צהריים טובים אנשים, אני צריכה עזרה ממי שמבין בחמוצים

אני רוצה לנצל"ש כדי לספר משהו על 'בזק'

אז נכון שבתחילת חודש ינואר התחברתי ל'פרטנר' וזה כולל טלפון קווי ואינטרנט כולל תשתית?
אז בחודש ינואר דיברתי עם בזק והודעתי להם על ניתוק. אז בהתחלה דיבר איתי בחור בשם דוד מקשרי לקוחות וניסה לשכנע אותי להישאר איתם, אך סרבתי בכל תוקף ואמרתי שאין שום סיבה שאשלם להם אם אני מקבלת את אותו השירות בחינם.
כמובן שהבחור, בצער רב, אמר שהוא מנתק אותי ובזאת תם הרומן שלי עם בזק.
פתאום היום, פתאום עכשיו,
אני מקבלת חשבון של בזק על קו טלפון וחשבון של בזק בינלאומי על אינטרנט עבור חודש פברואר כשבדיעבד מסתבר שהם חייבו אותי גם על חודש ינואר.
אז למרות שהתנתקתי מהם רשמית, הם ממשיכים לגבות ממני תשלום בכרטיס אשראי.
ואם יש משהו שאני שונאת, זה להתעסק עם טלפונים לבזק
סעמממק
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אם יש לך את שם הנבל ששוחחת איתו, תאריך שיחה ושעה, אולי
תצליחי לגרום לבזק להשיב לך את הכסף הגזול. לו אני במקומך, הייתי נרשם לניתוק באתר "נתק". הם שולחים אלייך משוב שבקשתך התקבלה. שם אינך צריכה להרטיב את האפרכסת בהבל פיך, ואינך מחויבת למלא את אוזנך במילותיו רוויות החנופה והשקר של דוד או של תואמיו.
ואגב,, אחרי שאת כבר מחוברת לפרטנר כחודשיים פלוס, ספרי קצת על:
א. איכות התמונה.
ב. מגוון התכנים.
ג. מה יש שם שחסר לך ביס.
ד. מה היה ביס שחסר לך שם.
ה. האם את צופה גם בנטפליקס (חינמי לחצי שנה) ואם כן, איך התכנים שם?
לי יש אפשרות להתחבר לנטפליקס לחודש חינם, אבל עוד לא עשיתי זאת, כי עצבן אותי, שכדי להתחבר אליהם, צריך לתת כרטיס אשראי גם בשביל החינם. משמעות הדבר, שאחרי זה צריך לבקש ניתוק, במידה שלא בא לך להמשיך...
לך זה שווה, כי כל החבילה זולה, ועוד כמה עשרות שקלים "לא יהרגו אותך". אצלי, מחיר החבילה נותר "יס" ולכן לא בא לי להוסיף תוספות...
ו. איך האינטרנט של פרטנר?
 
בוקר טוב משה וכולם

יש לי רק את השם שלו. בעוונותיי לא רשמתי תאריך ושעה. בכל אופן, יש לי את ההודעה שהם שלחו לי בנייד שבה הם מודיעים לי בצער רב כי קיבלו פניה להתנתק מהם.
המעצבן הוא שאני צריכה עכשיו להתקשר גם לחברת האשראי ולבקש מהם לא לחייב את הכרטיס שלי יותר בתשלומים של בזק.
לגבי השאלות שלך על פרטנר,
אז בסך הכל אנחנו די מרוצים בהתאם לתכנים שאנחנו צורכים. יש לנו את מה שאנחנו צריכים מבחינת התחנות. ערוצי ספורט, ערוצי ילדים, ערוצי אוכל, ערוצי טבע והערוצים 11,12,13,14. יש גם ערוץ של סרטים ישנים, ערוצי ויוה וערוצי חיים טובים וכאלה. אנחנו כמובן אין לנו זמן לכל זה ובדרך כלל רואים את הערוצים הישראלים וקצת ערוצי אוכל. בשבת ממילא רואים ערוצי טבע.
עכשיו יש את נטפליקס ויש גם וי.או.די.
תכלס, אין לי זמן לראות את כל מה שהם נותנים. זה פשוט מטורף. כמויות אדירות של סרטים וכמויות אדירות של סדרות מכל הסוגים ומכל המינים, למבוגרים, לילדים, לנוער, רומנטי, הרפתקאות, בדיוני, מתח או פעולה או קומדיה. כל מה שבא לך ואין לך זמן לראות.
קיבלתי חשבון של 207 ש"ח כולל תשתית ואינטרנט מהיר וטוב יותר מאשר היה לי קודם וטלפון קווי. אני חושבת שזה חסכון של מעל מאה שקלים לחודש כי רק ב-YES הייתי משלמת 210 ש"ח ולבזק עוד 150 ש"ח לפחות.
לגבי פרטנר יש בעיה כי לפעמים הם כאילו מתנתקים באוויר וצריך כל פעם ללחוץ OK בשלט כדי לחזור לעצמם. אבל בסך הכל אנחנו די מרוצים.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
טוב. אם יש לך הודעה מבזק, אז את יכולה לדרוש בשקט את מה שהם
גזלו ממך. אפשר לדבר עם נציג בכיר ולהודיע לו, שאת מתכוונת לפרסם זאת ולפנות במקביל לאמון הציבור ולכל גוף שיוכל להועיל. איני חושב שהם מחפשים את המלחמות האלה. ונכון. להודיע לחברת האשראי. זה חשוב.
ותודה לגבי המידע על פרטנר. אשתי שתחיה, צריכה הרבה חיזוקים, כדי שהיא תשתכנע שכדאי לה לעזוב את יס... וגם אני קצת... כי ביס יש לי כעת ממיר אולטרא, שמאפשר לצפות בתכני 4K.
כדי לצפות בערוצי 11-12-13-14 את לא ממש זקוקה לפרטנר, כי את הערוצים הללו ניתן לראות גם בעזרת ממיר שהוא בד"כ מובנה בטלוויזיות או בעזרת ממיר עידן פלוס, שניתן לרכישה בזול. אותי מעניין באמת מה אפשר לראות בעזרת נטפליקס, אבל נראה שאת עדיין לא ממש חסידה שלהם...
 
העניין עם בזק סודר
מסתבר שאני היא זאת שלא התנתקתי מבזק בינלאומי. התנתקתי רק מבזק ואכן הם חייבו אותי רק חלקית עד ליום הניתוק.
לעומת זאת, מאחר ולא הודעתי לבזק בינלאומי על ניתוק, אני עדיין גולשת דרכם ולא דרך פרטנר. הבחורה שטיפלה בי הייתה מקסימה ושכנעה אותי להישאר איתם תמורת 20 ש"ח לחודש במקום להתנתק מהם, להתקשר לפרטנר ועד שאלה יחברו אותי אני אשאר כמה זמן ללא אינטרנט, דבר שלא בא בחשבון מבחינתי אפילו לא שעה אחת. בשביל 20 ש"ח לחודש לא שווה לי בלבול המוח שכרוך בכך.
הם מבינים שיש להם תחרות חזקה גם מסלקום וגם מפרטנר ולכן הם מורידים מחירים באופן דרסטי.
ולגבי נטפליקס אני חושבת שלא הבנת אותי נכון.
אני מאוד מרוצה מנטפליקס. מלאי הסרטים והסדרות שלהם הוא פשוט מטורף. הלוואי והיה לי זמן עבור כל מה שיש להם להציע לי.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
טוב, אם הכל גם מתורגם... יש מצב שאפרוש מיס...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אל תלחץ אנטר לירידת שורה, גם ככה השורות קצרות מאז הפרסומת
ומכיוון שאתה יורד שורה באמצע משפט אני מקבלת שורות קצרצרות, קשה לקרוא את דבריך כך והם הופכים לטור ארוךךךך.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אכן, שמתי לב שבימים האחרונים הכל התחיל להתחרבש בשורות.
תודה. אקח זאת בחשבון.
 

dory141

New member
יש לינק בשבילך

נראה לי שזה יעניין גם את רון. רופא שיניים שלנו לשעבר, שמבין (ברצינות, בלי לנגח), בענייני חמוצים פי וכמה וכמה מהטיפולים הדנטליים שלו.
http://www.mypickles.co.il/ 
 

dory141

New member
כרופא שיניים, הוא מבחינתי שום דבר

כמחמיץ, אין לי מושג. מקווה שיותר טוב.
 

אספרסו2

New member
וזאת השאלה

הוא למד את מקצועו 6-7 שנים.איך אתה יכול לשפוט אותו מבלי להבין דבר וחצי דבר בתחום?
 

dory141

New member
לא דיברתי על הידע המקצועי

איך היית קורה לאדם שאתה צריך אותו דחוף, ערב חג פסח, והוא במקום לנסות ולמצוא לך פיתרון ממליץ לך להמתין בסבלנות יומיים-שלושה? אלה היו כאבי תופת, שחייבו טיפול מיידי. הבן-עוולה הזה הרוויח ביושר את היחס.
 

משתפרת

New member
עכשיו אני מעריכה עוד יותר את רופא השיניים שלנו

לפני כמה שנים התרסקתי עם האופניים. זה היה בשבת לפנות ערב. נחבלתי כהוגן ברגליים ובראש (מזל שהיתה לי קסדה, אחרת זה באמת היה נגמר רע) וניפצתי 2 שיניים. למחרת היתה לנו טיסה ב- 7 בבוקר. אמרתי לאיש שלא אטוס. הרמתי טלפון לקליניקה להשאיר הודעה בתא הקולי, כדי שיקבלו אותי בבוקר. ההודעה של התא הקולי כללה את הטלפון הנייד הפרטי של הרופא. חייגתי אליו. הוא שמע, אמר לי שיהיה בקליניקה תוך רבע שעה. הוא עבד בערך שעתיים. שן אחת תיקן ושחזר, בשניה שהיתה ממש מחוקה עשה טיפול שורש ושם עליה כתר זמני. זה היה יקר, אבל ראבאק, הוא זינק לעזרתי בשבת! למחרת טסנו שנינו, ומשככי הכאבים היו נחוצים לחבלות האחרות שספגתי, לא לשיניים.
מיותר לציין שאנחנו ממשיכים להיות לקוחות נאמנים שלו
 
וואו את אישה אמיצה מאוד!!


אני לא יודעת איך הייתי טסה אחרי דבר כזה

אבל באמת כל הכבוד לרופא שלך.
יש לי רופא שיניים במשך שנים רבות. הקליניקה שלו בבנין שבו עבדתי והוא גם היה לקוח שלנו במשרד רואי החשבון שם עבדתי. הגעתי אליו כי היה לי נוח ונשארתי איתו גם אחרי שפרשתי כי הוא מכיר טוב את ההיסטוריה הרפואית שלי ולא בא לי להחליף. אני מאמינה שבמקרה שלי גם הוא היה עוזב הכל ומטפל בי, אבל למזלי לא הייתי צריכה לבחון אותו ואני מקווה שלא אצטרך. אבל באמת כל הכבוד לו.
 

dory141

New member
רופא לדוגמא, בהחלט

המקרה שלך פי כמה יותר דרמטי משלי. לפני 5 שנים, יום לפני מרתון בת"א, נדמה לי שבאפריל. היה יום חם מהרגיל ונפלה לי סתימה. שלחתי הודעה לרופא הנוכחי, שהיה בדרך לחופשה בצפון. הוא התגבר על כל הפקקים בדרך לת"א (הוא גר בבת ים או משהו), השאיר את האשה והילדים ברכב וטיפל בי עד שהסתדר.
 

אספרסו2

New member
מי שמפנקים אותו

גודל מפונק,אין ספק,לא מתחשב באחרים,רוצה לקבל מה שהוא צריך כאן ועכשיו.
 

dory141

New member
יום טוב ופורה

כלל ברזל אחד למדתי ואני שומר עליו כבכל שנה, לא להתעצבן ביום הולדתי שחל היום. לכן אני לא מדבר על פוליטיקה, צרות ודברים מרגיזים היום. מחר, נראה.
 
למעלה