לאור השרשור האחרון שנפתח כאן ע"י רון ו, גם לי בא להעלות כאן

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לאור השרשור האחרון שנפתח כאן ע"י רון ו, גם לי בא להעלות כאן
דוויי לב על נושא צרכני עקום, שלא שייך לפורום זה. אבל מכיוון שאני המנהל כאן, ובמידה שאתבקש למחוק את השיימינג הזה, אוכל לעשות זאת בקלות, אעשה זאת גם כאן, אף כי העליתי פוסט דומה בפורום הצרכנות. וזה, אך ורק כדי שתבינו עם אילו חברות מתעללות נדרש הצרכן הישראלי להתמודד...

אז ככה..
הזמנתי טלוויזיה באתר אינטרנטי (שמבחינתו פעל למופת ואין לי צל של תלונה נגדו). יומיים לאחר ביצוע העסקה, אנשי קבוצת ח.י. יצרו עמי קשר , כדי לקבוע מועד וכתובת אספקה. ח.י. הם יבואנים גדולים, ובין היתר, מייבאים את המותג LG.

קבענו שהמוצר יגיע אלי בעוד 4 ימים, בין השעות 9-13. בני, שהיה אמור לעבור אצלי, התכוון להגיע אלי סביב השעה 13 ולאסוף מביתי את המוצר.

למחרת (יום שישי), יצרו קשר עם בני, והודיעו לו, שהמוביל לא יוכל להגיע בשעות היעודות, ולכן, הוא יגיע אלי בין 13 ל-17. בני השיב שמועד זה אינו מסתדר לנו, וביקש מהנציג שייצור עמי קשר להמשך הטיפול בשינוי. הנציג הבטיח שיחזור, אבל לא חזר. אני מצידי, נסיתי להשיג את מחלקת שירות הלקוחות של החברה, אבל הם לא היו זמינים, אולי כי היה מדובר ביום ו' ואולי מסיבות אחרות.

ביום ראשון, יצרתי קשר "על הבוקר" עם החברה. רבע שעה של "קונצרט" עם פרסומות ודברי הלל וקלס על החברה חיכיתי, עד שנעניתי. הנציגה השיבה לי, ש"מה לעשות? אילוצים עם סידור העבודה של המוביל". דרשתי לדבר עם נציג בכיר, והודעתי שלא ארד מהקו עד שאיענה. חיכיתי כ-10 דקות, ונציגה בכירה השיבה. "הנציג הודיע לבינך שיגיעו בשעות 13-17, ובנך אישר זאת". "שקר! בני סיכם עם הנציג שהוא ייצור קשר עמי וזה לא קרה. אני כשלעצמי לא הצלחתי להשיגכם ביום ו' ודבר לא אושר. איש לא יהיה בבית בין השעות שקבעתם". כאן נותקה השיחה (אולי כי הזעתי ומקשי הנייד שלי "זייפו").

התקשרתי שוב, ודרשתי שוב לשוחח עם נציג בכיר. נציגה חזרה אלי רק כעבור כ-3 שעות, ואז, היא בכלל הודיעה לי, שהמכשיר יגיע לכתובתו של בני (במוצקין) ולא אלי (לטבעון). אמרתי לה, שמוצקין זה דווקא בסדר, אבל שיגיעו לגיסתי ולא לבני, שכן גיסתי תהיה בביתה, והיא גרה באזור, ובני ו/או אני לא נהיה בבתינו. [כאן אציין, כי בטופס ההזמנה, רשמתי 2 כתובות אפשריות לאספקה, ולכן יכולתי "לשחק" בין ק. מוצקין לבין קרית טבעון]. הנציגה השיבה, שאם יש ברצוני לרשום כתובת אחרת, עלי לפנות למוכר, ומכיוון שרכשתי את המוצר באתר אינטרנטי, לא אוכל לעשות זאת. "אה. הבנתי. אז לכם מותר לקבוע ולשנות כתובות וזמנים כפי רצונכם וככל העולה על רוחכם, ולי כלקוח אסור". טוב. היא שוב בדקה, והשיבה: "נכון. נגרם לך סבל ואתה תפוצה. נשלח לך כבל HDMI". "לא רוצה כבל ולא רוצה נעליים. אני רוצה שתעמדו בזמנים שקבעתם עמי. זה הכל"! השבתי. "אה... רגע, רגע. עם מוצקין יש לנו בעיה עם זמני ההובלה. עם טבעון (ואתה רוצה טבעון) הכל טוב. המוביל של טבעון יגיע אליך בין 9-13. אין שום בעיה עם זה, ולכן אין בכלל מקום לפצות אותך. שכח מהכבל". "טוב. נו יאללה. העיקר שיגיע לטבעון ובזמן".

שעה אחרי זה, בני שוב התקשר אלי..."אבא! שלחו לי SMS, שהמוביל יגיע למוצקין בין 13-17. סגור לי את הפינה הזו". שוב התקשרתי. שוב חיכיתי ושוב ענתה לי נציגה חביבה. "אופס... יש לנו בעיה עם המערכת. כל הזמן מוציאה התראות שגויות. עזוב. המוביל יגיע לטבעון בין 9-13. הכל בסדר, טו דו בום". "שמעי חביבתי, אני רושם לעצמי, שהיום בשעה 16:02, שוחחתי עם נציגה בשם למלם (זה היה שמה), והובטח לי מפורשות שהמוצר יגיע לטבעון בין השעות שקבענו". "כן. גם אני רושמת. לא יהיו ספקות". "יופי. ביי".

ואז, ביום שני בבוקר, התקשר אלי המוביל. "הכתובת היא רח' X מס' 9"? "לא. חלילה. הרחוב X זה נכון, אבל אני גר במס' 26". "אופס.. המשרד שלהם.. תמיד בלגן אצלם. טוב אגיע תוך כחצי שעה".

והוא הגיע. והוא הביא את המכשיר. והוא לא טרח אפילו לפתוח את האריזה, כדי לבדוק, האם המכשיר שלם, פגום או שמא לא הגיע השלט באריזה... (ואיך אוכל להתלונן אם חסר דבר מה במארז)? אבל כן. הוא ניסה לעבוד קשה, כדי למכור לי (תמורת 600 ש"ח) הארכת אחריות לעוד 3 שנים... "שמע. המכשירים הללו לא תמיד מצליחים לשרוד 6 שנים. קנה אחריות לעוד 3 שנים (כי ממילא המכשיר מגיע אם אחריות ל-3 שנים), ותישן בשקט למשך 6 שנים תמימות". "לא תודה. אם יתקלקל, יש טכנאים פרטיים. לא אשלם אגורה ליבואן שאינו מכבד לקוחות ועושה מהם צחוק. עדיף לי כבר לרכוש מכשיר חדש אם זה יתפגר לאחר 4 שנים. יאללה. ביי".

ואז, פניתי שוב לח.י. בכתב. הודעתי להם, שלאחר שטרטרו אותי שוב ושוב בטלפון ולא השאירו אותי עם מענה חד וברור, ולאחר שבזבזתי שעות בהמתנה למענה מצידם כשהתקשרתי בעצמי, מגיעה לי התנצלות ופיצוי. האם הם ענו? נאדה. כלום. לא במייל ולא טלפונית.

אבל אתמול קיבלתי מסרון עם קישור, ששלח אותי לחוות שביעות רצון מהשירות שקיבלתי מחב' ח.י. אז בשורת ה"איכות שירות הלקוחות". ציינתי, שאין בעברית המוכרת לי מילה שתביע את תחושתי, שהיא הרבה פחות מאשר "מתחת לכל ביקורת". לכן, ביקשתי מהם תגובה וגם מזה הם התעלמו. אז... אין בעיה. אם לא יחזרו אלי בהקדם, אדאג לפרסם זאת ככל שאוכל.

חזרו? לא! ואז, ניסיתי להתקשר אליהם, ונחשו מה? אתמול המערכת שלהם לא קיבלה פניות. "מטפלים במערכת" נאמר במשיבון. כיף, לא? המשך יבוא, אם אשמע מהם היום...
 
יש פתרון לנושא
בטוח יש לחברת י.ח פייסבוק
מעלים כמה "תשבוחות" מעל דפי הפייסבוק ויש מצב שתזכה לפיצוי הולם,אם תכתוב תגובה נוספת שאכן דברים הסתדרו
ניתן גם לכתוב פייס' אנונימי,אבל אז אם ציפית לפיצוי כלשהו,לא תקבל;)
בינינו,מרגיז ככל שיהיה..שאלו יהיו הבעיות בחיים....
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
תודה על ה"עידוד". ויש התפתחות שעדיין לא סופרה...
3 פעמים פניתי אליהם ב"צור קשר", והודעתי, שבמידה שלא איענה בהתאם למצופה מיבואן מכובד, זה מה שיקרה. וכן. מכיוון שלא יצרו עמי קשר, כתבתי פוסט בפייס.

אז בסוף, ביום ה' האחרון, יצרתי אני קשר עמם. הנציגה שעימה דיברתי, הציעה לי כבל או מגן ברקים. איזה סוג כבל? היא לא ידעה. אז סירבתי לקבל כבל שלא יתמוך ב-4K, כיאה לטלוויזיה מהסוג שרכשנו. לכן, בינתיים לא הוצעה לי כל חלופה לכבל המסתורי.

וכן. הנציגה הייתה מספיק חצופה, כדי לשאול אותי: "רגע. אתה טוען שקיבלת את המכשיר ביום 23.7. למה אתה מתקשר רק היום כדי להתלונן"? על כך, השבתי, שמאז ה-23.7, פניתי אליהם מספר פעמים ולא נעניתי, ולכן התקשרתי ביום ה', לאחר ששמו עלי קצוץ עד אז.

והנה,,, שאלתי גם, הכיצד יעלה על הדעת, שהנהג לא פתח את האריזה מולי, כדי לוודא שאין נזק למכשיר ו/או שלא חסרים באריזה אביזרים. על כך, השיבה שאשתי סירבה שיפתח. לשאלתי, "איך יתכן שאשתי סירבה, אם אשתי בכלל לא הייתה בבית במעמד האספקה"?, היא השיבה, שאם זה כך, ראוי שישיב לי נציג בכיר. האם בכיר כלשהו התקשר? לא!
 
מצחיק(אשתך שלא היתה..)ומקומם
מכירה סיפור דומה,אני כמעט בטוחה שעם אותה חברה ובאותו איזור שאכן המוביל לא בדק בנוכחות מקבלי המוצר ואכן היתה בפנים טלוויזיה שבורה
מקבלי המוצר לא וויתרו ולאחר דין ודברים ואנרגיות מרובות,קיבלו מהחברה טלוויזיה חדשה(ללא תשלום)אבל ברור לי כי מעטים המקרים,אם בכלל,שזה הפתרון מצד החברה.
העובדה שאשתך לא באמת נכחה,אך הואשמה בסירוב,הזכיר לי מקרה שהיה אתמול..המקרה כלל לא קשור לסיפורך,אך נזכרתי בו: במקום מגוריי,ליד היציאה מהקניון,המתין נהג מונית לציד נוסעים.. והנה יצאה אשה מהקניון ונכנסה למונית אחרת,שאינה מהאיזור..התעצבן הנהג הראשון וטען ל"גניבת" נסיעה
על כך ענה לו הנהג השני:"זו אשתי,רוצה אותה?!"
העולם מסחיק אז שוחקים;)
בהצלחה!!!
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אהה. יפה! ואגב, רק שתדעי, כיום חברה אחת השתלטה כמעט על כל
מערך השירות של מרבית היבואנים והיא מספקת שירות לרובם. יוצא אם כך, שחברה זו הפכה כמעט למונופול, והם דורשים מספר דרישות שכמותן לא נדרשו קודם:
1. רק לטכנאי החברה מותר לפתוח אריזה, ורק הוא יקבע, האם חסר חלק או שהמכשיר נפגע. במידה שהלקוח יפתח אריזה שלא בנוכחותו, כל טענות הלקוח יידחו.
2. במהלך ההתקנה, ינסה המתקין למכור ללקוח שירותי אקסטרא, כמו הארכת תקופת אחריות בתשלום, כמו מגן ברק ונחשולי מתח, וכמו תליית המכשיר על מתלה מסתובב (במחיר עלות של מתקן פלוס התקנה). ככה הם יוצרים לעצמם קופה על חשבון הלקוחות, כשאת השירות הם מעניקים 'בחינם' ליבואנים...
3. ראוי לציין, שדווקא חב' ח.י. נמנעה מלתת לחברה זו את השירות בעבור המוצרים שלהם, אבל הם מתנהגים אל לקוחותיהם בצורה מקורית האופינית "רק" להם.
4. ראי איזה מייל קיבלתי אתמול...
RE: צור קשר מאתר ח.י.
תאריך:
2018, אוג׳ 3, 11:27
מאת:
info <[email protected]>
אל:
אני [email protected]>
משה שלום רב,
המכתב כפי שנאמר לך הועבר לאחראית פניות ציבור.
יש לה 30 יום לחזור .


סוף שבוע נעים

בברכה,
מוקד שירות לקוחות
[SIG-LOGO-HE]
טל': 6683* | פקס: 074-755-1673 | www.hye.co.il

----------------------------------
30 יום! הבנת?
 
למעלה