אז בכל זאת כמה מילים על 'האח הגדול'

אז בכל זאת כמה מילים על 'האח הגדול'


כפי שאתם יודעים, האחות הגדולה פרשה ואח גדול החליף אותה ולכן עד שהוא התארגן, קיבלנו כמה ימים של שיעמום שבהם הבית התחלק לשני מחנות די ברורים.
האח הגדול החדש נכנס אתמול לפעולה וביקש מהדיירים לבחור לעצמם ראש ממשלה שיהיה כפוף לאח הגדול ויפעל על פי הוראותיו.
ואכן בבוקר התברר לי שבשעת לילה נבחרה שמס (הערבייה) כראש הממשלה הראשונה. ואני, העונה הזאת לא פעילה במיוחד, בכל זאת מצאתי לנכון לכתוב כמה מילים:
מן הסתם זה יעורר וויכוחים קשים ומרים אצל הצופים,
אבל אני אומרת שזה מעיד דווקא על בגרות מצד הדיירים.
הם מבינים שהבית מחולק. יש את הקבוצה של מירב, סימה, לירון, אליאב, אורלי
ויש את הקבוצה של ישראל עם מגי, מריה, תמי, לירז וסמואל ויש גם את תומר שמשחק עם שתי הקבוצות ויש את שמס שמנסה להיות בסדר עם כולם.
לכן, זה ממש לא מפתיע שהיא נבחרה, ככה ברור ששום קבוצה לא ניצחה וראש הממשלה לא יהיה שייך לקבוצה כזאת או אחרת. ראש הממשלה לגמרי מהאו"ם.
ולמה אני חושבת שזה מעיד על בגרות?
כי הדיירים מתייחסים לשמס האדם ולא שמס הערביה בעלת הדעות הפוליטיות השנויות במחלוקת ו/או המקוממות חלק גדול מאוד של הצופים. הדיירים הם הם שחיים עם שמס. הם אלה שקמים איתה בבוקר, מבלים איתה במטבח, טועמים מהדברים שהיא מכינה, נחשפים למנהגים שלה וכשאתה אוכל קציצות שמישהי בישלה כשאתה רעב, הדבר האחרון שאתה חושב עליו זה מה היא חושבת על המתנחלים בחברון או על החלטת האו"ם 434. אתה חי עם בן אדם ואתה שופט אותו על פי חיי היום יום שלך איתו. וכנראה חיי היום יום של הדיירים עם שמס הם טובים. היא מתנהלת בחכמה. אומרת כנראה לכל אחד בדיוק מה שהוא רוצה לשמוע כדרכם של מתווכים עלי אדמות. כאשר אנשים סגורים בבית ומנתקים מגע מהעולם החיצון, הדבר האחרון שמעניין אותם זה מלחמות שמאל וימין, ערבים ויהודים, כי מה שמעניין אותם זה מה שקורה להם כאן ועכשיו והתקציב הקטן שלהם והדיאודורנט והטבעול והטונה...
הבחירה בשמס כראש ממשלה היא מאוד טובה לבית, היא מונעת מלחמה בין הקבוצות ובתקווה שמגי לא תשתלט על שמס מאחורי הקלעים כמו כאלה שאנחנו מכירים במציאות שלנו עם ראש הממשלה האמיתי שלנו, אז צפויים לנו ימים מעניינים ללא מלחמות מיותרות.
מצד שני, אולי בשבילנו הצופים זה יהיה משעמם, כי אנחנו רוצים לראות דם ואש ותמרות עשן, אבל לבית ולמשחק ביניהם, אני חושבת שהבחירה הזאת מעידה על בגרות מצידם של הדיירים וההבנה שבמלחמות היהודים אין כמו מישהו מבחוץ שיכול לעשות סדר ולהשכין שלום.

יום נפלא לכולם


 
על אותו משקל

של ראש הממשלה, אני בטוח שהשמאל מרוצה, סוף סוף מישהי מהשמאל נבחר לראשות הממשלה, ומה זה משנה אם היא רוצה לחסל יהודים, העיקר שהקציצות שלה טעימות..
 
הם כולם ימנים שם. מה אתה מבלבל את המוח

הם רוצים להצליח במשימה ולהשאיר את המלחמות מחוץ לבית. במקום סגור כשחיים עם בן אדם, לא חושבים על כך אם הןא שמאל או ימין אלא אם הוא מביא תועלת לי ולשאר בני הבית. אבל בעולמך הצר יש רק יהודים וערבים שרוצים להרוג את היהודים וימנים אוהבי המדינה ושמאלנים עוכרי ישראל. עולם מצומצם יש לך.
 
לפעמים מרגישלי

שהם פשוט עושים מה שהאח הגדול / הפקה אומרים להם
אומרים להם תבחרו ב X והם בוחרים ב X וכו
סה"כ אם לא יהיו חיקוחים לא יהיה מעניין
 
לא במקרה הזה

הם בחרו בשמס כי היא באמת לא שייכת לשום מחנה והיא נותנת לכוולם הרגשה שהוא החבר הכי טוב שלה וכששניים רבים תמיד השלישי לוקח ולדעתי זאת בחירה נכונה.
 
ככה זה המשחק הזה

אם לא יהיו מחנות וכולם יהיו חברים של כולם, אז מה יהיה מעניין?
על מה דייר יישפט ויגיע לסוף המשחק?
 

sashalola

Well-known member
לגבי שמס

שמס מטפלת באומנות
כנראה שהיא גם טובה ומחוייבת למקצועה.
מטפל טוב זה באופי שלו... להרגיע, לפשר, להקשיב, להכיל וכו'
התכונות הללו לא אמורות להיעלם בבית האח,
זה סוד ההצלחה שלה.

לעומת "המכשפה" בעונה אחרת, עם אישיותה הנוראית, שהייתה רחוקה שנות אור מהצהרותיה על היותה מדריכת שיקום. (וטוב שהיא כבר לא בתחום
)
 
נכון


היא סיפרה פעם שהיא נתקלת בכל מיני מטופלים בעייתיים שמאוד קשה איתם. אבל רואים שיש לה המון סבלנות. לכן, הם לא מוכנים אפילו להחליף אותה מתפקיד ראשת הממשלה. הם רוצים להחליף את השרים אבל לא אותה. זה מאוד מעניין מה שקורה שם איתה.
 
אולי---מיציתי

אבל התוכנית פשוט לא מצליחה לעניין אותי
לרגש אותי
לגרום לי אמפטיה כלפי מי מהדיירים.
אני לגמרי אדישה.
היו עונות יותר ופחות טובות או מעניינות
אבל תמיד היו לי "טובים" ו"רעים" ו"חכמים" ו"מעושים"
הפעם- לא עובר אצלי את סף העניין.

ולא יודעת מה היה התהליך של בחירה בשמס, אבל יתכן כי היא לקחה על עצמה את תפקיד "הבוגר האחראי" בחלק מהדינמיקה שם- ומכאן הבחירה שלה.
 
אני די מבינה אותך

גם לי לוקח המון זמן להתחבר אליהם.
אני לא מצליחה לפתח אמפטיה כלפי אף אחד מהם, שלא לדבר על ממש להתאהב במישהו מהם או אפילו לחבב. הם לא מדברים אליי ואני נותנת לזמן לעשות את שלו אולי פתאום מישהו או מישהי יצליחו לפצח את ליבי הפושר כרגע
בכל זאת זה הריאליטי היחיד שאני ממש צופה בו החל מהעונה הראשונה מתחילתו ועד סופו הטוב או הרע. זה הריאליטי היחיד שאני ממש מרגישה שאני משחקת את המשחק מול האח הגדול. הפעם משום מה זה לא הולך, ויכול להיות שזה בגלל שהוא התחיל עם אחות גדולה טירונית בתפקיד הזה שפיספסה הרבה דברים בתחילת הדרך וגרמה לכך שהצופים פשוט לא מתחברים לדיירים. אני שומעת באמת על המון חברות שלי שהשנה הן מחוץ למשחק והן לא מתחברות לעונה הזאת.
 
למעלה