והנה קצת אייל גולן

והנה קצת אייל גולן


אז הנה כמה מילים על הזמר הלאומי/עממי שלנו שבלעדיו חיינו לא היו אותו הדבר:
"חברת הכנסת נאוה בוקר, ההיא שבתחרות איי.קיו. עם מגירת הנעליים שלי תגיע למקום אחרון, החליטה להעניק אות הוקרה מטעם הכנסת לזמר אייל גולן.
מלכי דרורי, יוזמת העצומה נגד הענקת הפרס סיפרה: "יש לי בת, שבגיל 14, בלילה הראשון שבו הרשנו לה לצאת לבד לבמות של יום העצמאות, נאנסה. נלחמנו ואנחנו נלחמים עליה והיא פורחת היום, והחלטנו יחד איתה שנעזור לאחרות שנפגעות".
על כך ענה לה בטוויטר רני רהב, יחצ"נו של אייל גולן: "גברת מלכי את חצופה", "מה הקשר שהבת שלך לצערי קרה לה אסון נוראי ? מה ? אתם מגזימים בענק! חבל, חבל מאוד! הוא הזמר המושמע ביותר במדינה , האהוב ביותר. די. די. די.", וקינח ב: "חרפה אמיתית של האמא !!! את הבעיות הכואבות שלך שימרי לעצמך !".
מבינות? בשבוע של הפגנות ענק נגד אלימות כלפי נשים, רני רהב ממליץ לאמא לילדה שנאנסה לשמור את הבעיות הכואבות שלה לעצמה. והוא לא לבד. יש עוד רבים מסוגו. לעיתים המאבק במכונת הכביסה וההלבנה הממסדית והציבורית של אייל גולן ודומיו מרגיש קצת אבוד.
מאז פרשת "משחקי חברה", שהיתה צריכה בכלל להקרא "סרסרות בקטינות" והכניסה את אביו לכלא, הספיק גולן לזכות בתואר "זמר השנה", מכר מאות אלפי עותקים מאלבומיו, חזר לככב בתכנית הטלויזיה הקוראת לנערות לשיר איתו, הופיע בתכנית ריאליטי בפריים טיים עם אביב גפן, ואפילו זכה למחזמר בקאמרי המבוסס על שיריו, שהוכתר על ידי שרת התרבות מירי רגב כ"צדק תרבותי".
לכן חשוב לי להזכיר כל פעם מחדש מה קרה שם, בתיק הסגור ההוא. ראשית, אביו של אייל גולן הורשע על פי הודאתו בשורת עבירות מין. בהן סרסרות בקטינות שליקט מבית הספר ושינע ב"פותמוביל" של בנו, כדי לשרת מינית את סביבתו וסביבת בנו הקרובה, כשהוא משתמש במוניטין של בנו כזמר אהוב.
הוא הורשע בהדחת קטינות לזנות בנסיבות מחמירות, בניצול קטינים לזנות, בשיבוש הליכים והשמדת ראיה. במסגרת עסקת הטיעון נמחקו מהאישומים עבירות הסמים ועבירות מין נוספות.
אייל גולן יצא נקי מהעסק, עד כמה שאפשר לקרוא לזה נקי, כשהאשמה כולה הוטלה בסופו של דבר על האב, ואייל גולן הוצג כסוג של חירש, עיוור, אילם ורפה שכל, שלא ידע מימינו ומשמאלו, לא הבחין בנעשה סביבו והקפיד לא לראות ולא להבין דבר.
אבל להזכירכם, על פי הפרסומים, ארבע הקטינות ממשפחות הרוסות, שלא הכירו זו את זו קודם לכן, והתלוננו נגד אייל גולן על שיתופן באורגיות, מין בתשלום והדחה לשימוש בסמים - חזרו בהן פתאום מעדותן.
אף אחת מהן לא הצליחה לנמק לחוקרים מדוע התלוננה מלכתחילה, או להסביר לחוקרים "מה עבר לה בראש כששיקרה".
אני עדיין לא מבינה איך התובע הסדרתי אייל גולן (גגלו את המילים "אייל גולן תובע" ותמצאו כותרות על תביעות נגד חצי עולם: עמית סגל, אחינועם ניני, אורלי וגיא, טל ואביעד, עמרי חיון, שי גולדשטיין ודרור רפאל, ואפילו איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית) לא טרח לתבוע את ארבע הקטינות הללו.
זאת למרות שטען כי הרסו את חייו, והיה מצויד בהודאות מפורשות שלהן ששיקרו במשטרה. אפילו החוקר שאל את הקטינות אם מישהו הגיע אליהן או שילם להן.
קשה לי גם לשכוח את התמונה המנטאלית של אייל גולן ואביו החולקים בצוותא מציצות מנערות, אירוע שאייל גולן עצמו הודה בו. וקשה לטאטא את תגובתו על הכינוי "פותמוביל", שהודבק לרכב הוואן בו הוסעו הנערות: "אנחנו גברים, מותר לנו גם לצחוק".
אתם גברים. מותר לכם לצחוק על ניצולן, דיכויין וסבלן של נשים, בעיקר כשנשים חסרות מוח בעמדות מפתח עומדות שם לצדכם. אבל מתישהו העידן המכוער שלכם יהיה מאחורינו."

(רונית צח)
****
כמובן שהיו המון תגובות שהסבירו לנו קשיי ההבנה שאייל גולן זכאי ובכלל חפרנו יותר מדי כי היום לעם אין סבלנות לחפירות בענייני צדק ומוסר. העם רוצה הכל אינסטנט, מהר ועל האש ישר לתוך הפיתה בלי פילפולים, לכן גם אני הגבתי בהתאם:
"מעניין שמעריצי אייל גולן הפכו פתאום לחסידי המשפט והצדק. אותם אלה שממהרים להגן על זה שניצל ילדות בנות 16 לסיפוק יצריו החולניים, לא מהססים בהזדמנויות אחרות לרדת על בתי המשפט עם דחפור ועם קומביין. אותם אלה שרוצים לראות בהרס בתי המשפט והקמת אחרים על פניהם, ממהרים היום להשתמש בהם כדי להגן על היצור אייל גולן שהוא מוכשר נורא בזימרה אבל כגבר לא הייתי רוצה שיתקרב לבת שלי או לאחותי או לחברתי. לא מפליא שיצור מגעיל כמו רני רהב ממהר לצאת להגנתו. מצא מין את מינו. איכססס על שניהם."

על נאווה בוקר כמובן אין מה להוסיף.
מאור לגויים.
 
בושה וחרפה שאדם כמו אייל גולן

מועמד לפרס ממלכתי.
מותר לו לשיר, להתפרנס ממוזיקה ומי שאוהב את הסגנון והזמר יפרנס אותו.
אבל בין זה לבין הוקרה ממלכתית---המרחק רב.
מצד שני - כאשר חברי הכנסת שלנו נעים מאורן חזן למיקי זוהר לדוד אמסלם----אז באמת... מה הציפיה בדיוק?
יש הבדל בין התנהלות לא חוקית
לבין התנהלות לא מוסרית
אבל אצלנו המדד הפך להיות רק הרשעה בדין- ולא ניראות ציבורית ומוסרית.

(תקף מאייל גולן ועד ביבי).
 

yalyal3

New member
אייל זול-ן

אין לי מה להוסיף לדברי פותח השרשור.כל שאני יכול להעלות על דעתי במצב העניינים שנוצר הוא כי ביום חלוקת אות המופת מן הקומיסר והמפלגה צריך להטיל מצור מחאתי על בניין הכנסת ולגרום לאייל גולן להתחרט על שהגיע בכלל לטקס,להבין שהפרס שיקבל הוא חסר משמעות ציבורית ולחוש אדיוט ומיותר שהוא עומד שם בכנסת.בנוסף או לחילופין שכל המיועדים לפרס ירהיבו עוז יוותרו על הפרס ולא יגיעו.
בשעתו בוטל הפרס שהיה אמור לקבל המאסטרו אריאל זילבר בגלל דעותיו הפוליטיות הקיצוניות אך לא בשל קלון מוסרי.ואם תשים לידו את אייל גולן הרי שהאחרון יוצא מה זה גמד שבקושי מבצבץ מעל הרווח שבין הבלטות.
אם אני כבר כאן,אתייחס לליהוק אשף המרכולים רמי לוי למדליקי המשואה בהר הרצל.מישהו שם התבלבל ואיבד פרופורציות.מה עשה רמי לוי בשביל מדינה? איפה פרשיות הנדל"ן בהן הוא מעורב (לכאורה או שכבר לא לכאורה)? אז וואלה יופי,מכר לבית ישראל עוף בלירה והוסיף 10 אחוזי רווח למוצרים האחרים? חבר'ה, רמי לוי זה עסק מסחרי לא בית תמחוי.

אין בכל האמור לגבי אייל גולן כדי להטיל דופי בכשרונו הקולי
 
שמעתי כבר שאילנית וויתרה על קבלת הפרס ולא תופיע בכנסת

כל הכבוד לה. כולם צריכים ללכת בעקבותיה. ממילא זה לא איזה פרס ממלכתי, אלא גחמה של אותה חברת כנסת שהחליטה לנצל איזו פריבילגיה שניתנת לה כחברת כנסת ולארגן איזה אות הוקרה לזמרים נבחרים על תרומתם לזמר העברי. כמובן שהיא לא חשבה יותר מדי על האלמנט המוסרי של העניין והתחשבה רק בתרומה המוזיקלית של אותו האמן.
 

lj101

New member
מה עשה שלמה ארצי שהגיע לו להדליק משואה ? אההה...

אולי תשאלו את הזמרים הנאורים כמה הם ז...ו בחיים שלהם ואת מי והיכן ? בטוח שנמצא כמה פרשיות, אולי נשאל כמה מהם בגדו בבנות זוגם ועשו את זה עם מעריצות ?
חבורה של חוצפנים מצקצקי לשון....
 
אני דווקא חושב שמגיע לשלמה ארצי

למרות שאני לא מחסידיו.. אבל תרומתו בהחלט רבה לזמר הישראלי..
אגב, זמר מאוד מאוד ידוע שהתגרש וחי (או התחתן) עם זמרת הליווי שלו, אז מה, הם התחילו אחרי שהתגרש? לא בטוח.. אבל כולם שותקים ומקבלים את זה ככה (וכך צריך להיות). אבל כשזה מגיע לזמר מזרחי אז שומו שמיים, האיש עבריין מין מורשע, הבה וניסקול אותו..

אמרנו צביעות??
 

lj101

New member
שלמה היה סתם כדוגמה, אני חושב שמגיע לו, אבל הצביעות...

חוגגת
 

yalyal3

New member
בוגדים? נאפים? חוגגים? ושאר מעשי סדום

כן,בודאי.לאורך כל הדורות.לא נצקק בשמם או עבורם.ז...ן הילדות היחיד שאי פעם עלה בתקשורת הוא פיקה צביק.וגם אם היה סקס זה לא הייה בקטע משפיל ודוחה אלא פשוט סקס..אחרים עשו זאת עם נשים וגברים.ואינני מכליל כוכבי רוק/פופ שהיו בני 20 שעליהם אפילו קטינה זה לפחות נורמלי בפער הגילאים.מעבר לכך אי אפשר להשוות את אייל גולן לאותם ז...נים בעוד שאייל גולן הוא זמר (וזמר טוב) סקטוריאלי הם בקונצנזוס של כולם ומחזיקים בנכסי צאן ברזל.לא נשכח גם שבתקופת הליברליות המתפרצת של ימי מציצים לא התלוננו ולא נשפטו על מעשים כאלה.
 

God69

New member
עם כל הכבוד התקשורת זה לא בית משפט.

התקשורת אינה בית משפט, ופרסומים בתקשורת אינם החלטה של בית משפט, אין אפשרות לבדוק את אמיתותם, ונסיבותיהם ועל כן אני לא מתיחס אליהם.

אם אייל גולן נחקר ולא נמצא כל בסיס להגיש כנגדו כתב אישום... למה אני צריך לשפוט אותו על כך שהוא בכלל נחקר..?

אדם שנחקר הוא בגדר אשם ומורשע..? לאן הגענו..?
 

sashalola

Well-known member
אתה צודק! עושים עוול גדול לזמר האהוב על רוב העם!

אני מתה על אייל גולן, הייתי פעם הולכת לכל ההופעות שלו,
איזה זמר! איזה איכויות!
הבעיה היא,
שמאז שהתקשורת כל הזמן מנסה להפיל אותו,
והוא מסכן, לא הייתה לו ברירה אז התראיין והסביר הכל מה קרה ואיך קרה לו... שלא ידע כלום ועובדה שרק אבא שלו אשם...
אז מאז שהתראיין וסיפר איך שהבחורות רימו אותו והפילו אותו בפח,
מאז אני לא מסוגלת לשמוע אותו ובטח לא ראות אותו...
כי כל הזמן עולה לי התמונה שהוא בעצמו סיפר
איך שאיכשהו אחת מהבנות שישבה על קצה הספה שלפה את הזה שלו ועשתה לו מין אוראלי... זה מה שאני רואה כשהוא עולה על הבמה.
סליחה צדיק


מתוך הראיון עם אייל גולן,
מפיו יצאו הדברים
"...ואז הן נכנסו וישבו בסלון, ואתה יודע, אני עומד כזה והולך כזה לכיוון המטבח אצלי. אחת מהן יושבת בדיוק על הקצה כזה של הספה. אני נעצר לידה והיא כזה באה לפתוח לי את המכנסיים, מורידה לי את המכנסיים ועושה מה שעושה. איך שזה מתחיל, אבא שלי לוקח את השנייה ויוצא למרפסת"."
 

דינהמית

New member
למה אשם ומורשע? מישהו שם אותו בכלא? הכריחו אותו לשלם קנס?

איפה ראית אישום והרשעה?
 

DanielD7

New member
האם הפכנו למדינה שבה העם מרשיע אדם ללא משפט?

המוסריות שלו תלוייה בשאלה האם מה שאמרו עליו נכון. אני לא נכנס לשאלה הזו
אלא לעובדה שהוא זוכה. כאן נכנסת התגובה שלך כנציגת השופטים העממיים. זה
לא דבר שאף אחד רוצה לראות במדינתו. אפשר להביע את דעתך אבל לקרוא
לאנשים להתעלם מהחלטת בית המשפט ולבצע באיש הזה השפלה פומבית והוצאה
מהלגיטימיות אחרי שהוא זוכה? בעיניי זה דבר שאולי פוגע בצורה איומה ולא
מוסרית באנשים. האולי זה בגלל שאת אולי צודקת, אבל את לא יודעת את זה. בית
המשפט שלנו קבע שאיננו אשם. כלומר את מנחשת שאת צודקת.
מכיוון שזה יכול לגרום לעוולה איומה, אסור לעשות זאת.
 
הוא לא זוכה

אני חושבת שאתם כאן קצת מתבלבלים. אייל גולן לא זוכה.
אייל גולן לא הואשם ולא נתבע מחוסר ראיות ולא זוכה בבית משפט.
יש קצת הבדל בין הדברים. לא הואשם זה לא זוכה.
ולמה הוא לא הואשם?
כי שלושת הבנות שבהתחלה התלוננו וסיפרו מה שקרה, בשלב כלשהו הן "התחרטו" וחזרו בהן מההאשמות ומהתלונות ולא ממש ידעו להסביר לחוקרים למה הן עשו אחורה פנה ולמה שיקרו כביכול מלכתחילה. השמועות כמובן אומרות כל מיני השערות שלא נחזור עליהן כאן. בקיצור, לאחר שהבנות ביטלו את תלונותיהן,
התיק נסגר מחוסר ראיות.
אבל, יחד עם זאת, נשארה בעינה עדותו של אייל גולן במשטרה והיא כשלעצמה ראיה לכך שהוא לא טמן את ידו בצלחת ולא השאיר את המה שמו במכנסיו. עצם המחשבה על כך שהוא ואביו באותו החדר יושבים על הספה כשנערות בנות שש עשרה עושות בהם מין אוראלי, רק המחשבה על כך גורמת לי לבחילה ואני מודה שמאז מאוד לא נעים לי לשמוע אותו. נו, אני פוריטנית מה לעשות? לא מספיק ליברלית בשביל אוהדי אייל גולן שחושבים שהילדות הן אלה שניצלו את אייל גולן
בזה שהוא בכלל הסכים להאציל עליהן מחום גופו.
נו, טוף.
 
ועדיין

אם הוא לא זוכה אלא הורשע וקיבל את הדין
מה בושה בכך שהוא מקבל פרס על פועלו בתחום הזמר?
&nbsp
&nbsp
 

דינהמית

New member
גולן לא זוכה ולא הורשע, הפגם הוא מוסרי

או שאתה רואה בהתנהגותו כפי שהוא עצמו הודה בה במתן עדות במשטרה התנהגות סבירה לאדם נורמטיבי
 

sashalola

Well-known member
חח יחפה,

"...להאציל עליהן מחום גופו."
בזמן האחרון אני מתאמנת ב"להכיל" את כל האצילים והאצילות שלנו,
התברכנו
 

DanielD7

New member
אם אין ראיות שמספיקות לבית המשפט, מי שם אותך לקבוע שהוא אשם?

לא טוען שהוא חף מפשע, אבל לא בית הדין העממי שלך ייקבע גורלות לשבט או לחסד.
אני לא טוען חס וחלילה ששלושת הנערות שקרו, אבל יש סיבות רבות שנשים או גברים נסוגים מדבריהם וחלק בגלל לחלץ פסול וחלק זה שהן מבינים שדבריהם הקודמים אינם נכונים. את וחברותייך, מחליטות מהן הסיבות וקובעות בהתאם את גזלר דינו העממי של הנאשם? למי ששכח, לפני זמן לא רב, נתבע עורך דין על ידי ארבע נשים בטענה שאנס ופגע בהן מבחינה מינית. בית המשפט זיכה אותו לחלוטין ובמקרה זה טען שהן העלילו עליו (לא טוען שזה המקרה כאן בשום פנים ואופן). הדבר לא מנע מבית הדין העממי להפגין מול ביתו, לזרוק עליו ביצים ולשפוך את דמו.
אני מזכיר לך, את לא שופטת והלבנת פניו של אדם ברבים, כמוהה כשפיכת דמים.
 
הבושה שאדם (זמר, יוצר, מלחין)

שעשה עבור הזמר העברי מהפכה והכניס את המוסיקה המזרחית לתוך המיינסטרים.
ועל כך מגיעה לו הוקרה.
ביחד עם זאת הוא גם (על פי הודאתו !!!! ) התנהג באופן מכוער כלפי נשים.
התנהגות פחות נורמטיבית כמו הוא ואביו על אותה ספה מקבלים מין אוראלי מנשים מזדמנות (גם אם חשב שהן נשים בוגרות,נניח).
הוא וחבריו/נגניו מכנים את המכונית באותו כינוי מכוער, שגם אם לא יזם אותו,היה שותף מלא לאווירה.
וכן הלאה
כל אלו אינן התנהגויות ראויות, גם אם לא הגיעו לכדי הבשלת ראיות להעמדה לדין (והסיבות לכך רבות, אבל לא משנות את עצם ההתנהגות).

אם לצורך העניין יובל המבולבל יקבל כעת את פרס המדינה על תרומתו לילדים---- זה יראה לך תקין? הדמות המתאימה? אזלו בדרני הילדים?
(ולא- הוא עדיין לא הורשע).

ואין בכך למזער את תרומתו של אייל גולן לשינוי פני המוסיקה בישראל.
 
ואם אומר לך...

שהמעשה שעשו ועושים כעת לאייל גולן חמור פי עשרות מונים ממה שטוענים שעשה (כי כולנו יושבים קוראים וצופים תקשורת ולא טורחים ב-א-מ-ת לחקור ולדרוש האמת נכון הדבר)?
&nbsp
כמו רוב העולם גם כאן בפורום אוחזים חזק במוסכמות כאלה ש...אם אדם נפל לעבירה (כן כן גם יובל המבולבל) - וואי וואי, יכבו עליו סגריות, חתיכות יעשו ממנו, יקשרו אותו ולא יעזבו אותו, תישאר לו טיפת דם אחרונה - לא יתנו לו למות מהר! ומי שיפתח פה עליהם - הופך לאדם גדול, נאור אפילו הייתי אומר...

&nbsp
ואם תמשיכי להקליד ולרשום "אבל הוא פשע!!!" - אומר לך שכל אדם מועד לפורענות כזו או אחרת.
&nbsp
הרי אם אביא רנטגן כזה עכשיו ואציב אותו באמצע הפורום - רנטגן חושף פשעים ולכלוכים של בני-אדם - כולם יברחו באימה לחוריהם!
 
למעלה