מירי רגב להוטה לשנות את מיקום המשחק לטדי

shayCn

New member
מירי רגב להוטה לשנות את מיקום המשחק לטדי

אפילו ארגנטינה החליטה שהמשחק יתקיים בסמי עופר וגם כחלון רוצה שהמשחק יתקיים בסמי עופר, אבל רגב הפכה את זה לעוד התמודדות פוליטית בינה לכחלון ומוכנה להוציא עוד 4 מיליון שקל מתקציב הספורט כדי לגרור את מסי לטדי בניגוד לרצונו.
ובכלל, מי קבע שבשנת 70 למדינה, כל ארוע מכונן וחשוב חייב להתקיים בירושלים? יש עוד ערים שרוצות לזכות באירוח. שמישהו יזכיר לשרה שזו שנת 70 למדינה, לא 70 לירושלים.
 

tgranot

New member
מירי רגב, בטח תגידי לנו כדברי הגשש שהבולדוג ברח עם הכסף

https://www.facebook.com/stavshaffir/videos/10155715892351608/

סתיו שפיר
ביום רביעי ·
מירי רגב קיבלה מהמדינה 108 מיליון שקלים, כדי להפיק את אירועי ה-70.
טקס המשואות, שאותו היא הפכה לריב מתוקשר ואנטי-ממלכתי, עלה לנו 21 מיליון שקלים. האירועים ב-24 השעות שלאחריו עלו עוד 27 מיליון שקלים. ומה קרה ליתר הכסף? נעלם באופן מסתורי.
אחרי שלושה חודשים שחיכיתי לתשובות ממשרד התרבות, השבוע זימנתי אותם לוועדת השקיפות להסביר מה קרה לכמעט 60 מיליון שקלים שהופקדו אצלם מכספי המיסים שלנו.
הכסף הזה לא הושקע בחגיגות ה-70, לא שולם לאיש ולא תועד בטבלת ההוצאות הצפויות.
לא תאמינו מה היתה התשובה של נציגי משרד התרבות לשאלות שלי. הם הגיעו לוועדה בלי המידע על התקציב, והסבירו את זה בכך שהם מעוניינים "להפתיע את הציבור". אני מודה, שמעתי הרבה הרבה תירוצים בחיי - זה אחד המופרכים ביותר אי פעם.
תארו לכם שהממשלה לא היתה מגלה לנו מה התקציב השנתי של המדינה, ופשוט אומרת לנו - "חכו ותראו במהלך השנה מה קורה לשירותי הבריאות והחינוך שלכם. מה, אתם לא אוהבים הפתעות?!"
אני בטוחה שנציגי משרד התרבות הם עובדי ציבור רציניים - ולכן יש לי תחושה שהתשובה המשונה הזו לא נולדה במוחם הקודח. זו השרה שעומדת בראש המשרד, מירי רגב, שמאלצת את אנשי המקצוע במשרד שלה להתפתל, לתרץ ולגמגם - הכל כדי לכסות על האינטרסים הפוליטיים שהיא מנהלת לטובתה האישית ולטובתו של ראש הממשלה שאצלו היא עובדת.
וזה לא נגמר כאן. כמה דקות אחרי שאני, Lea Fadida ו יוליה מלינובסקיי - חברות הכנסת שהיו איתי בישיבה (אופוזיציה וקואליציה...כולנו היינו בהלם) הופתענו מהתשובה - גילינו עוד פרט מטריד: הממונה על חופש המידע מטעם המשרד - מי שאמונה על העברת מידע נגיש ושקוף לציבור ושהחוק מחייב שתהיה עובדת המשרד - מועסקת בכלל על-ידי חברה פרטית, בזמן שהמשרד משקר לציבור במשך חודשים שהיא הממונה, בניגוד לחוק. תודה להתנועה לחופש המידע שחשפה את הטירוף הזה בזמן הדיון.
אתם חייבים לצפות בכמה דקות מהדיון כדי להבין לאן הגענו: כמה רחוק מוכנים נציגי ממשלת נתניהו ללכת עם הזלזול הבוטה בכספי הציבור, במחוייבות לחוק ומעל הכל - ברצון לעשות לכם, חברות וחברים, הפתעות.
כן, תיראו מופתעים.
 

Ron W

New member
עשרות מליונים נעלמו מתקציב חגיגות ה 70 ותשובתה: זו הפתעה

כלומר לקחו עשרות מליונים כדי להפתיע אותנו מתישהו

הקרדיט לסתיו שפיר שלא תרפה מהם כמו שג'ינג'ית יודעת להמתין להפתעות..
 
מירי רגב חולת 'תשומי ותראו אותי' ותעשה הכל למען הכותרות

היא סוללת את הדרך שלה לראשות המפלגה בהמשך ואחר כך לראשות הממשלה ובשביל זה היא חייבת להיות כל הזמן בכותרות אחרת אין לה סיכוי לכלום. שר אפור שעובד קשה ומביא הישגים למשרד שלו, לא יגיע לשום מקום. שרה מטורללת שעושה המון רעש והצגות, מגיעה רחוק. ככה זה עובד אצלנו.
לגבי ירושלים, אני לגמרי מסכימה איתך.
רק אצלנו מעלים כל הזמן את ירושלים על ראש שמחתינו. אוקיי. אנחנו יודעים שהיא בירתנו. אנחנו אוהבים אותה ולא מוכנים לחלק אותה או שמישהו חס וחלילה יפגע בה. אבל רעבאק, לא כל דבר חייב להתרחש בה. ספורט או אירוויזיון יכולים להתקיים גם בעיר אחרת. לא ייפול מאומה מכבודה של בירת ישראל.
 

shayCn

New member
למה כן?

נתקלת בעוד ערי בירה שחולקו ברחבי העולם?
 
העיר ברלין לא הייתה בירה מחולקת .

בגרמניה המזרחית הבירה הייתה ברלין . בגרמניה המערבית הבירה הייתה - בון .
ברלין נעשתה שוב בירה רק אחרי איחוד 2 הגרמניות .
 
ביבי חילק את ירושלים

איפה מתחילה ואיפה נגמרת ירושלים?

כאשר ירושלים נכבשה על ידי צה"ל ב1967 מידי ירדן החלקים הערביים שלה היו 6.4 קמ"ר.
אבל ישראל "סיפחה" לירושלים כ64 קמ"ר של שכונות וכפרים שלא היו בתחומי העיר טרום המלחמה.
(בית חנינא, שועפט, ג'בל מוכבר,עיסוויה ויתר שמות שמוכרים לנו מהחדשות של אוכלוסיה אוהבת ישראל במיוחד.
נדמה לי שכיום כמות תושבי ירושלים הערביים היא כ40% מתושבי העיר.

אז כשמדברים על ירושלים בהיבט של העתיקה, הר הצופים, הר הזיתים-בהחלט אפשר להבין שאלו חלקים שלא יחולקו.
מאידך ג'בל מוכבאר? מחנה הפליטים שואעפט?
ישובים שתושביהם עם תעודת זהות כחולה אבל לא מחויבים בנאמנות למדינה? לא בוחרים ולא נבחרים? לומדים על פי הנחיות משרד החינוך ? מאחורי גדר הפרדה?
הסיבה להקמתה - ברורה ובטחונית ויחד עם זאת גם מתוך כוונה לקבוע עובדות בשטח, הקמת שכונות יהודיות כדי למנוע רצף טריטוראלי ערבי, הגדר שמתוככנת בעת סיומה להיות 170 ק"מ מצפון לדרום מפרידה כ10 כפרים/שכונות ירושלמיים מהמרכז המסחרי עסקי שלה (מעבר לגדר)-אבל לא רק זאת אלא שאלו עיירות מערב פרוע בכל היבט וגם עיריית ירושלים נמנעת מלתת שם שירותים מוניציפיליים.

אז להגיד "אנחנו אוהבים אותה" זה אוקי
אבל "לא מוכנים לחלק אותה"? היא כבר מזמן מחולקת!
ביבי חילק את ירושלים.
(לא טוב כסיסמת בחירות במיוחד)
 

חביף

New member
כירושלמי שחי בעת כיבוש העיר המזרחית

והלך עם אביו בגיל 13 ברגל לכותל, מאוחדת היא מעולם לא היתה. גם כשקשקשו שטדי איחד את העיר, ממש לא.
 

shayCn

New member
ביבי לא חילק כלום

מספיק לתת לו קרדיט שהוא עשה משהו גדול שכזה
ביבי במקסימום, חילק גלידות בין שרה יאיר ואבנר וחילק עם קאטר את הקצה של הסיגרים.
מה שהיה, נשאר כמו שהוא וערביי מזרח י-ם צריכים לאכול חרא ולהבין שירושלים לא שלהם, אז או שיעזבו את העיר, או שיתמודדו עם חינוך של משרד החינוך, מאחורי גדר ועם תעודת זהות כחולה. זה מה יש. לא רוצים? בבקשה, שיתפנו לאחת מתוך עשרות מדינות ערב שיש בנמצא.
 

dory141

New member
פטריוטיזם הוא מפלטו האחרון של הנבל

מתאים בול לרגב.
 
למעלה