בלי פוליטיקה ובלי שמאל וימין, רק קצת רכילות מהמשפט

בלי פוליטיקה ובלי שמאל וימין, רק קצת רכילות מהמשפט


עורכי דין עלייך ישראל:

1. עו"ד סוזי עוז-סיני ארניה נשואה לשופט מכהן. רפי ארניה. סוזי היא גם בעלת איזה מינוי (מבין המאות שאפי הנוכל המציא) בלשכת עו"ד. סוזי מתמודדת בפריימריז בליכוד, ומוכרת בראיונות כלקקנית משנה לשרה נתניהו. ועכשיו לכיף. בערב חמישי שעבר, סוזי הליכודניקית והליקוקניקית הזמינה את שני ענפי הכוח שלה - בכירי הלשכה וחברי כנסת מהליכוד. אז הגיעו לרמת השרון העסקנים אבי חימי, יינון היימן, אורן חזן, אמיר אוחנה, נורית קורן וגם יעל גרמן (שהתחפפה די מהר). הגיע עוד מקבץ עסקנים ואינטרסנטים. האירוע קוים בחסות לשכת עורכי הדין. מסתבר שלשכת עורכי הדין לא הוקמה בכדי לקדם את זכויות האדם כפי שכתוב בחוק לשכת עורכי הדין, אלא בכדי למנף את הכוח הפוליטי של עורכי דין במפלגות. הפעם של סוזי עוז-סיני ארניה. פעילי ליכוד יצרו עמי קשר ובכלל טענו כי גם הרודן נתניהו מפרגן לה, אולי בעקבות ליטוף האוויר שסביב רעייתו.
2. היום התראיינו העסקנים עו"ד אייל בסרגליק ועו"ד אבי חימי להגנת אפי הנוכל. בסרגליק קרע אותי מצחוק. בורות משפטית שלא שמעתי כמותה כבר זמן רב. "אין לאפי יסוד נפשי בביצוע העבירה". תת רמה במשפט פלילי. לא פלא שאלאור אזריה אכל צינור. אם זהו הניתוח המשפטי שלו, כדאי שאזריה ישקול הגשת תביעת רשלנות. אבי חימי נראה במבוכה אדירה. "זה תיק מינורי וצהוב". מאוד מינורי. המסר שעובר מהתיק הוא שכל אדם שיש לו תנאים מגבילים הכוללים עיכוב יציאה מהארץ, בין אם בגלל תיק פלילי או חוב כספי - יכול לברוח מהארץ. בדיוק כמו שאפי העביר את בר. ואני לא נכנס לשיח מפגעים ו"מחבלים" כך שכל מי שרוצה לעלות על טיסה ולהנחית אותה באמצע על איזה בניין יכול לקבל ייעוץ מהגאונים נוה-חימי-בסרגליק. מעניין אם שי ניצן יקדם את המסר הזה של בריחת נאשמים וחייבים, כי אם זאת לא עבירה - אשמח להפיץ את החידוש המשפטי בכל הארץ. נקרא לה "הלכת הבריחה המינורית והצהובה מהליך משפטי". או "הלכת אבי חימי".
3. חוה מרצקי היא עורכת דין. חוה היא גם יו"ר המועצה הארצית של הלשכה. חוה היא גם מועמדת למשרת שופטת. חוה התבטאה כי אין כל מניעה שאפי הנוכל ימשיך בתפקידו בועדה למינוי שופטים. ברור שאין בעיה שהאדם שמריץ אותה למשרה שיפוטית ימשיך לכהן בתפקיד המשפיע על מינויה. במדינת נרקוס ואל צ'אפו זה כמעט מתבקש. לפעמים אנחנו מזהים שחיתות אצל שופטים מכהנים. זאת מושחתת עוד לפני המינוי.
4. היום הלכתי ללשכת עורכי הדין. היה לי חשוב לדבר עם כל היוצאים והנכנסים וללבן איתם את עבודתם בשירות אפי הנוכל. אשרת חנוך, פרקליטת ועדת האתיקה וסמי פרטיאלי שעובד איתה - נמלטו. לרדוף אותי על ביטוי וביקורת פוליטיים הם עשו בשמחה. אבל היום? יכלו להתמודד במירוץ לריצות קצרות. מרוב ששולטים בחוקי המשטר גם הזמינו לי שני שוטרים, אדם ברכאת וניסים בן שימול, שהעידו ב משפט הבנקאים. דווקא הפעם זה הלך קצר וקולע. הם הלכו ואני המשכתי בפעילות. הצעתי במערך ההשתלמויות להעביר קורס בהעברה בין גבולות ללא רישום. אולי אפי נוכל ואבי חימי ינחו את המושב הראשון.
5. מעתה, ועד לפרידה המבורכת של אפי המושחת מהחיים הפוליטיים ייחשפו פרטים נוספים, גם בקשר לאירוע הפלילי וגם בהקשרים נוספים. היכן שצועדת דרכו הציבורית ידרכו עקביי ; והיכן שיצלע אשים את רגלי. אכן, בניגוד לחבורת הלקקנים ולמנזר השתקנים - אני פועל חזיתית נגד אפי נוה. חוקית ואלגנטית, אך גם מבלי להתחשב ברגשותיו. בכל פעם שמישהו מעלה את רגשותיו, אני נזכר במאמצים העקביים שלו לרסק אותי. ניסה ונכשל בסיוע ישיר מאת השכינה הברוכה. העובדה הבאה תיחשף גם בגלל כלי התקשורת המעצבנים והכוזבים. מדווחים על "אישה הקשורה אליו". מה פירוש "אישה הקשורה אליו"? מדובר במאהבת שלו, הצעירה ממנו ב 22 שנים. במי שיחד עימה רימה את אשתו ופגע בילדיו. ומי שרימה כך את אשתו, רימה גם יחד עימה בביקורת הגבולות ובמי שמרמה גם במסגרת תפקידיו הציבוריים. מדובר ברמאי, וגם נסיבות הקשר עם בר כץ מלמדות על כך. בעיני גם לעובדה שמדובר בסטודנטית למשפטים (במכללת רמת גן) ישנה חשיבות. פערי הכוח בינו כיו"ר לשכת עורכי הדין לבין סטודנטית למשפטים הם אדירים.
תמשיכו לעקוב אולי אשתף בהמשך גם כיצד הכירו בוני וקלייד
באים ללשכה
Www.lishka.rip - הצטרפו ונעיף את אפי הרמאי

(כתב ברק כהן)
 

אבי בן 1231

Well-known member
זה נקרא בלי פוליטיקה ובלי ימין שמאל


את מזכירה ליכודניקים, מכנה ליקוקניקים, מזכירה את "פושע האיום העבריין המועד נתניהו" הידוע גם כ - ביביהו - וטוענת שזה ללא פוליטיקה.
בנוסף לא ניתן להכנס לקישור על מנת לדעת מהו המקור של הרכילות האקטואלית הזו
 
זה לא אני כתבתי

וזאת לא פוליטיקה כמו שאנחנו מכירים... אלו קרבות בוץ בין עורכי דין ומשפטנים לבין עוכרי דין ומשטפנים :))) אותי זה משעשע. רמת השחיתות במדינה שלנו. אין מקום אחד נקי. ולא שמתי לב לליקוקניקים, זה דווקא אחלה סלוגן. כתב את זה עורך דין השם ברק כהן שסוגר חשבונות...
 

אבי בן 1231

Well-known member
יש שני מקצועות שנראים מכובדים

אך מחמת קרבתם לעולם הפשע המכהנים בהם גם הם נוכלים ומושחתים לא קטנים, איני מכליל את כולם, אלה הם שוטרים ועורכי דין.
בד"כ עורך דין ישר מידי אינו מהמוצלחים במיוחד .
 
איזה מזל

שזה בלי פוליטיקה.. מה היה קורה אם היית מכניסה לפה פוליטיקה..
אז אם זה לא פוליטיקה זו סתם רכילות זולה והשמצה דבילית?
 
אתה לא קןרא חדשות?

לא קראת על עורך הדין שהעביר את אהובתו הצעירה השדה התעופה ללא ביקורת דרכונים כדי שאשתו לא תדע?
 
קראתי וראיתי

רק מה זה קשור לימין או לשמאל? את זה לא הצלחתי להבין
האיש עבריין, מה זה קשור לפוליטיקה?
 
בעיקר טיפש

שמעתי גם את עו"ד כהן הבוקר ברדיו
ראיון שאפילו המראיינים נבוכו וביקשו ממנו כמה פעמים לרסן את לשונו.

שרישיון עריכת הדין שלו נשלל על ידי ועדת האתיקה מזמן
בגלל התנהגותו שאינה הולמת עורך דין (הצקה והטרדה של גורמים כלכליים ,אם אני זוכרת נכון במסגרת "מלחמה למען הצדק " או משהו דומה ,בהחלט מעבר לגבולות המקובל).
שיש לו חשבון ארוך עם אפי נווה.

אז כל הכתבה הזו (מבלי להתייחס בכלל לעובדות שהציג) מתלהמת (ויתכן שכל העובדות נכונות, אין לי מושג) ותואמת את הכותב. אבל הוא בהחלט הציג עימות ועלבון רב שנים בינו ובין נווה.
(רק לגבי ההקשר של הדברים).
 
למעלה