בוקר טוב לכולם, מישהו מבין מה קורה עם 'בזק'?

בוקר טוב לכולם, מישהו מבין מה קורה עם 'בזק'?

שמעתי משהו ברדיו בחדשות של 10,
פרשנים על פרשנים, המון דיבורים, אני לא מצליחה להבין מי נגד מי,
רק הבנתי שמעורב בזה מישהו מאוד מאוד מקורב לנתניהו,
ונתניהו בתגובה,
שוב פעם נטפלים אליי,
לא היה כלום
כי אין כלום
ואני אומרת רק דבר אחד -
נתניהו נמאסת!!
יצאת לנו מכל החורים!
לך הבייתה!

 
אז מה? כבר צהריים ואף אחד לא יודע מה קורה עם בזק?


וואלה.
טוב. מצאתי משהו
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5119493,00.html
ועוד
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5119328,00.html

"ניגוד עניינים, הסתרה ואי-דיווח. על כל אלה הצביע בחודש יולי האחרון בנימין נתניהו כשר התקשורת, התנהלות שהיטיבה עם בזק. היום (א') נודע כי בכירים בחברה ומקורבים לנתניהו נעצרו במסגרת פרשה חדשה שנחקרת במשטרה בשיתוף עם רשות ניירות ערך. פרקליטו של שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת, אישר הבוקר את דבר מעצרו.

המבקר בדק את ניגודי העניינים של נתניהו כששימש שר התקשורת, והוא מתייחס לקשריו עם ידידו האישי שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק ויו"ר החברה. בפרק אחר הוא מתייחס ל"פגמים יסודיים בהליך קבלת ההחלטות" של משרד התקשורת והמנכ"ל שלמה פילבר, שמונה על-ידי נתניהו, בנוגע להקלות שניתנו לחברת בזק בהקשר למיזוג עם yes.

מבקר המדינה מצא בין היתר כי הקשרים בין נתניהו לבעלי השליטה בבזק, שאול אלוביץ', כלל לא דווחו בעת ההחלטות החשובות על בזק. בנוסף, הנושאים שעסק בהם נתניהו גם לא נמסרו למשרד המשפטים."


אבל עזבו, זה לא חשוב,
העיקר שמעון ריקלין ואראל סג"ל מצאו היום בגלגל"צ שליאיר לפיד אין ממש הסכם של ניגוד אינטרסים עם מילצ'ן. מה שחשוב הוא שליאיר היה אינטרס ללכת להלשין על ביבי. ריקלין אפילו לא מאמין שהוא זומן ע"י השוטרים אלא הרים טלפון בעצמו וזימן את עצמו והכל כדי לרשת את בנימין נתניהו.
ושני אלה, יובב ושמשון קוראים לעצמם עיתונאים ומקבלים שעה של שידור בגלי-צה"ל כדי לאזן כביכול את הסיקור השמאלני של גלי-צה"ל.

מה אני אגיד לכם?
אני כל פעם מרימה ידיים מחדש, מניפה דגל לבן וכשהכתפיים שלי מתעייפות , אני שומטת אותן חזרה, תופסת את המקלדת ומקטרת ומתלוננת כי אני עוד יכולה להבין את נתניהו שמכור לסיגרים, ואני יכולה להבין את שרה שהיא מכורה לשמפניה, ואני יכולה להבין אותם שהם נהנתנים ואוהבים את החיים והם רוצים לעשות לביתם, אבל אני לא יכולה להבין את העדר שהולך אחריהם ומשוכנע בחפותם. זה מעבר להבנתי.
 
והנה התגובה בעניין דברי השקר של אראל סג"ל ושמעון ריקלין

היום בתוכנית שלהם בגלי צה"ל. והם עוד מציגים את עצמם כאבירי האמת שבאים לאזן את ה"שקרים" של הסמולנים ואת ה"שקרים" של המשטרה ואת ה"שקרים" של העיתונאים.
אז הנה התגובה של ולדימיר מי שמקורב ליאיר ובקי בכל הלכות החוק.
"רוצים לדעת כיצד עושים פייק ניוז? תבקשו מאראל סג"ל ומשמעון ריקלין לפתוח בית ספר, שיעניק לכם הכשרה וכלים בנושא.
שני תעמולני נתניהו, שמנצלים על בסיס יומי שידורי גלי צה"ל על מנת להפיץ דף מסרים מבלפור, יצאו הבוקר עם "חשיפה מרעישה": "בניגוד לטענותיו, הסכם ניגוד העניינים של יאיר לפיד לא כולל את ארנון מילצ'ן". המסר נקלט והופץ על ידי שונאי לפיד בחדווה גדולה.
אלא מה? "החשיפה" של סג"ל וריקלין היא שקר. מההתחלה ועד הסוף.
מדוע? כי יאיר לפיד בראיון המדובר ליונית לוי באולפן החדשות כלל לא טען, כי מילצ'ן "נכלל" בהסכם ניגוד העניינים. להלן הציטוט של לפיד, שימו לב: "עבדתי אצל מילצ'ן לפני 22 שנה, ועדיין הלכנו למשרד המשפטים, היה הסדר ניגוד עניינים, עשינו הכל מסודר".
ואכן, דבר ההיכרות והעסקתו של לפיד על ידי מילצ'ן בשנות ה-90 הובא לידיעתם של יועצי משרד המשפטים, אך מילצ'ן לא נכלל בהסדר, היות וההסדר מתייחס אך ורק למעסיקים ב-5 השנים שקדמו לכניסת הנבחר לשירות הציבורי.
מה זה אומר הלכה למעשה? פשוט - כאשר שר האוצר לפיד נפגש עם מילצ'ן וסירב באופן חד משמעי להאריך את תוקף הפטור ממס, הוא כלל לא היה בניגוד עניינים ולא היה שום מניע חוקי לקיום הפגישה. לפיד לא קיבל אגורה שחוקה ממילצ'ן, פעל כשורה וגם עצר מהלך שהיה גורם נזק לקופת המדינה.
בסופו של יום, דבר לא יעזור למלחני פנכה של נתניהו - לא שקרים, לא איומים ולא שפה עבריינית. יש כאן ראש הממשלה שחשוד בקבלת שוחד בסכום של מיליון ש"ח בתיק אחד, בנסיון לקבלת שוחד בתיק השני, ובקרוב צפוי להעיד או להיחקר בשתי פרשות חמורות נוספות. זה העיקר, וכל טענה נוספת מהווה נסיון נלוז להסיח את דעת הציבור מהחשוד האמיתי - בנימין נתניהו.
חברים, יש לי בקשה - אל תתנו למייצרי הפייק ניוז לעבוד עליכם ועל הציבור כולו. שתפו את הפוסט הזה, עזרו לאמת ולערכים לנצח."

אז אתם מבינים? אליבא דאראל סג"ל ושמעון ריקלין ה"עיתונאים" דה מיקולו, יאיר לפיד הוא מקור כל הצרות של בנימין נתניהו. לא שנתניהו קיבל סיגרים ושמפניות במאות אלפי שקלים (לטענתם הסכום מנופח ובסך הכל מדובר באיזה מאתייםאלף ש"ח או משהו כזה לא נורא) תמורת ניסיון להאריך חוק שהיה מכניס למילצ'ן מיליונים רבים לקופתו, לא שנתניהו מקבל מתנות על בסיס חודשי באלפי שקלים, אלא יאיר שלא קיבל אגורה אחת ממילצ'ן כל ימיו, הוא זה שאשם בכך שהוא לא חתם עם מילצ'ן על ניגוד אינטרסים ואי לכך היה צריך להלשין על מילצ'ן עוד מזמן ולא להפליל את נתניהו. אז לפי ההיגיון העקום של אראל סג"ל, מעשהו של יאיר לפיד הוא חמור יותר ממעשהו של נתניהו (נשבעת לכם שמעתי אותו אומר זאת במו אוזניי) ואני חשבתי לי לעצמי שאם אראל סג"ל וריקלין היו מולי הייתי נותנת לשניהם סטירת לחי מצלצלת על הטעיית ציבור המאזינים שלהם תוך ניסיון להוציא את הפריץ שלהם זך כשלג.
 

E טי

New member
יאיר כנראה לא מדבר עברית ...

"עבדתי אצל מילצ'ן לפני 22 שנה, ועדיין הלכנו למשרד המשפטים, היה הסדר ניגוד עניינים, עשינו הכל מסודר"
לא מבין את התחביר של המשפט אם הסדר ניגוד העניינים לא מתייחס לעבודתו אצל מילצ'ן.
 
כן, מתאים לך להתעסק עם התחביר של לפיד

במקום להתעסק בשוחד של מאות אלפי שקלים שקיבל ראש הממשלה, וזאת רק ההתחלה. לא דיברנו עוד על בזק, על מתווה הגז, או על הצוללות... תתעסק עם תחביר של אדם שלא קיבל אגורה שחוקה, אפילו לא סוכריה, במקום במאפיונר של הקואליציה. כמה נוח למצוא פסיק לא נכון במקום להתעסק בכתב אישום מפורט וברור לעין כל. בא לי להקיא.
 

E טי

New member
לבריאות

לא הצבעתי נתניהו, לא אוהב את נתניהו, מצידי תסקלו אותו בכיכר העיר.
לטעון שלפיד לא אמר שיש לו הסדר ניגוד עניינים עם מילצ'ן זה מגוחך.
 
כן, כולכם צפיחית בדבש. לא הצבעתם לביבי

לא אוהבים את ביבי, רק מוכנים לשכב על גדר תיל בשבילו. תרשה לי לא להאמין לך.
 

dory141

New member
חפש את הערך אנדאן מנדרס בגוגל

ראש ממשלת טורקיה בשנות ה-50 גילה סובלנות יתר לקיצוני הדת, היה שר החוץ ובעל השקפות קפיטליסטיות.מזכיר לך מישהו? הצבא הוציא אותו להורג בתלייה, אגב. אני אסתפק במאסר עולם ללא אפשרות חנינה לצד אסירים בטחוניים (רצוי באותו תא) , זה מספיק.
 
אני התפעלתי יותר מהרקע ופחות מהשירה

את השיר הזה אני מכירה עוד מהיותי ילדה קטנה.
 
למעלה