הצד האחר של המלחמה בסוריה

הצד האחר של המלחמה בסוריה


התמונות של הילדים הנחנקים בגז קורעות את הלב,
טראמפ מאיים בהפצצות,
אני מקבלת טלפון היסטרי מאחותי שאוטוטו ייפלו כאן טילים,
ואפילו חברתי הטובה מתקשרת בחרדה ומספרת לי שהיא מבוהלת נורא
כי בטלוויזיה רצות כל הזמן כתוביות מתחת לתמונות ובכתוביות מדווחים על כי
אוטוטו ארה"ב הולכת להפציץ את האמאמא של הסורים ומי יודע אם זה לא יתנקם בנו ויפלו עלינו טילים גם...
ואני, אני הרגעתי אותה ואמרתי לה שהכל יהיה בסדר,
לא יקרה כלום. אף אחד לא יעז לגעת בנו ולהפציץ אותנו עם טילים...
ותוך כדי זה שאני מרגיעה את כל העולם ואשתו,
אני משוטטת בפייסבוק ונתקלת בתמונה שמספרת את כל הסיפור שנקרא מלחמה.
מאוחר יותר מצאתי גם את הכתבה.
מצד אחד ילדים מפוייחים ונחנקים בגז,
מצד שני גבר עם מקטרת שומע מוזיקה מתקליט על רקע חדר שינה הרוס.
http://english.alarabiya.net/en/lif...ver-aims-to-revive-his-wounded-classics-.html

ואולי זה הסיפור כולו בתמונה אחת

 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
כן.. ולא. ויש כאן הרבה יותר חומר למחשבה.
א. עם כל ההפחדות. איש לא מדבר על איסוף הגוויות ועל הנזק שמסביב, וזה מעבר לשברון הלבבות וההפסד החומרי.
ב. ומצד שני... בכל יום שואה (ואתמול היה כזה), מזכירים את אדישותו של העולם לזוועות שהתרחשו בכל מחנות ההשמדה, אם זה אושביץ, ברגן בלזן או מה שלא יהיה. וכאן, אותו עם ישראל "בארצו" הוא עד לזוועה שמתרחשת מטר מחלון ביתו, אבל הוא אדיש. ומה יגידו משפחות ההרוגים מיל הגז? אה... איזה צבועים אלה. הם, שהם מבכים על שהעולם שתק, הם מאפשרים לאסד להמשיך? ומה אם הם הפציצו איזה שדה תעופה? זה הלוא היה מתוך אינטרס אחר, כי שם ייצרו מל"טים. וכן. לכל הפצצה יש מחיר, ולמה שנגן על ערבים מארץ עויינת? אבל הנה. האיראנים למדו היטב את משנתו של סדאם חוסיין, שאמר וביצע. הוא אמר בזמנו, שאם יותקף, הוא יתקוף את ישראל והוא תקף. אז ככה האיראנים. אלא שהם לא יותקפו בארצם, והבחירה שלהם לשרוץ בסוריה היא בחירה אומללה מצידם. אבל אני מרשה לעצמי להניח, שאם הם באמת יתקפו, יש לנו כעת את החץ, שאז לא היה, ויש לנו גם אפשרות לתקוף אותם בארצם. לאן זה יוביל? זו כבר אופרה אחרת...
 
אם אתה רוצה לירות-תירה

סוג של איום שאחרי שמשגרים אותו בפעם השלישית לחלל האוויר
עוד עם רשימת מטרות מוגדרות
נראה לי קצת מגוחך
When you have to shoot, shoot, don't talk!

הדילמות כאן מרובות- האם ארה"ב צריכה להתערב ,למען המוסר ,למען הצדק, ומה המחיר?
מצד שני איפה כל העולם כשנעשות כאלו זוועות באזרחים?

נ.ב. אני מעדיפה טראמפ מאוזן ומאיים מאשר אחד שמתחיל מבצע צבאי שאפשר תמיד לדעת איך הוא מתחיל ולא איך הוא מסתיים (מלחמת עולם שלישית? לא תודה. לא מתאים לי השנה הנוכחית).
 

Ron W

New member
בלב נכמר ניצולי שואה קראו להציל ילדים סורים פליטי אסאד

זו היהדות והציונות שצריך לאמץ ולצאת בקריאה לטפל בהם
כמחווה אנושית במקום לראות בהם אויב ומוסלמים
במילות הניצולים למודי הסבל שלנו, הם פעוטות שאינם אשמים
 
כשעכבר ינסה להציל פיל זה יהייה מגוחך .

היו בסוריה 25 מיליון תושבים וכעת שליש פחות . בסוריה יושבים האירנים והרוסים . כולם יחד פיל ענק . השימור העצמי של ישראל אוסר לעשות את הצעותיך הבלתי מחושבות .
 

Ron W

New member
אנה פרנאק היתה ילדה אחת במצוקה והפכה לקרן עם הקרן החדשה

https://www.facebook.com/NewIsraelF...395890927240/1893270257373119/?type=3&theater
כיצד יזכרו את כל ניצי הימין הגזענים אם לא לדראון עולם?
במה תרמו אם לא להסתה ושנאה והרע עוד לפנינו?
איזו גבורה יש להתיחס בזלזול לחיי ילד אחד פצוע ויתום?
ומה תגיד מירי רגב כש"הפירמה" אנה פרנק הופכת אנטי תזה לשיטנה שלה?
 
שבת שלום חברים:)

לא יודע כבר מה יקרה עם המצב באזור! נתפלל כולנו לשקט ולשלווה עבור כולם
 
לינק

מלחמת העולם השלישית

(מאמר זה, אשר נכתב, פורסם והופץ לאחרונה, נכתב ע"י אדם רגיל לא אוטיסט. בנימין המליץ להוסיף מאמר זה לאתר).

יהודי/ה עצור! כדאי להתבונן בנאמר כאן ואפשר שתזכה בכך להציל את חייך.
דע! העולם כמו שהוא עכשיו עומד להסתיים בעתיד הקרוב.

כולם מבינים וגם מרגישים שהמצב בארץ ובעולם הגיע למבוי סתום, והשאלה הגדולה הנשאלת על ידי כל בר דעת שמעורה במה שקורה בעולם, היא לא האם תפרוץ מלחמה אלא מתי? מתי תפרוץ מלחמת העולם השלישית? וכל אדם מציאותי מבין שעל פי סוגי הנשק וכמויות הנשק שיש לכל אחד מהצדדים כיום, שבדרך הטבע כמעט אי אפשר להתגונן ולהינצל ממלחמה כזו.
בדף זה, נביא בעזרת ה' יתברך, הסבר על המצב האמיתי כיום בארץ ובעולם, וכן תיאור מדויק, נפלא ומדהים עד מאד של חז"ל הקדושים מלפני אלפיים שנה לערך, ושל נביאי ישראל אשר חיו עוד קודם לכן, על העומד להתרחש בעתיד הקרוב. כמו כן נביא לפני הקורא את הדרך כיצד להינצל מהמאורעות העתידים לבוא ולזכות לראות במלכות בית דוד ובנין בית המקדש, שיבנה במהרה בימינו אמן.

ילקוט שמעוני ישעיהו ס
אמר רבי יצחק:
שנה שמלך המשיח נגלה בו כל מלכי האומות העולם מתגרים זה בזה. מלך פרס [איראן] מתגרה במלך הערבי [ערב הסעודית] והולך מלך הערבי לאדום [ארה''ב] ליטול עצה מהם. וחוזר מלך פרס ומחריב את כל העולם. וכל אומות העולם [הנשארים] מתרעשים ומתבהלים ונופלים על פניהם ויאחוז אותם צירים כצירי יולדה. וישראל מתרעשים ומתבהלים, ואומרים להיכן נבוא ונלך? ואומרים להיכן נבוא ונלך? ואומר להם [הקב''ה], בני אל תתייראו, כל מה שעשיתי לא עשיתי אלא בשבילכם. מפני מה אתם מתייראים, הגיע זמן גאולתכם!

ביאור המדרש: אמר רבי יצחק [לפני כאלפיים שנה!] שנה שמלך המשיח נגלה בו [מה צפוי לקרות בעולם באותה שנה שבה מלך המשיח עתיד להתגלות] כל מלכי אומות העולם (1) מתגרים זה בזה [איומי מלחמה ישמעו מכל עבר בתוך המדינות ובין אחת לחברתה]
[א] (2) מלך פרס [נשיא איראן] (4) מתגרה (3) במלך הערבי [מאיים במלחמה נגד מלך ערב הסעודית שהיא היחידה ממדינות ערב שנצמד לה השם ''ערב'']
[ב] (5) והולך מלך הערבי לאדום ליטול עצה מהם [והולך מלך ערב הסעודית למדינות המערב ובראשם ארה"ב להתייעצות איך לנהוג כנגד איומי המלחמה האיראנים]
[ג] וחוזר מלך פרס (6) ומחריב את כל העולם [פשוט וברור שאי אפשר להחריב את העולם בנשק קונבנציונאלי אלא הכוונה היא שמחריב את העולם בנשק גרעיני. (''ומחריב את כל העולם'' - אין הכוונה כל העולם ממש, אלא הכוונה היא ש''רובו ככולו'', כלומר מחריב את רוב מדינות העולם)]
וכל אומות העולם [הכוונה למדינות הנותרות שלא יחרבו, וראה בהמשך שלפי נבואת זכריה (פי''ג), שני שליש מהעולם יחרב] מתרעשים ומתבהלים ונופלים על פניהם ויאחוז אותם (7) צירים כצירי יולדה [פחד איום ונורא שלא היה כמותו בעבר בעולם יאחז את כל אומות העולם הנותרים, פן ימותו גם הם במלחמה גרעינית, מאחר ואי אפשר להתגונן כלל בפני פצצות גרעיניות וכן מהקרינה הרדיואקטיבית שתיווצר]. וישראל מתרעשים ומתבהלים [מפני הפחד הנורא שיהיה אז בעולם ושמא יתקוף נשיא איראן (פרס) גם את ישראל] ואומרים להיכן נבוא ונלך [מאחר ולא תהיה אפשרות להישען על שום דבר ולא תהיה שום דרך טבעית להינצל, ועל זמן שכזה נאמר ''אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים'']ואומרים להיכן נבוא ונלך [לשון כפולה, להדגיש את חוסר האונים והפחד שיהיו אז] ואומר להם [הקב"ה לעם ישראל] בני אל תתייראו [אין לכם מה לפחד] כל מה שעשיתי לא עשיתי אלא בשבילכם [הקב"ה מרגיע את ישראל שכל המלחמה שנעשתה הייתה רק לטובתם - כדי להחריב את מלכות אדום הרשעה ולהעביר את הרוע מהעולם שזה יאפשר למלך המשיח להתגלות ולמלוך] מפני מה אתם מתייראים [הקב"ה חוזר ומרגיע שנית את ישראל מפני הפחד הגדול והנורא, כדרך שהפסוק שונה ואומר פעמיים "נחמו נחמו עמי"] הגיע זמן גאולתכם.
ביאורים נוספים
1 מתגרים זה בזה - יותר מכל השנים
2 מלך פרס - השם של פרס הוחלף לשם ''איראן'', אבל עד היום מדברים שם בלשון פרסי ושם שושן הבירה וכו' כידוע.
3 מלך הערבי - כידוע שערב הסעודית היתה נקראת ''חצי האי ערב'', ועד היום מדינתם נקראת ''ערב הסעודית'' ואין מדינה אחרת שנקראת בשם ''ערב'' (וכל ה''ערבים'' מקורם מחצי האי ערב הנ''ל, ומשם התפשטו לשאר מדינות המזרח התיכון כמו ירדן, מרוקו, מצרים וכו').
4 מתגרה במלך הערבי - כידוע יש שני זרמים מרכזיים באיסלאם, הסוניים והשיעיים. שתי כיתות אלו הם אויבים זה לזה. איראן היום היא ראש החץ השיעי, וערב הסעודית היא ראש החץ הסוני. היום יש עוינות חזקה ביניהם בגלל שערב הסעודית פוחדת שאיראן תשליט הגמוניה שיעית על העולם הערבי והמוסלמי באמצעות עליונות צבאית וזה על ידי פיתוח כלי נשק גרעיני. לפי זה מובן שיתכן מאד שיפרוץ עימות גלוי בין איראן לסעודיה בזמן הקרוב (וגם בגלל שאלו קיצוניים ואלו מתונים).
5 והולך מלך ערבי לאדום [ארה''ב] ליטול עצה מהם - הראש של אדום היא ארה''ב של ימינו. היום אנחנו בגלות אדום כידוע וארה''ב היא המעצמת-על והראש של תרבות אדום. היות ויש קשרים הדוקים, כלכליים וצבאיים, בין ארה''ב לערב הסעודית, לכן מובן מאליו שאחרי שאיראן תתגרה [תאיים] על ערב הסעודית, היא בוודאי תלך לארה''ב כדי לחפש עצה איך להתגונן.
6 ומחריב את כל העולם - אי אפשר להחריב את ''כל העולם'' על ידי נשק קונבנציונאלי, זה אפשרי רק על ידי נשק גרעיני (דבר שפותח רק בתקופתנו!) לכן ברור שמדובר כאן על מלחמה גרעינית איומה שלא היה דבר כזה בהסטוריה.
7 צירים כצירי יולדה - פחד ''כצירי יולדה'' לא קיים לגבי נשק קונבנציונלי בגלל שישנם דרכים להתמודד אתו, וגם יש אפשרות להחזיר מנה אחת אפיים, כמו בכל המלחמות שהיו עד היום. רק נשק גרעיני מטיל פחד עצום של ''צירי יולדה'' בגלל שאי אפשר להתגונן בפניו כלל והוא משמיד כליל בשטח נרחב ואפילו מדינות שלמות.

אין כוונת המדרש באומרו ''ומחריב את כל העולם'' כפשוטו ''כל העולם ממש''. אלא, רובו ככולו. ניתן להבין את דברי המדרש מתוך הנבואה של זכריה (פרק יג) "והיה בכל הארץ נאום ה' פי שנים בה יכרתו יגוועווהשלישית יוותר בה וגו' " כלומר שני שליש מאוכלוסית העולם ימותו. ורק שליש ישאר.
כל זה מדובר על כלל אומות העולם כמבואר במפרשים שם. אמנם אצל עם ישראל המצב יכול להיות חמור הרבה יותר אם ח"ו לא יעשו תשובה. בגמרא כתוב (כתובות קיב) "שמואל אמר: צירוף אחר צירוף שנאמר (ישעיה ו') 'ועוד בה עשיריה ושבה והייתה לבער וגו''.
רש"י מפרש שם ''כשתשעה החלקים (של עם ישראל) יהיו אבודים ולא נותר כי אם העשירית''. פירוש הדבר, שבצירוף [בירור] שיהיה לפני ביאת המשיח, אזי תשעים אחוז מעם ישראל ימותו ח"ו (אם לא יעשו תשובה) ורק עשירית תישאר.
וכדי שלא יחשוב הקורא שדברי המדרש כאן רחוקים מהמציאות של ימינו, חשוב להבהיר לציבור הקוראים מה שמופיע פעמים רבות בעיתונות העולמית וגם בעיתונות בארץ, על השקפותיו ודעותיו של מלך פרס (נשיא איראן) בעניין "המהאדי".
לפי דעתו ודעת הכת הקיצונית שהוא מייצג, הדרך להביא את "המהאדי"(''משיח'' שיעי שאמור לפי דעתם המשובשת כאילו להשליט את דת האיסלאם על העולם), זה רק על ידי יצירת מצב של תוהו ובהו מקומי ובינלאומי. לכן אומר נשיא איראן שצריך להבעיר מלחמה אזורית ואחר כך להחריב את העולם המערבי (שלדעתו הוא שורש הרע) באמצעות פצצות גרעיניות.
כידוע, היום ממשלת איראן מורכבת אך ורק מחברי הכת הזאת שמאמינים לגמרי באידאולוגית "המהאדי". מי שמפקפק בכך, מסלקים אותו מהממשלה (ולכן סולק מתפקידו לאחרונה מפקד משמרות המהפכה האיראנים ותחתיו נכנס אחד הנאמן לנשיא איראן אחמדיניג'אד ימ''ש).
ידוע שמאז שנבחר נשיא איראן הנוכחי הצהיר ברבים כמה וכמה פעמים שתכלית ממשלתו היא להחיש את בואו של "המהאדי", ועבור זה יוקצו כל המשאבים הכלכליים והצבאיים. הוא אף אמר בפני עצרת האו"ם (ביום 25 לספטמבר 2007 למניינם
 
שבת שלום שחום וצדיק
ואיך נבטל את רוע הגזירה?


הכי טוב זה לשמוע מוזיקה מרגיעה לערב שבת
ולקוות לטוב. איש חכם אמר פעם שהדאגה לא מסירה את הבעיה אלא מוסיפה שיערה לבנה...

לכן עדיף ליהנות עכשיו לפני שהעולם ייחרב


ואפשר גם לבכות עם דון מקלין

 

חביף

New member
ב- 23 באפריל, בכל מקרה

סוף העולם מגיע! בעצם, לא
העולם סוער בעקבות תחזיתו של מנהיג נוצרי שסוף האנושות יגיע בשבת הקרובה. אבל לא מדובר ברעיון מקורי שלו – באלפי השנים האחרונות הוצפנו בתחזיות דתיות, מדעיות ומיסטיות לפיהן העולם עומד להיחרב. מי חזה, על מה הוא ביסס את דבריו והאם הוא צדק (רמז: לא)?


חחחחח[URL]https://www.mako.co.il/spirituality-popular_culture/Article-b387dc437670031006.htm[/URL]
 

חביף

New member
חחחח, תיכף אביא את האקטואלית


Totally Bogus Doomsday Predicted for April 23
By Stephanie Pappas, Live Science Contributor | April 12, 2018 06:04pm ET

"
MORE
[Totally Bogus Doomsday Predicted for April 23]
The latest doomsday prediction points to April 23, 2018, as the end.
Credit: iStock/Getty Images Plus
Call it the recycled doomsday: A new prediction for the end of the world sets the apocalypse date as Monday, April 23, based on a mishmash of old numerology, re-readings of the biblical Book of Revelation and rehashed conspiracy theories about a rogue "Planet X."
Even the calendar date of the prediction, April 23, hearkens back to one of the most famous failed apocalypse predictors of all time, William Miller. A Baptist preacher whose followers would eventually form the Seventh-day Adventist Church, Miller predicted multiple doomsday dates in the mid-1800s, including one on April 23, 1843. He was most famous for a later prediction of Oct. 22, 1844, a date that would live on in infamy as "The Great Disappointment" when Jesus Christ did not appear to kick off the end of the world. [End of the World? Top 10 Doomsday Threats]
The latest doomsday predictor with a slippery grasp on dates is David Meade, who previously claimed that a rare alignment of stars on Sept. 23, 2017, heralded the end. Meade said that the star alignment would precede the passage by Earth of a rogue planet called Planet X, which would cause all sorts of geological trials and tribulations, culminating in the eventual return of Jesus per the Book of Revelation.
Advertisement
Searching for signs
Meade's new prediction is more of the same. According to an interview with the Express tabloid, Meade has now pegged April 23, 2018, as the new apocalypse start date. The reason, he said, is that on that date, the sun, moon and Jupiter will align in the constellation of Virgo, echoing Revelation 12:1-2, which refers to a "woman clothed with the sun, with the moon under her feet and a crown of twelve stars on her head" laboring to give birth to an
eventual global dictator with a role to play in the end of the world."
https://www.livescience.com/62293-bogus-doomsday-april-23.html?utm_source=notification
 
למעלה