בוקר טוב לכולם, מישהו מבין מה קורה עם 'בזק'?

דינהמית

New member
ככל שזכור לי ביום שנתניהו מונה כשר התקשורת הוא פיטר

את מנכ"ל המשרד (יכול להיות ב SMS) ומינה במקומו את פילבר,
פילבר דאג לצ'פר את אלוביץ' שבמקרה הוא חבר עם נתניהו בהחלטות ששוות מאות מליוני שקלים,
לפי העדויות אלוביץ' דאג לסיקור אוהד לנתניהו בואללה שבבעלותו.
עד שפילבר הודח כי כבר רמת הפליליות זעקה לשמים.

אה, ונתניהו בכלל לא ידע מכלום, הוא בכלל היה אז על כנף מטוס סבנה או גירש את הבריטים מירושלים או איזשהו מעשה גיבורות אחר.
 
השורה האחרונה כבר סחטה ממני פרץ צחוק אדיר


 

dory141

New member
לא, את ממעיטה בערכו

הוא בעצם ייסד את המדינה, חתם על הסכם השלום עם מצרים וזכה במדלייה אולימפית היסטורית בג'ודו. אה, וגם זכה בפרס נובל בכימיה ובספרות. לא מנהיג דגול?
 

דינהמית

New member
אמרו לי שבן גוריון חתם על מגילת העצמאות

בגין חתם על הסכם שלום עם מצרים
פרס חתם על עסקת החבילה שהצילה את הכלכלה הישראלית
רבין חתם על הסכם השלום עם ירדן
ונתניהו חתם על עצומה לשחרור אלאור עזריה.
&nbsp
כל אחד והתרומה שלו לעם ישראל
&nbsp
 

dory141

New member
לא, זה פייק ניוז

ביבי אחראי לכל זה, את לא יודעת?
הערה: מדובר באירוניה שנונה. כמובן שאת צודקת.
 

ndia555

New member
כשמציינים שזאת אירוניה ועוד שנונה אז זאת לא אירוניה ובוודאי

שלא שנונה.
המלצתי, עזוב עזוב את הרעיון לכתיבת ספר. בוא נלך על ריקמה, סריגה או משהו בכיוון.
 
בוקר טוב אנשים, תוך יום יומיים נדע את האמת


https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5120469,00.html#autoplay

"ראש הממשלה נתניהו מסר בתגובה לפרסומים: "זו עוד חקירת סרק בלחץ התקשורת. מסע הציד התקשורתי נמשך במלא עוזו. כל ההחלטות שנתקבלו בעניין בזק היו בהתאם להמלצות של ועדות מקצועיות ושל גורמים מקצועיים. אחרי שיצא האוויר מ-1000 ו-2000 ואחרי שמתברר שאין בכלל אוויר ב-3000, התקשורת יצרה לחץ כביר לייצר בלון חדש - 4000. גם ממנו יצא כל האוויר. משרד המשפטים הבהיר בדו"ח מבקר המדינה ביחס לבזק: 'ראש הממשלה לא קיבל החלטות שנויות במחלוקת... לא הייתה החלטה שהיטיבה עם בזק באופן ספציפי שניתן היה להצביע עליה כהחלטה שעשויה להיות שנויה במחלוקת, וככזו שעשויה להיות נעוצה בפגם של ניגוד עניינים'. לכן מדובר בבועה מלאכותית שגם היא תתפוצץ".

בקיצור, אין כלום כי לא היה כלום,
הכל רעשי רקע לבנים שמפריעים לנו להתרכז בדברים החשובים באמת.
איראן, אסד, חיזבאללה, וכל אלה שמרכזים כוחות בגבול הצפון.
אמרתי לכם כבר מזמן שאני פוחדת.
לא מעניין אותי השוחד והשמוחד של ביביהו או מילצ'ן או מוזס או אלוביץ'
רק שלא תיפול שיערה משערות ראשם של חיילי צה"ל.
זה מטריד את מנוחתי יותר מכל פרשיית שחיתות כזאת או אחרת.

אני לא אשנה את העולם, הימין יישאר אותו ימין והשמאל יישאר אותו השמאל,
צריך רק לדאוג לא לעשות שטויות ולשמור על שקט בגבולות עד כמה שאפשר ולא לחמם שלא לצורך שום דבר.

יום שני נפלא שיהיה כאן לכולם!

 
שלא תיפול שיערה משערות ראשם של חיילי צה"ל. מסכים . אבל

רוסיה פועלת לפי האינטרסים שלה .
אירן פועלת לפי האינטרסים שלה .
הם כבר ייחממו................................
 
ת'אמת?

אני לא מצליחה להבין כלום בפרשיית בזק
מה בדיוק הסיפור שם?
ממתי לחצים על עיתונאים, מערכות עיתונות -הפכו לעבירה פלילית?
(ושוב- יכול להיות שאני לא מבינה!)
ואיך שוב נתניהו קשור לכך?
מה הקשר לנמל אשדוד? (חוץ מהגברת של ביטן)
ולמה נראה לי שהכול במדינה הזו נגוע נוראיות בשחיתות שלטונית מקטן עד גדול?
 

דינהמית

New member
לחץ לעיתונאי אולי לא, אבל תשלום לבעל עיתון לקבלת כתבה אוהדת?

אלוביץ בזמנו היה הבעלים (בין השאר) של בזק, YES ו-ואללה.
נתניהו ביומו הראשון כשר התקשורת מינה מנכ"ל חדש את שלמה פילבר (את הקודם פיטר בשיחת טלפון).
שלמה פילבר שמאוחר יותר נעצר ע"י המשטרה והורחק ממשרד התקשורת ע"י נציבות שירת המדינה דאג (אם את רוצה אפשר לפרט) שבזק תזכה בהטבות בערך של 1,000,000,000 שקלים ואלוביץ' עצמו לכיסו יקבל בסביבות 200,000,000 שקלים. הכל כמובן מכיסו של האזרח הפשוט.

משפחת נתניהו קיבלה בתמורה יכולת קבועה להחליט איך ומה יפורסם עליה בוואלה שהיתה בבעלות אלוביץ'.
לפי עדויות של עורכים וכתבים וכן לפי תיקונים בכתבות באתר משפחת נתניהו אכן שלטה בידיעות לא בצורה נקודתית פה ושם אלא בצורה שיטתית וקבועה.
קיימת עדות שמערכת העיתון הוזהרה בזמן אמת שמה שקורה שם כנראה פלילי.

אין לי מושג מה הקשר לנמל אשדוד, אבל שמעתי את עוזי ארד בהקשר אחר מסביר איך דברים קשורים אחד בשני.
הוא הסביר שפיזור הממשלה בגלל עיתון ישראל היום באמת נראה הזוי כשלא מבינים את ההקשרים עם למשל השחיתות בעסקאות הסטילים החדשים והצוללות.

למה נראה שהשחיתות פושה בכל פינה?
התחושה שלי בו בכל מקום בו האנשים המקורבים ביותר לנתניהו, מולכו ושמרון מעורבים או היו מעורבים, או מקורבים אבל קצת פחות כמו ביטן, אכן מוצאים שחיתות מהסוג הרע ביותר.
עכשיו על המשטרה (בתיקים 3000 ו 4000) והפרקליטות (בכל סדרת התיקים) לחבר את הנקודות.
כאדם מהצד החיבור נראה די ברור, אולי קצת קשה להוכחה אבל ברור.
 
טוב, מצאתי משהו שאולי יכול להסביר את כל הפרשה של בזק

עם כל הפרטים על הפרשה החדשה שנתניהו חשוד בה. תקראו את זה ותפיצו כדי שנתניהו לא יצליח להפיץ שקרים גם בנוגע לפרשה החמורה הזו.
"חמישה דברים לדעת על ביבי ופרשת בזק של אלוביץ':
בסוף השבוע שעבר נחשף לאחר מאבק ממושך לו"ז הפגישות בין ראש הממשלה לבין בעל השליטה בבזק, איש העסקים והחשוד בפלילים שאול אלוביץ'. מהחשיפה התברר כי השניים נפגשו מספר פעמים בתקופת כהונת נתניהו כשר התקשורת, ועולה חשד כבד כי נתניהו דאג להפעיל את משרדו בהתאם לצרכי החבר אלוביץ' ובניגוד לאינטרס הציבורי. בעוד שאלוביץ' ובני משפחתו, בכירים בבזק וביס ואף מנכ"ל משרד התקשורת עומדים בפני הליכים פליליים בעקבות התנהלותם, נתניהו לא הוזכר כחשוד בפרשה ואף לא נתבקש לתת בה עדות, על אף שהיה באותה תקופה שר התקשורת. נתניהו ובני משפחתו נהנו מכתבות מפרגנות באתר וואלה! שנמצא בבעלות אלוביץ' לגמרי במקרה באותה תקופה שבה ניתנו הקלות לבזק, גם היא בבעלות אותו אלוביץ'. האם ייתכן שגם כאן ישנה התנהלות חריגה ובלתי הולמת של ראש הממשלה?
כדי שתוכלו לשפוט בעצמכם, אנו גאים להציג בפניכם חמישה דברים שכדאי לדעת על יחסי אלוביץ'-נתניהו ופרשת בזק:
1.חברים או ידידים?
הקשרים בין ראש הממשלה נתניהו, שכיהן כשר התקשורת בין 2014 ל-2017, לבין שאול אלוביץ', בעל השליטה בחברת בזק, השולטת באתר וואלה! ובעוד מספר חברות תקשורת, מעלים חשדות ליחסי תן-קח בין השניים. בעקבות עתירה שהוגשה לביהמ"ש העליון בדרישה לחשוף את פגישותיהם של אלוביץ' ונתניהו, נחשף כי השניים קיימו לפחות שבע פגישות במעון רה"מ, וכי חלק מהן התקיימו בסמיכות להכרעות חשובות שהתקבלו במשרד התקשורת לטובת בזק: ב-26 במרץ 2014, לגמרי במקרה יומיים לאחר פגישת צמד החברים, אישרה הרשות להגבלים עסקיים את מיזוג בזק ויס, דבר שהשתלם כלכלית מאוד למר אלוביץ'. חשוב להזכיר שבמסגרת הדיונים על הבקשה לחשיפת הפגישות טען בנובמבר 2016 עו"ד דוד שמרון בשם נתניהו כי אלוביץ' הוא "רעו וחברו האישי מזה כ-20 שנה" של ראש הממשלה, וכי בין השניים שוררת חברות "ארוכת שנים", שכביכול מסבירה את תדירות הפגישות ביניהם. יחד עם זאת, ביולי 2017, רגע לאחר שאלוביץ' נעצר לחקירה בידי הרשות לניירות ערך, טען נתניהו בפוסט בפייסבוק כי בין שניהם היו "יחסי ידידות ולא מעבר לזה". אאוץ'.
2. נתניהו שוכח את אלוביץ'
על אף החברות "ארוכת השנים" (או שמא הידידות גרידא) בין השניים, והעובדה כי מרבית הנושאים המעסיקים את משרד התקשורת קשורים הדוקות לאינטרסים של אלוביץ' ולעתיד של בזק, נתניהו "שכח" לעדכן את הגורמים המוסמכים בדבר ניגוד העניינים הברור שבו היה מצוי. לפי ממצאי דו"ח מבקר המדינה מיולי 2017, כאשר נכנס נתניהו למשרד התקשורת וחתם על מסמך ניגוד עניינים, הוא לא הזכיר ולו במילה את יחסיו עם אלוביץ'. "מלכתחילה לא דווח על זיקה חברית בין ראש הממשלה לבין גורם מרכזי בתחום התקשורת", כתב המבקר. בעקבות פניית ח"כ זהבה גלאון ולאור עתירות שהוגשו בנושא, קבע היועץ המשפטי לממשלה כי אסור לנתניהו לעסוק בעניינים הקשורים לבזק וליתר החברות שבשליטת אלוביץ'. נתניהו מינה בעקבות זאת בפברואר 2017 את מקורבו צחי הנגבי לשר התקשורת באופן זמני. שלושה חודשים לאחר מכן החליף את הנגבי ח"כ אחר הנחשב לקרוב מאוד לראש הממשלה – איוב קרא. לפי מבקר המדינה, בכהונתו כשר התקשורת עסק נתניהו בלא פחות מ-12 נושאים הקשורים לבזק.
3 נתניהו מפנק את אלוביץ' במנכ"ל מתנה
אחד הדברים הראשונים שעשה נתניהו כשר התקשורת היה לפטר במאי 2015 את אבי ברגר, ששימש במשך שנתיים כמנכ"ל המשרד ונודע בכך שתמך ברפורמה לפתיחת התחרות מול בזק. במקומו מינה נתניהו את איש אמונו שלמה פילבר, שנעצר ביולי האחרון בגין חשדות למרמה ונמצא כעת בהשעיה. לפי הרשות לניירות ערך, ישנן ראיות כי פילבר קידם את האינטרסים של בזק במשרד התקשורת והעביר לחברה מסמכים מסווגים פנימיים. עוד נודע כי אנשי בזק העבירו לפילבר את עמדתם בנושאים שעלו מהמסמכים, ולמעשה גיבשו עמו את מדיניות המשרד בנושאים הנוגעים לבזק. בניגוד למדיניות משרד התקשורת בניהולו של ברגר, משרד התקשורת תחת פילבר גרר רגליים בקידום הרפורמות שעשויות היו לפגוע בבזק וגילה אכיפה בררנית כלפי החברה, שלא יישמה את הרפורמה כנדרש. דו"ח חמור של מבקר המדינה טען כי משרד התקשורת נמצא במצב של "שבי רגולטורי" בידי החברה.
4. אלוביץ מפנק חזרה בכתבות בוואלה!
לפי תחקיר עיתון "הארץ" מאוקטובר 2015, וואלה!, מאתרי החדשות הפופולריים בישראל הנמצא בשליטת אלוביץ', פירגן לראש הממשלה ובנוסף העלה פרסומים אוהדים כלפי אשת ראש הממשלה, שנכתבו בידי אנשי משרד ראש הממשלה עצמם. עוד העלה התחקיר כי האתר צנזר ידיעות שלא החמיאו לנתניהו ושינה כותרות של ידיעות בהתאם להכוונות מלמעלה. נזכיר שוב כי יחסי הציבור החיוביים הוענקו למשפחת נתניהו ממש בזמן ששר התקשורת ומשרדו היו אמורים לקבל החלטות הרות גורל לגבי בזק ובעל השליטה אלוביץ'.
5. ומי משלם? כרגיל הציבור
אחד הדברים שאישר משרד התקשורת בתקופת המנכ"ל פילבר הוא עסקת הרכישה של חברת יס על ידי בזק. יש לזכור שאלוביץ' הוא בעל השליטה בבזק וגם ביס, או במילים אחרות, מדובר באדם שעושה עסקה ענקית עם עצמו. אלוביץ' דאג, לפי החשד, לנפח את שוויה של יס כדי להוציא יותר כסף מבזק – שיש להזכיר כי כ-74% ממניותיה מוחזקות על ידי הציבור – וגרף לכיסו הטבות מס ובונוסים. למעשה, בזק העבירה לאלוביץ' כמיליארד שקל במסגרת העסקה. על פי הערכות מומחים, הציבור הפסיד בעסקה כ-2.13 מיליארד שקלים. בנוסף לכך, לפי הערכות מומחים, אי-יישום הרפורמות הפותחות את שוק הטלפוניה ואת התשתיות של בזק לתחרות ואי-אכיפת יישומן בידי משרד התקשורת, ולמעשה המשך קיום המונופול של בזק בתחום התקשורת, עלו לצרכנים הישראלים מאות מיליוני שקלים לפחות.
לקריאת דו"ח המבקר על תפקוד משרד התקשורת: https://goo.gl/yjZaSz
לפרטים נוספים על פגישות נתניהו ואלוביץ': https://goo.gl/Kjqwp7
להרחבה בנוגע לפרשת מכירת בזק-יס: https://goo.gl/SPEQMk
להרחבה על חקירת תיק 4000 : https://goo.gl/ChG7iP

(פורסם ע"י 61)
 
לא קראתי מלבד את מה שהומלץ לקרא ולהפיץ..

הומלץ על ידך או ע׳י הכותב:לקרא ולהפיץ כדי שנתניהו לא יצליח להפיץ שקרים גם בנוגע לפרשה חמורה זו...

?????את בעצמך כותבת שאת לא ממש בעניינים ועדיין ברור לך שנתניהו מפיץ שקרים?!

ואם אחר כתב את הדברים,אומר כך:יבדקו את הכל מבחינה משפטית,יראו מי,מו ומה..אבל ישר לקבוע לפני משפט שנתניהו קשור בכל,אשם בכל ואף משקר,אז לשם מה קיימת מערכת המשפט?

הכל פרוס בפני הגורמים שאמורים להגיע למסקנות המשפטיות ונראה מה תהא תשובתם,כרגע מבחינתי נתניהו זך כשלג!(במיוחד לאחר שאני קולטת יותר ויותר את רמת הרדיפה שרודפים אותו עוד טרם היבחרו לראשונה,רדיפה שרק מתעצמת עם השנים)
 
זה לא אני כתבתי. ציינתי שם מי כתב. מספיק להאשים אותי

על כל דבר. הבאתי דברים בשם אומרם
 
אז תצייני בבקשה מי כתב ואז זה יהיה ברור יותר

לא קראתי את הכתוב,מלבד 2-3השורות הראשונות,עד הרגע שהתחלת לצטט......
 
הסברתי שקראתי2-3שורות

היה מלל רב ולא התחשק לי לקרא,במיוחד לאחר הבקשה להפיץ את הדברים כדי שנתניהו לא ימשיך לשקר

הגבת שתגובתי מתאימה לאופי התנהלות הליכוד(והרי ידוע היטב מה דעתך על אופי התנהלות הליכוד)אז אני משיבה כי תגובתך זו מתאימה לאופי התנהלותך,הקלוקל..

הכל בהתאם לדברייך,הקווים הם מקבילים..
 
לא קראתי , לא ראיתי , לא שמעתי , לא ידעתי...................

נתניהו אמנם לא נשפט בבית משפט אבל הוא שקרן . הוא פחדן . הוא חסר יוזמה .
הוא צח כבוץ בים המלח ואשתו מתאימה לו כמו גרב לרגל .
 
למעלה