?
על תשלומי הפרוטקשן לחמאס בעזה שמעת?
על הבריאותהמשעממת של תושבי קרית 8 שמעת?
מה שייך ליברמן לכל הזבל הזה שיצא מנתניהו?
 
כל מנהיג ושיקוליו

הוא לא הזניח ,פשוט מאוד החכמולוגים מתוכנו שהיללו את התנתקות,זה מה שגרם והיה ידוע שזה יקרה כך,אני גם רוצה שיחסלו את החמאס,אולי כדאי שראש השבכ ידבר למה הוא מעדיף להשאיר אותם בשלטון שם?
אני חטפתי מעל 50 רקטות וגר באזור ,ויכול לומר לך שתייצרו פצצות שיורידו רחובות שלמים שם ,וזה יקרה הפיצוץ יבוא עוד ,קטר משלמים להם לא ממשלת ישראל ,שיתמכו עד שהמטומטמים האלו העם העזתי ימנה מנהיגים יותר טובים מהחמאס,הם אשמים במצב שלהם ,ואנחנו גם מטומטמים לא מנצחים מהאויר רק!!!

עכשיו השאלה את רוצה כמות חיילים הרוגים בגלל עזה ?אין מנוס אלא להכנס סמטא סמטא שם והמחיר הוא אסון להם והרוגים לנו בלוחמה בשטח בנוי ,לא כמות גדולה אבל יכול להיות כמות ,וזה השיקול מבחינת ביבי לצאת למלחמה מיותרת או לא,למרות שיש כבוד לאומי וכו ,תחסלי את ראסי החמאס הם יחזרו לפוצץ אוטובוסים,זה הסיבה הכי הגיונית שלא מחסלים אותם

בסופו של דבר צריך למשול ולהנהיג ,
יש סיבה לכל דבר,לא יתכן שעובדים שלך ידלפו לרביד דרוקר חומר מהמשרד,וכל התקשורת עכשיו עצובה ששרת משפטים לשעבר חתיכה מחוסרת עבודה ותפקיד לקראת הבחירות שוב

ביבי מסתכל גם על אלו שלא בחרו בו ,והכי קל לצפר וכו את אלו שבחרו בך ,הנהגה היא גם לעשות החלטות שרואות את טובת הציבור כולו,כמו עיתוי מבצע בעזה וכו
 
בקיצור, כולם אשמים מלבד נתניהו הצדיק הראשון לשמו


אני תמיד עומדת נפעמת מחדש איך האיש הזה הצליח לשטוף את המוח לכל כך הרבה אנשים בצורה פשוט מעוררת השתאות? איך הוא עושה את זה? הוא אומר - ליברמן אשם וליברמן שמאלני - וכל העם אחריו ליברמן אשר וליברמן שמאלני.
גנץ ולפיד אמרו בלי ביבי כי מעל לראשו של ביבי תלויים כתבי אישום וראש ממשלה שיש מעליו כתבי אישום, מן הראוי שיפרוש וידאג לענייניו (ככה ביבי בעצמו אמר) ולכן הם החליטו ללכת לבחירות כשהמצביעים שלהם יודעים שכחול ולבן לא מקימים ממשלת אחדות עם ביבי אלא עם כל אחד אחר שהוא לא ביבי. אבל העם שטוף המוח, לא מקבל את זה. מה שהיה טוב לאולמרט, לא תופס לגבי ביבי. ביבי הוא מלך ישראל, שליט עליון, הגזע הנבחר, מראשוני האדם על פי משחקי הכס.
מילא הצליח לשטוף את המוח ולזרוע פחד במפלגה שלו, אבל איך הוא הצליח לשטוף את המוח למיליוני אזרחים? לזה רק לאלוהים יש פתרונים. אני הרמתי ידיים. אין לי שום רצון לשנות את העם הזה. בעוד מספר שנים אנחנו נתעורר למדינת הלכה. מי שיוכל ללכת מכאן, יילך. מי שלא יוכל, יישאר עם חוקי ההלכה. מן הסתם הוא יקבל אותם באהבה. חלק מהעם ישמח מאוד לחזור לימי הביניים. שיהיה להם לבריאות. אני בטח כבר לא אהיה כאן לחזות בזוועה הזאת, גם לא בני הדור שלי. הדור הצעיר והמוכשר ימצא את עצמו בארצות אחרות. בלית ברירה יצטרכו לעבוד כאן בני הישיבות. בכל אופן, את נתניהו נזכור לדראון עולם.
 

shayCn

New member
במצב של ישראל לא בטוח שצריכים מנהיג טוב

יתכן שבסך הכל אנחנו צריכים זה פקיד טוב שיידע להשתלט על העסק הזה שנקרא ממשלת ישראל, שיעמוד בהסכמים וימנה אנשים ישרים ומתאימים לתפקידים.
הרי בסופו של דבר ימין או שמאל זו בחירה בין דמוקרטיה או ביטחון ויש אחוז גדול מהציבור שמעדיף אפילו פגיעה קשה באורח החיים שלו ובכל שאר האספקטים של החיים עצמם ואפילו הסכמה בדרך של שחיתות ורק לא לתת איזה שהוא סיכוי לפגיעה בביטחון.
 

dory38

New member
לפי אותה גישה, מנהלת סניף הדואר שלי צריכה להחליף את ביבי

אולי, מי יודע.
 

shayCn

New member
אפילו

הכלבלב שלי עושה החלטות יותר שקולות מביבי
 

SupermanZW

Well-known member
פרנקלין אמר שאתה טועה

מי שמוכן לוותר על חירותו למען בטחונו יאבד את שניהם.
 

shayCn

New member
מצביעי ביבי הם הטועים

הם שרויים בערפל הסטיגמה שביבי=חזק והליכוד=ביטחון.
&nbsp
 

SupermanZW

Well-known member
כל המצביעים טועים

הם ממשיכים להצביע למועמדים שכבר הוכיחו שאין להם כל כוונה לעמוד בהבטחותיהם. ציבור שאינו דורש מנבחריו לקחת אחריות הוא ציבור מטומטם.
 

shayCn

New member
וזה מצביע על כשלים

כשלים של מערכת החינוך בפריפריה. לא יתכן שאזרחים לא יודעים ולא מבינים את ההשלכות לבחירה שלהם פעם אחר פעם וזונחים את הדמוקרטיה.
הרי אי אפשר להגיד 'לא ידענו' על שורת החוקים שביבי התכוון להעביר עוד לפני הבחירות, חלקם כבר העביר. אלו אנשים ששרויים בהשפעת הסטיגמה שביבי ישיג להם ביטחון וכלכלה. אמונה עיוורת ומוטעית.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
טעינו, טועים ונמשיך לטעות. ביבי מלך ישראל לעד.
 

dory38

New member
ישראל ביתנו היא לא המפלגה השלישית בגודלה, לפי התוצאות

הלוואי שזה יהיה כך, בתום הבחירות החוזרות. איך מביאים את המצביעים (לא רק דור ה-Y, שאני בקצה העליון שלו אגב) לקלפי? שאלה מעניינת, הלוואי והייתה לי תשובה. אין לי ספק שאגיע, אצביע שוב לכחול לבן (לא מזההה עם ליברמן, לצערי) ואף אלך למספר הפגנות אם זה ייראה לי שווה. אני רק מקווה, שאנשים לא ינצלו את השבתון כדי לנפוש וידגלו על ההצבעה. אני בעד שהמדינה תתן תמריץ כספי לכל מי שמצביע, אולי זה יעזור.
 
מודה לך על התגובה לפוסט עצמו-כי באמת השאלה הייתה איך מביאים

לקלפי ולא מה דעתי על ביבי/ליברמן /לפיד /גנץ וכו.. (לעוס עד אימה)
אלא דור Y שמיואש מעצם התהליך.
שמעתי כמה בסופשבוע אחרון (המשפחה) נתקלתי בכמה בעבודה, ועכשיו ראיתי את הפוסט שדי מייצג את מה שהם אמרו.
לי ברור שאצביע, גם אם אהיה האזרח האחרון שמכבה את האור בנתב"ג, אבל אני שומעת את המוסיקה של הייאוש ...ולא יודעת מה לענות.
 

dory38

New member
ייאוש זו אף פעם לא תוכנית עבודה

התשובה צריכה להיות בעיקר מראשי האופוזיציה המסתמנת לנתניהו. הם צריכים לתת תקווה אמיתית למי שנולד למציאות, בה נתניהו ראש הממשלה והשמש זורחת. זה לא חוק טבע, מעולם לא היה שמו של ראש ממשלה בישראל רשום בטאבו. אנשים רמי דרג כמו בן-גוריון, בגין ורבין פינו את מקומם כשהציבור לא האמין בהם יותר (לא כולל את הרצח של האחרון, כמובן). אפילו אולמרט וברק המושחתים שיחקו את כללי המשחק, כי היה להם את המינימום של הגינות בסיסית. לנתניהו אפילו את זה אין, שיישרפו כולם מצידו.
 
הם לא יכולים לתת תשובות ולא דרך כי הם גנרלים .

מעולם בהיסטוריה האנושית לא היה גנרל שידע לתת מענה לצרכים חברתיים .
זה כי גנרלים הם בעלי תכונות שאינן מאפשרות זאת .
 
למעלה