צה"ל השמיד עמדה של החמאס"



 

shayCn

New member
אולי כי המדיניות של ביבי היא פחד

הגישה של ביבי להראות לעזתים שהוא חצי-רדום לא עוזרת מולם ולא מייצרת הרתעה.
הגישה צריכה להיות הרבה יותר תקיפה ללא פשרות, הרבה יותר אינטנסיבית.
רק לראות את המדיניות המקבילה אצל רוסיה וארהב וללמוד.
להפסיק לפגוע בחיילים הפשוטים שלהם. ששרותי המודיעין יתחילו לעבוד ושישראל תחסל בכירים כדי לשדר הרתעה אמיתית ואם צריך אז גם לשלוח צוות ימ"מ שיחטוף את אבו מאזן ויביא אותו לישראל. להחליף את השלטון ברשות ובעזה ולהנהיג דמוקרטיה כפויה בדומה למה שהנהיג ממשל בוש בעיראק.
&nbsp
 
שום הסדרה לא אפשרית על תושבי רצועת עזה .

זה מצב מובנה כמו שזאבים טורפים כבשים .
פיתרון ארוך טווח היחיד עבורם ועבורנו הוא שילובם במצרים .
 

dory141

New member
"הגנרל הדגול" ביבי התבלבל וחשב שזה מילצ'ן

חמאס מושחתים, אבל אותם לא מנצחים בעזרת שוחד. אותם מנצחים ע"י כתישות ומהלומות, שיתחננו על חייהם. כמה שיותר ראשי טרור נהרוג, כך ייטב. הם יחיו בבונקרים תת קרקעיים ויגידו לאללה תודה שהם נושמים. זה צה"ל? צודק בנט, פחדנות לשמה.
 
כל אחד גנרל

החל מהאורח שלך (בלי להתייחס אישית כמובן), השכן מקומה ג, השותף לעבודה, כולם יודעים מה צריך לעשות, מה היה צריך לעשות.
כל אחד שהיה מ"פ בשיריון ב1999 יודע איך מטווחים ומה צריך להוריד ובאיזו עוצמת אש.
כל מי שהייתה סמבצית אצל קמ"ן גדודי, יודעת מה היקף הכוחות של חמאס, מה יחסי הכוחות בין חמאס לגי'האד ויתר ארגונים סוררים או פחות סוררים.

אנחנו (כולנו, כולל הצד האחר) מוזנים בספינים תקשורתיים, במידע חלקי, במידע מכוון לצד האחר. אבל כולנו טוקבקיסטים עם פתרונות מעולים שחבל שביבי/אייזנקוט לא מקשיבים- מהפקיד בדואר (הבוקר) ועד זו שעמדה בתור בבית מרקחת לפניי.
 
תראי, מצד אחד אני נורא מבינה על מה את מדברת

וזה באמת מצד אחד,
אבל מצד שני, הילד השמאלני שלי רחמנא ליצלן שהוא יהודי כשר ואפיקורס גמור,
יש לו ראש שעובד בצורה אחרת. הוא כבר חמש עשרה שנים לא בארץ והוא האחרון שיגיד כאן למישהו מה לעשות ואיך לעשות במיוחד מבחינה צבאית. אבל, שיהיה בריא, יש לו ראש מאוד מאוד בריא והגיוני.
לא ברור לו כיצד החמאס הגיע לאן שהגיע. לא ברור לו כיצד החמאס מחזיק אותנו בביצים והוא זה שמחליט מתי יורים אש ומתי מפסיקים אש. למה נתנו לחמאס להתפתח כל כך? למה יש שם כל כך הרבה מתקנים שעדיין עומדים על תילם?
אז לא. הוא לא מבין. הוא שמאלני וחושב שזה מה שקורה כשאין אסטרטגיה. בסך הכל הוא יהודי שדואג לדודים שלו בשדרות ודואג לחברים שלו בבארי ודואג לכל עם ישראל ואולי השאלות שלו הן מצחיקות או מקניטות אבל לי הן נשמעות מאוד הגיוניות כי אנחנו כבר המון המון המון שנים נגררים אחרי החמאס בעזה ולא נוקטים בצעדים יזומים לא כאלה ולא אחרים אלא אך ורק נגררים.
נכון, כולנו רמטכ"לים בפוטנציה ואני סומכת על הצבא בעיניים עצומות אבל אני לא סומכת על ראש הממשלה שלנו בשיט. לא סומכת עליו אפילו לא לשניה אחת ולא להרף עין. הוא בסך הכל לא רוצה להסתבך במלחמה נוספת והוא רוצה לשרוד היטב עד הבחירות הבאות. לחמאס יש תוכניות אחרות והוא רוצה להראות מי בעל הבית באזור.
והנה ציטוט מתוך מחשבה אחת ביום:
"יום לפני ההתלקחות בעזה עמד ראש הממשלה בפריז ואמר, ״אין פתרון בעזה״. זה עוד לא היה לנו. ראש ממשלה שמכריז בגלוי שאין לו פתרון בזמן שאלפי ילדים ישראלים יושבים בממ״דים במקום ללכת לגן או לבית ספר. אז יש פתרון בעזה. הוא אולי לא יגיע ביום. הוא כרוך בהפעלת כוח נטולת רחמים מצד אחד, ובנחישות מדינית מצד שני, אבל הוא קיים. ישראל צריכה להחזיר לעצמה את ההרתעה, אבל היא צריכה גם לייצר מנופים כלכליים בתוך הרצועה כדי לגרום לאוכלוסיית עזה להבין שיש לה אינטרס ללחוץ על החמאס. בעיקר ישראל צריכה ממשלה אחרת, שזוכרת שהתפקיד שלה הוא אחד: להבטיח שקט ארוך טווח לתושבי הדרום."
 

poseidon111

Active member
כתבת:

לא ברור לו כיצד החמאס מחזיק אותנו בביצים והוא זה שמחליט מתי יורים אש ומתי מפסיקים".
כל האימפוטנציה המסוכנת של ביבי במשפט אחד.
אבל מה, יש בשבוע הבא כינוס באלבניה לראשי ממשלה ונשותיהם וכאחת שפותחת דלתות עבור ישראל ומשמשת השראה לנשות מנהיגים יש הרבה עבודה לזוג. צריך לארוז מזוודות, להביא מזוודה נוספת שיהיה מקום למתנות ויהיו ארוחות טובות. החמאס שיחכה, הוא ואנחנו לא הולכים לשום מקום.
ואם יקרה משהו בזמן העדרם?
לא לדאוג, יש את רגב, חזן ובר זוהר שידאגו לנו.
ימני טיפוסי בתגובה: "היי, לוי אשכול היה יותר טוב? פרס לא עשה מסיבת פרידה ביוקר? מפא'י לא חילקו פנקסים אדומים"?
צריך ללמוד לחיות גם עם טיעונים משכנעים שכאלו...
 
הפציצו את תחנת הטלויזיה של החמאס

והליצן יבגני זרובינסקי שהוא הליצן הרוסי של הליכוד מצייץ ואומר שדווקא ערוץ עשר עדיין עובד כרגיל... זה נורא הצחיק את יאיר נתניהו הציוץ הזה ולכן הוא שיתף אותו... אתה מבין? בזמן שבדרום חוטפים טילים ויושבים בממדים, ליצני הליכוד עסוקים בלזרוע שנאה נגד הטלוויזיה והתקשורת ויאיר נתניהו מתלוצץ ונהנה מההומור שלהם. החיים הטובים של משפחת נתניהו.
 

SupermanZW

Well-known member
יש פתרון בעזה

וראש הממשלה יודע מהו. הוא לא יבחר בו מכיוון שאם יעזה זאת לא יוכל עוד להשתמש בתירוץ "המצב הבטחוני" לאי טיפולו בבעיות אחרות וזה יוריד אותו מהשלטון. לראש הממשלה חשוב שיהיה לו את מי ו/או את מה להאשים.
 
את מצטרפת לדיון כמה כח צבאי צריך להפעיל על עזה .

ישראל צריכה להחזיר לעצמה את ההרתעה
הפעלת כוח נטולת רחמים
ישראל צריכה ממשלה אחרת,

ממש גאוני .
 

shayCn

New member
גם לי יש שאלה: למה תמיד כוחות קרקע צריכים להכנס?

חשבתי שרכשנו חמקנים במאות מיליונים..

שוב תהיה כניסה של נגמשים חדירי קליע, הרוגים וחטופים?
 
למעלה