ערב טוב לכולם

ערב טוב לכולם


מדברים הרבה על הקרן החדשה לישראל,
ונדמה לי שראש הממשלה הטיל עליה את כל צרותיה של מדינת ישראל.
אבל מסתבר שזאת קרן שפועלת קרוב לארבעים שנה וחברים בה אנשים טובים.
דן מרידור התראיין בגלי צה"ל:
"ההתקפה הפרועה הזאת על הקרן החדשה לישראל היא תופעה מוזרה וחמורה", אמר הח"כ לשעבר דן מרידור בראיון אצל רזי ברקאי, "מישהו יודע מי זה הקרן החדשה לישראל?", הוסיף ושאל, "יש שם חתני פרס נובל ישראלים, צ'חנובר וכהנמן שם, טובי הפרופסורים באוניברסיטאות, אנשי צבא בכירים. אנשים שעושים שירות מצוין עבור נדכאים ואנשים שקשה להם, וכן - שרוצים מדינה צודקת ושיוויונית יותר".
במקביל תוקפת מירי רגב את האופוזיציה. היא טוענת שהם ממש כמו BDS וארגונים העויינים את ישראל. בגלל שנשיא הונדורס ביטל את השתתפותו בטקס הדלקת המשואות, אז האופוזיציה בישראל היא גורם עוין למדינה.
מה יהיה השלב הבא?
מחנות לשמאלנים?
גירוש מהארץ של סמולנים?
מה עובר על האנשים האלה למען השם? הרי ברור שמירי רגב לא פועלת לבד. כל מילה שהיא אומרת זה באישור מלא של ראש הממשלה. לאן הוא חותר בדיוק?
תגידו, זה לא מפחיד אותכם?
זה נראה לכם בסדר?
ככה לתקוף את האופוזיציה בישראל? ככה לתקוף קרן שפועלת למען ישראל ולטובת אזרחיה? ככה לתקוף כל מי שמעז להעביר ביקורת על התנהלות הממשלה וראש הממשלה?
אני כבר באמת לא יודעת מה להגיד.
מחר ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה, אנחנו מתייחדים עם הזיכרון והאבל, עומדים בצפירה, עושים קולות כאילו למדנו משהו, אבל לא למדנו כלום. כנראה גם לא נלמד.
החרדים טוענים שהם לא צריכים לעמוד בצפירה והם בכלל לא אמורים או לא צריכים לכבד את היום הזה. הוא לא נוגע לאמונתם.
על זה, לא שומעים מילה מראש הממשלה או מהגברת מירי רגב. זה לא חשוב מבחינתם, או זה לא נורא. אבל הקרן החדשה לישראל מפריעה להם. למה? ככה. החרדים תומכים בממשלה ואילו הקרן החדשה מעבירה ביקורת. אז תוקפים את הקרן ומשקרים לגביה. יוצרים אצל הציבור רושם שמדובר באירגון עויין לישראל כשההיפך הוא הנכון. משקרים לציבור. אבל ראש הממשלה שקרן פתולוגי, אז עוד שקר לרזומה. מה יש, מה קרה? לא נורא.
ובאמת, אין כאן שאלה של שמאל או ימין. יש כאן ראש ממשלה ושרת תרבות שפשוט מפחידים בהתנהלות שלהם. אני לא רוצה להיות פסימית כמו רוגל אלפר
https://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.5977963
אבל זה לא מריח טוב.
לא רציתי לדבר על פוליטיקה, אבל זאת כבר לא פוליטיקה. זאת מלחמה על דמותה של המדינה הזאת. מישהו מצייר לה שפם על הפרצוף היפה שלה




 

dory141

New member
דעתי בנושא

נתניהו מחפש את מי להאשים במחדליו ולא יבחל באמצעים. ידעת שאחד מיועציו הפוליטיים כינה את איש אמונו לשעבר, יועז הנדל בתור "יתוש שאפשר למחוץ בקלות", כאשר הצטרף להפגנות נגד השחיתות?
על מירי רגב חבל להכביר בדיבורים, מקווה שימיה כשרה בישראל ספורים עד מאוד.
לגבי דרעי, אני מרחם עד מאוד על הציבור החרדי שהוא אחד מנציגיו. זה אופייני לכולם, ימין ושמאל, דתיים וערבים. הפוליטיקאים מקלקלים את השורה, מלבים, מסכסכים וזורקים בוץ. זה לא חדש, רק שנתניהו הביא את זה לשיא.
מה רוצה החרדי הקטן? כמו כל אזרח, לחיות בכבוד וי. ע"פ סטטיסטיקות של משרד הכלכלה, יותר ויותר מהם מעוניינים לשבור את מעגל העוני, לעבוד וחלקם, רחמנא לצלן, גם לשרת בכוחות הביטחון. הבעיה, כמו במגזר הערבי (אם כי פחות) הוא הנידוי והחרם של פלגים קיצוניים, שיש לקוות שייעלמו במהרה מהנוף, לטובתם של בני הקהילה החרדית ולטובת מדינת ישראל.
 

קרנף לבן 1

Well-known member
מנהל
השיטה של הליכוד היום היא להסית נגד השמאל

ולנסות לעשות אותו ללא ליגיטימי. אבל 50 אחוז מהעם הם שמאל ומבין מצביעי הליכוד יש רבים הרוצים שלום. ואני פוחד לגבי הדמוקרטיה בישראל בגלל ההסתה.
 

SupermanZW

Well-known member
רוב העם ימין אבל נתניהו לא בדיוק

הליכוד הוא באופן כללי מפלגת ימין אבל נתניהו הוא לא ימין ולא שמאל, נתניהו הוא זיקית שמבטיח לעם מה שהוא רוצה לשמוע, הבעיה עם נתניהו היא שהוא לא מקיים ותמיד מאשים אחרים בכשלונותיו במקום לקחת אחריות. נתניהו נגרר ולחיץ, הוא לא מנהיג. לנתניהו אין שום אידיאולוגיה, הדבר היחיד שחשוב לו הוא להיות בשלטון. מכיוון שפרט לכך אין לו שום אידיאולוגיה לא נכון להגדיר אותו כימין או כשמאל.
 

dory141

New member
רק נגד השמאל?

גם כל מי שמנהל במפלגה קו מתון ושפוי ולא שר למרותם של ראש הממשלה וחבר מלקקיו, הופך לאיש שמאל. אני פחות חושש לדמוקרטיה, אלא לערכי המוסר של הישראלים. הדוגמא השלילית שמתווה נתניהו, ראש הממשלה הראשון בתולדות המדינה שנחקר באזהרה (פרשת המתנות, עוד בקדנציה הראשונה), וכן הבאים בתור אחריו, השחיתה כל חלקה טובה בישראל וייקח זמן עד שמישהו יבוא ויתקן את הסירחון.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
דרעי, שלמד להופיע עם פרצוף נזוף שכזה.... יש לו משנת חיים....
איש שאין לו בושה ואין לו כבוד לדבר. איש ממוצא שלא חווה את השואה, אבל יש לו דעה לגביה... ומה אם ימות לו קרוב בחודש, שבמהלכו לא מספידים כדבריו? האם יעביר את מועד האבל לחודש אב? ליום חורבנו של בית המקדש? או שימשיך ויאמר, שכל השואה לא הייתה אלא דרכו של בונה עולם לבער את הרעים מקרבינו, ולא אנו שמותר לנו בכלל לפעור פה ולומר, שהבונה טועה. האיש נבער, מסית ומדיח, עבריין מורשע, ששב אל לב זירת הפשע - בברכתו של הודו ירום.
ולהודו ירום אין בכלל אלוהים. אין לו שום אג'נדה. אין לו כבוד לזולת אלא לכיסאו בלבד, בעיקר כדי שיוכל להמשיך ולקבל מנעמים, ובעיקר כדי שיוכל להמשיך ולטייל בכל העולם יחד עם מיעס פיגי שלו. [מיעס ביידיש = מאוס]. ואז, זו שהדביקה את לשונה לחלחולת שלו, תמצא עוד הזדמנויות לברך אותו על מפגשיו עם אנשים כמו מודי, זה שמצד אחד התחבק עם ביבי, אבל למחרת.... היה בכלל במקומות אחרים והתלקק לו עם שונאי ישראל המושבעים.
ובין לבין, הוא עוד ינאם, יברך תוך הכנסת רמזים כאלה ואחרים בברכתו, ויבעיר משואה - לתפארת כס השלטון.
אוחח... אילו לרוני אלשיך היו וובוס, הוא כבר היה מוצא איזה מטיל כבד של רפש, שיש בכוחו להעיף את הנקלה הזה, יום לפני ערב יום העצמאות, ולו רק כדי שייחסך מאיתנו הסיוט הנורא מכל: לראותו מצית משואה לבושתו הנוראה של עם ישראל בארצו, ביום חגו הגדול.
 

חביף

New member
הכי אני מתלהב מהבוטוקס של מירי

מהאיפור המושלם, מהחיוך התמידי על פניה.
 
אני לא יכול לכעוס עליך למרות שיש סיבות לזה .

לא אפרט כי אז תתעני שאני תוקף אישית .
הדבר היחיד שאני יכול לעשות זו המלצה .
אני ממליץ שתבדקי את הרשימה המלאה של הגופים שבהם תומכת הקרן .
כי
לצד דברים חברתיים יפים תומכת הקרן במעשים ובאירגונים הנושאים גרעיני חורבן לישראל כמדינה יהודית . עדאללה למשל .
אז אני איש של אסוציאציות כמו שכתבתי בהודעה אחרת והאסוציאציה שלי מחברת את הסוציאליזם של הקרן החדשה לישראל עם הסוציאליזם הלאומי בגרמניה הדמוקרטית בין 2 מלחמות העולם .
 

E טי

New member
הקרן לישראל חדשה

היא לא "קרן שפועלת למען ישראל ולטובת אזרחיה".
זאת היתממות.
זאת קרן שמטרתה קידום אג'נדות רדיקליות על מנת לשנות את פניה של מדינת ישראל.
את הפעילות שלה היא מבצעת באמצעות תרומה של ממשלות זרות - בין השאר האיחוד האירופי.
&nbsp
ממשלות זרות שפועלות לקידום אג'נדה במדינת ישראל זאת בהחלט תופעה שראויה לביקורת של ממשלת ישראל.
אין כאן שאלה של ימין ושמאל.
כולם צריכים להתקומם על התערבות ממשלות זרות בעניינים הפרטיים של מדינת ישראל.
 

E טי

New member
הקרן לישראל חדשה הוא שמה האמיתי

השם מייצג נאמנה את מטרתה של הקרן והוא גם התרגום הנכון של שמה באנגלית.
אבל השמאל (כרגיל) עסוק במכבסת מילים.
 
הקרן החדשה לישראל - השם נכון כעת ?

פועלת במימון של ממשלות זרות ושל גורמים פוליטיים המתנגדים למדיניות החוקית של ישראל . ג'ורג' סורס למשל ויהודים ראדיקליים בארהב . לפני זמן לא רב אישר מנכל הקרן שהם מממנים את ההפגנות נגד גירוש האפריקאים . לפי הודעה רישמית הם מממנים את ארגון עדאללה השואף לבטל את "מדינה יהודית בארץ ישראל" . מישהוא השתמש מולם בביטוי "הפרה שבועטת בדלי החלב" .
 
כפי שניתן לראות מהקישור שאת הבאת ולא אני

הקרן היא קרן אמריקאית הרשומה בניו-יורק ושמה האנגלי New Israel Fund .
New Israel תרגומו ישראל חדשה .
גופים ממומנים
בצלם , הוועד הישראלי נגד הריסת בתים , מוקד סיוע לעובדים זרים . מחסום ווטש , מרכז מוסווא , סולידריות שייח ג'ארח , עדאללה , שוברים שתיקה .
 
מתוך כל עשרות הארגונים שהקרן תומכת בהם

בחרת להביא את מה שנוח לך. את מה שמציג אותך כיהודי פטריוטי. התעלמת משאר האירגונים שהקרן עוזרת להם לעזור לבני האדם ולאזרחים, ולנשים ולנכים ולנדכאים ועוד בני אדם הזקוקים לעזרה.
 

E טי

New member
אם יפסיקו להתערב בעניינים של ישראל

ויעסקו אך ורק בתרומה לקהילה כולנו נחבק אותם בשתי ידיים.
 

Ron W

New member
ישראל היא דמוקרטית כל אזרחיה וכל אחד יתערב כראות עיניו

לפני שמנסים לכפות דת יש לכפות שוויון וצדק לכל התושבים
לפי מגילת העצמאות .
ענייניה של ישראל הם בנשמת אפו של כל אזרח וכך מצווים להיות.
על כל אזרח גם לדאוג לחינוך פלורליסטי כדי שלא ישטפו את
מוחם של עוללים יהודים בגזענות כמו בחמס.
 

E טי

New member
אתה קורא את מה שאתה כותב ??

כל אחד יתערב בסוגיות החברתיות של ישראל ?
פוטין לדעתך צריך להתערב בתקציבי הנכים ?
גנרל א-סיסי יחליט מי יתפלל בכותל ?
 

Ron W

New member
כל אזרח בישראל כולל החברים בארגונים זכותו להתערב

אני קורא מה אתה חושב.. רק לרבנים מותר לקבוע איך תתנהל המדינה
 

E טי

New member
כל אזרח בישראל - כמובן. ממשלות זרות אינן "אזרח בישראל".

אז בבקשה ממך, תצטרף לקריאה - להפסיק התערבות ממשלות זרות.
 
למעלה