מי בא?

משתפרת

New member
השנה נוותר.
היינו בשנה שעברה. ממש מול הבמה יש את המגדל עם כל ציוד התאורה, הגברה, צילום ושידור. אי אפשר לשבת ממול ולראות, רק מהצדדים. בגלל ריבוי הצופים יושבים רחוק מאד מהבמה (כן, אני יודעת, אפשר להגיע 3 שעות קודם ולתפוס מקום קרוב יותר), ומה שבעצם רואים זה את המסך הענק שעליו מוקרנים צילומי הבמה. מה שמתרחש על הבמה נראה כמיניאטורה.
תוסיפו לזה צפיפות אדירה, חום ולחות של הקיץ התל-אביבי (אני מפונקת, אצלנו יבש), ותבינו למה הפעם נוותר.
למי שכן מגיע מחוץ לת"א: האירוע במרחק הליכה מתחנת רכבת האוניברסיטה, וההנהלה בד"כ מעמידה רכבות בשעות מאוחרות אחרי האירוע. כדאי לברר מראש, ולקחת בחשבון שיהיה צפוף ביותר באותן רכבות. עם זאת זה עדיף על נסיון להגיע ברכב פרטי.
אין לי נסיון עם תחבורה פנימית בתוך ת"א, אבל נראה לי שאם אין מי שיקפיץ לפני האירוע ויאסוף אחריו- עדיף לבדוק את דן, ולא לקחת רכב פרטי.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
הייתי במספר אירועים בפארק ומניסיוני, זה פחות נורא ממה שאת
מתארת...
בשנת 2008 הייתי ב"עבודה עברית", ואז נסעתי עם בני הצעיר. בלחץ שלו, הגענו ממש מוקדם, ועל כן, תפסנו מקום במרכז השורה הראשונה מול הבמה. הווליום היה עז, אבל האווירה במקום הייתה מחשמלת ואם תשאלי אותי "מה בשורה התחתונה"? אז היה שווה. ומדובר בסוג של מופע שלא יושבים בו. כולם עומדים.. מתענענים.. צועקים... אבל זו הייתה חוויה טובה.
והייתי בעוד מספר אופרות בפארק. פעם, ברקויאם של ורדי. פעם בחליל הקסם ועוד פעם לפני שנה - או שנתיים? לא זוכר... זה היה טוסקה של פוצ'יני.
ומה לגבי החזרה לצפון? הרכבת לא ממש טובה לי, כי עד לפני שנה, הייתה רכבת רק עד לב המפרץ וזה לא מתאים לי. רחוק ולא ברור שיש אוטובוסים בשעות הלילה עד לטבעון. כעת יש גם רכבת שמגיעה מחיפה עד כפר יהושע, אבל גם זה עדיין רחוק לי... אבל יש קו 826, שנוסע מת"א לנצרת והוא עוצר בטבעון. יש לו תחנה גם ליד האוניברסיטה/פארק הירקון כזה והוא לא מגיע עמוס. ופעם, כשחששתי שפספסתי כבר את האוטובוס האחרון (מה שכנראה לא באמת קרה), תפסתי מונית שירות והגענו לטבעון מהר מאד. היה לנו נהג חברה'מן ונהנינו מאד מהנסיעה איתו.
היו גם פעמיים שנשארתי ללון בבית חברים בקרית אונו. אז נסענו ברכב שלהם. חנינו לא רחוק מהפארק וחזרנו לביתם ללא בעיה. רק היציאה מהחנייה היא כבדה אבל זה משתחרר די מהר... וגם אז... היות שהגענו יחסית מוקדם, תפסנו עדיין כיסאות ברחבה של הכיסאות. לא ממש קרוב וכמובן שנעזרנו בצפייה במסכי הענק (כי מה שהיה בבמה נראה מיניאטורי), אבל היה נחמד. והרוח מפיגה קצת מהחום והלחות. זה לא כזה נורא. נכון. האקוסטיקה לא "משהו", אבל ירח מלמעלה... כוכבים.. קצת מטוסים. מה רע?
 
תקראו לי כשג'ף דנהאם יבוא לארץ
 
אני באה.

משה כפרה עליך, רק לא נבוקו. גם כך ירושלים לאחרונה נשרפה לנו עם נבחרת ארגנטינה. שרית חדד, זה שמח. אפילו נעלה יחד על הבמה ונרקוד.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
רגע.. אז את כן באה או שלא? לא הבנתי, כי מטלטלת הקולות לא
לא תהיה שם... ושרית חדד היא בעיניי אחת שמתעללת קשות בקולה עם כל הטלטולים שהיא מסבה לו. חלאס. נחמד לסלסל, אבל יש גבול@
ונכון. נבוקו זה נבוכדנצר וזה חורבן בית המקדש, אבל יש שם גם סיום העוסק בשיקומו מחדש.
 

Faria

New member
הייתי בנבוקו של האופרה הישראלית לפני שנתיים
אבל בבניין האופרה, לא בפארק, היה נהדר. באופן אישי מעדיף הופעות מוזיקליות במקום סגור (90% מההופעות שאני רואה הן בכלל רוק, ולא קלאסי).
&nbsp
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אין ספק שאולם עם אקוסטיקה טובה עדיף אבל עובדה שיש הרבה מופעי
חוץ תחת כיפת השמיים וזה נחמד. היה גם נבוקו במצדה. אני מעולם לא ראיתי שם מופע.
 

Faria

New member
גם אני לא
לא מספיק חובב אופרה בשביל להגיע למצדה בשביל זה.
הורי מנויים קבועים לפילהרמונית ולאופרה + כל מני הופעות חד פעמיות. פעם-פעמיים בשנה בממוצע אמי לא יכולה להגיע, ואז אני זוכה מההפקר :).
&nbsp
את הסכומים שעולה הופעה טובה בפילהרמונית/אופרה אני מעדיף להוציא על הופעות רוק טובות.
 

חביף

New member
לחות, כמות בלתי נסבלת של בני אדם
קשיי חנייה, קשיי תנועה, קשיי ישיבה.
בקיצור אני לא מוכן לשלם בנוחות פיזית כדי לשמוע אופרה. לשם כך יש אולמות אופרה, אמנם הרבה כסף למקומות טובים, אבל שווה כל שנייה.
 
למעלה