שוב חוזר הניגון

shayCn

New member
שוב חוזר הניגון

ריאל מדריד שוב אלופת אירופה, למרות שהכי לא הגיע להם. לא היה איכפת לי שליברפול תעבור את בארסה במספר הצמפיונס והעיקר שהבלאנקוס לא יזכו, אבל זה לא קרה.
הכי לא מובן איך בכל עונה "קורים דברים משונים" במשחקים מולם. ליברפול עם מוחמד סלאח היתה פייבוריטית, לחצה ולא נתנה לריאל לנשום אבל איכשהוא..אחרי עונה פנטסטית מלאה בשערים הוא נפצע..ופתאום טעויות טיפשיות של השוער שלהם שהיה יציב כל העונה..ולא שכחתי 2 כדורים שפגעו למרסלו ביד ברחבה במחצית הראשונה ולקאסמירו בשניה, אבל למה שהשופטים ישרקו? למה שיוציאו צהוב לראמוס על העבירה על סלאח? סך הכל לקח לו את היד וגרם לו לפרוק את הכתף.
ליחפה ולדורי בטח יהיו הסתייגויות ותיכף יצדיקו את כל מה שקרה לטובתם במשחק אבל שוב..חוזר הניגון..שוב ריח של אי צדק במשחק גמר שריאל שותפה לו.
לא מפרגן.
 

משתפרת

New member
לא מבינה בכדורגל

אבל ממה שראיתי זה נראה שליברפול- לא הקבוצה הפסידה, אלא השוער הפסיד את המשחק. 2 משלושת השערים שספג נראו מה זה משונים.
 

אספרסו2

New member
שוער בשם קאריוס

עם חורים בידיים
יש מבינים בכדורגל שאומרים שצריך לבדוק במישור הפלילי חשדות למכירת המשחק.
 

אספרסו2

New member
למחנה האימונים של נבחרת גרמניה בכדורגל שהחל לפני שבוע

נלקחו ארבעה שוערים,נראה שזה לא מקרה שהוא לא היה בסגל הנבחרת.
 

shayCn

New member
לא זה לא קשור, פשוט יש שוערים גרמניים טובים יותר באירופה

טר שטגן של ברצלונה נותן עונה חלומית, השוער הקבוע של באיירן ונבחרת גרמניה מנואל נוייר חוזר מפציעה ויש גם את שוער פסז קווין טראפ וברנד לנו המצויין ווידנפלר מדורטמונד שהוא ותיק ומנוסה..
 

Faria

New member
ויידנפלר פרש, ובכל מקרה היה שוער שני כבר 3 שנים

אבל בהחלט יש לפחות 10 שוערים רק בבונדסליגה שיותר טובים מקריוס
 

shayCn

New member
ומה עם שאר השוערים שציינתי? ארבעתם במונדיאל

טר שטגן,נוייר,לנו וטראפ.
עם עובדות קשה להתווכח.
 

Faria

New member
הסכמתי איתך על זה

ואפילו הוספתי ש(אפילו לפני התצוגה בגמר) יש לפחות עוד 10 שוערים בבונדסליגה יותר טובים מקריוס.
 

Faria

New member
פורסם סגל של 27 שחקנים. מתוכם רק 23 יהיו בסגל למונדיאל

אחד השוערים בוודאות יהיה אחד מ4 המנופים האחרונים.
להערכתי זה או טראפ או נויר (בטח אספרסו קורא ושומע יותר מזה שאני עובר רבע שעה פעם בכמה ימים על קיקר).
 

shayCn

New member
העידכון האחרון

שנוייר מקבל את אפודת השוער הראשון לפני טר שטגן.
&nbsp
 

אספרסו2

New member
הוא מתווכח על דברים שהוא לא מבין בהם.

ברביעי ביוני יפורסם הסגל הסופי למונדיאל.
 

אספרסו2

New member


, dürfte die Liverpooler der Schmerz zunächst mal in voller Kraft heimgesucht haben. Er wird sie noch länger plagen, wie früher manchmal bei einem Besuch der fiesen Zahntrolle Karius und Baktus, wenn sie sich mal genüsslich in einem Backenzahn eingenistet haben
בגרמניה משווים את הכאב של ליברפול לכאב שמלווה דלקת בעצב השן הטוחנת לאחר ביקור של קאריוס ובאקטוס.
 
סליחה שניצחנו


אתה יודע, לפני שהמשחק התחיל, הנכד שלי הזהיר אותי שלא אהיה פסימית מדי ושלא אעשה נאחס עם הנבואות השחורות שלי, ואני הרגעתי אותו ואמרתי לו שההיפך הוא הנכון. אני אופטימית וריאל תנצח את המשחק ב-3:0 או 3:1 כשהימור שלי היה חזק יותר על 3:1.
תראה, אני לא אגיד שום דבר להגנת ריאל או לטובת ריאל, אני יכולה רק להגיד לך דבר אחד,
סטטיסטיקות משחק לא משקרות. יש להן תוצאות.
בנוסף, בעוונותיי היו לי נדודי שינה כנראה בגלל האדרנלין ולכן ראיתי את המשחק בצורה רגועה יותר בשידור חוזר ושמתי לב לכתוביות המדברות על הסטטיסטיקות
וכן, לצער כולנו ריאל מדריד החזיקה בכדור 62% וליברפול 38% לריאל מדריד היו 65% מצבים לעומת 35% לליברפול שלא לדבר על מספר הפעמים שבהן ריאל בעטה לשער, לקורה, הדיפות של קאריוס וכולי.
אומרים שקארמה איז אה ביץ', אז השער הכי אומלל בהיסטוריה של הגמרים, הגיע מנבדל שנשרק ולא היה. אז לפעמים השמיים עושים את הצדק כי אם לא היו שורקים לבנזמה את הנבדל הוא היה לבד מול השוער ומכניע אותו כך או כך.
אה וסליחה על החילוף המופלא שעשה זידאן והכניס את בייל המהיר והרענן שהנפיק את אחד השערים היותר יפים שיצא לי לראות... ועל השער השלישי אין מה להגיד, באמת טעות איומה של השוער שחשב שהוא יכול לקלוט כדור בעוצמה כזאת במקום לאגרף את הידיים ולהדוף אותו לכל הרוחות.
אז באמת סליחה שריאל היא קבוצה חזקה יותר, עם ספסל טוב יותר, עם שחקנים שלא מתפרקים כששחקן חשוב שלהם יוצא מהדשא כשהוא ממרר בבכי (קארבחל)
וסליחה שריאל הייתה מנצחת גם בלי רונלדו כי זאת קבוצה ששיחקה בסבלנות גם כשנלחצה בדקות הראשונות ומורגלת במעמדים הללו הרבה יותר מליברפול שמבוססת כולה על שחקן אחד כוכב ככל שיהיה.
כאב לי הלב על האוהדים האדומים שבכו, במיוחד היה ילד קטן עם עיניים אדומות מבכי
אבל אין מה לעשות, זהו משחק כדורגל ואני מאוד שמחתי בשביל הנכד שלי שכבר לבש שעתיים לפני את המדים הכחולים של רונלדו, כי את הלבנים הוא לא מצא... וזהו, הם עשו את זה. ניצחו. מצידי בשנה הבאה הם יכולים לרדת לליגה השניה, ממש לא מעניין אותי. הם עשו את מה שאף קבוצה לא עשתה קודם לכן, זכיה באליפות אירופה שלוש פעמים רצוף ובצדק.
אז פרשנים ימשיכו לפרשן לכאן ולכאן, מכרו את המשחק, הדשא היה עקום, השופט היה מנאייק, אמא שלו ****, האוהד שנכנס למגרש והפריע לרונלדו לכבוש שער רביעי בטוח, הכל נכון, גם הכשלה של רונלדו ברחבה שלא נשרקה, תאמין לי ראיתי את המשחק פעמיים. בפעם השנייה התמקדתי יותר במה שקרה, אף אחד לא גזל מליברפול את הגביע. פשוט ריאל הייתה טובה יותר וחזקה יותר. זה כל הסיפור.

שבוע טוב!
 

Faria

New member
לא נשרק נבדל בשער האומלל, אבל לא רלוונטי

לא נשרק כלום, יכול להיות שהיה נבדל יכול להיות שלא (נראה לי שהיה בקטנה, אבל לא התעמקתי מחוסר רלוונטיות) ברגע שהכדור גם ככה הגיע לידיים של השוער, אין לשופט סיבה לשרוק בכל מקרה.
&nbsp
 
כן הייתה שריקה לנבדל של בנזמה

ולכן הוא עצר את ריצתו והכדור הגיע לשוער וכמו שאמרת, זה ממילא כבר לא משנה, אבל זה בא להזים את הטענות כאילו המשחק מכור כאשר לריאל שרקו יותר על נבדל שספק אם היה כמו הנבדל כביכול של רונלדו שהביא לשער הראשון שהם כבשו ונפסל, וגם כאן זה היה שער של בנזמה, ואני מאמינה בקארמה, ככה שלא עזר לשופטים כלום, הוא הכניס בסופו של דבר את השער הכי מוזר שנצפה בגמר ליגת האלופות.
 
למעלה