יש לי שתי שאלות רציניות, אבל היא מיועדת רק למי שבאמת מבין...

ואם זה לא מספיק, שמעתם אולי על שיקצע במרפסת?

אז הנה הם כותבים כאן משהו שאני לא יודעת עד כמה זה נכון, אבל זה מעניין:
"מטורף לגמרי!!
מידע חם ואמין שקיבלנו ברגעים אלו.
רבי מכלוף הגנב גייס בחשאי את חברי הכנסת הערבים, כדי להשיג רוב בהצבעה על חוקי כפיית השבת ביום רביעי הקרוב. ומה הערבים מקבלים בתמורה?!.. תקראו.
לרבי מכלוף נודע שאין לו רוב בהצבעה, וכי הוא נותר רק עם הביצים של ביבי ביד. כי רק ביבי ואולי גם כחלון תומכים בחוק הזדוני שלו. כי אביגדור ליברמן כבר הודיע בתוקף ש"ישראל ביתנו" בשום פנים ואופן לא יצביעו בעד חוק כפיית השבת הזדוני הזה,
ביממה האחרונה רבי מכלוף המבוהל הצליח לגייס את חברי הכנסת הערבים הרשימה המשותפת כדי להשיג רוב בכנסת לחוקי כפיית השבת, סגירת עסקים ומקומות בילוי בכל מדינת ישראל בשבתות.
ומה הערבים ירוויחו מזה שהם סוגרים ליהודים את השבת ?!.. הרבה פרנסה. כי מהיום מוקדי הבילוי שלכם בשבתות יהיו אצל הערבים. כי אין יותר מוקדי בילוי ומסעדות פתוחות אצל היהודים.
בשבתות הכול הולך להיות סגור כמו ביום כיפור. ככה בדיוק מכשירים את הקרקע למדינה החרדית ההיסטורית. מדינה של אברכים. קופות צדקה. גמילות חסדים. נישוק רבנים. ועבודת אלילים 24 שעות ביממה. כמו בבית שמש. כמו בטבריה. כמו באשדוד. כמו בירושלים. בקיצור, סופה של המדינה החילונית הליברלית והשפויה. קומץ אייטולות ערמומיים מנסים לשדוד לכם את השבת. לגנוב לכם את המדינה, בערמומיות שאינה יודעת גבולות. אנו בדהירה מטורפת אל עבר מדינה שבה קומץ אייטולות מצחינים שולטים על חיינו. הם הולכים לשלוט בכם דרך הרשויות המקומיות. 20% חרדים בעיר שלכם, והם כבר יכולים לנהל לכם את החיים, זו השיטה. ולכן רבי מכלוף כל כך אוהב את משרד הפנים. ככה הוא גרם לראש עיריית אשדוד לבנות 10,000 דירות לאברכים, ולראש עיריית נצרת עילית לבנות שכונות שלמות לאברכים. קצרה היד מלכתוב על מעלליו של רבי מכלוף הגנב, כל דקה שעוברת כל אזרחי ישראל משלמים ביוקר רב על מה שביבי באדישות שלו מעולל למדינה הזו. גומר את המדינה הזו מבפנים.
ותזכרו שלפי החוק שרבי מכלוף הגנב הולך להעביר, יהיה בסמכותו של רבי מכלוף כשר הפנים, לסגור את כל תחנות הדלק בשבת. לסגור קווי רכבת בשבת. לסגור מוקדי בילוי. ועוד.. ועוד..
ההצבעה ביום רביעי הקרוב בכנסת. בואו נמחק לרבי מכלוף את החיוך.
בואו נוציא את המזימה הזדונית הזו אל אור השמש. ונסכל אותה ביחד . . . .
50 שיתופים. והמזימה הזו גמורה.
שתפו. שתפו. שתפו.
אנו כאן ב"שיקצע במרפסת" קבוצה של 4,000 חרדים לשעבר (רפורמים בהווה) מודים לכל אזרחי ישראל על השיתופים המטורפים של הפוסטים שלנו. אלו רגעים קריטיים על צביון המדינה הזו.
ואתם, להב 433, רשות המיסים, משטרת ישראל, איפה אתם?? מישהו משתיק אתכם?! .. ומדוע אנחנו ב"שיקצע במרפסת" צריכים לבצע את העבודה של כלי התקשורת???"

מה אתם אומרים?
נראה לכם הגיוני הסיפור הזה?
 

sashalola

Well-known member
הגיוני, למה לא?

יושבים החברים בקואליציה ועושים כל מני דברים חשובים לעצמם.
דרעי רוצה לסגור את השבת. גם ליצמן רוצה. בנט בסבבה עם הרעיון, וביבי, שצריך להשביע את רצון כולם כדי שיעזבו אותו בשקט, הוא והאירן שלו, שיום אחד יביא לו את ההכרה המיוחלת שהוא מנהיג עולם ענק... וכו'.
אז דרעי אולי נמצא במצב של הבנות עם הערבים, ממילא אף אחד לא ממש מתייחס אליהם, אז זאת הזדמנות לשיתוף פעולה שקט, דיסקרטי, שכל הצדדים מרוויחים ויוצאים מרוצים בחלקם.
אז כן, המחשבות הגיוניות.
 

דינהמית

New member
לדתיים מכל הצדדים, יהודים ערבים ונוצרים יש אינטרסים משותפים

ישנם נושאים שמאחדים את נציגי שלוש הדתות למרות המתח הפוליטי במזרח התיכון.
באופן כללי הרי יש מלחמת עולם בין הדתיים היהודים והדתיים המוסלמים ולפעמים ברמה כזו שגם הדתיים הנוצרים משתתפים בחגיגה - במיוחד הערבים.
אבל יש רגעית של נחת רוח שבהם יש איחוד, בעיקר כשהם רוצים לפגוע בגורם שאיננו דתי או שלא מתיישר עם תפיסת העולם המשותפת שלהם שכוללת גזענות שוביניזם הומופוביה ודומיהם.
&nbsp
אז אנחנו רואים איחוד בינהם באיומים על משתתפי מצעד הגאווה, שלילת זכויות בני זוג מאותו מין.
&nbsp
או איחוד בהתנגדות למינוי אישה בתור קאדית בבית הדין השרעי (שאפו ענק לאיילת שקד בנושא הזה),
לכאורה מה ולחברי כנסת חרדים ובית דין שרעי? אז יש להם מהמשותף, שוביניזם. החשש שהפגיעה בשוביניזם תגיע גם למוסדות הדת היהודים.
&nbsp
אז עכשיו הדתיים היהודים בצר להם פונים אל בני בריתם, הדתיים המוסלמים.
&nbsp
לא מבינה את הפליאה
&nbsp
 
הזוי ולא מטריד

מצידי הוא ימשיך לשיר בעיניים מכוסות לבוש בגלביה וטובל בדלי מים מנפנף בכנף של אווז מוכשר או מה שיורו לו רבניו
ואנחנו לא נקבל את חוק המרכולים, חוק הרכבת (אין ,אבל עוד יהיה), הדתה של מערכת החינוך, השבתת שידורי תקשורת ביום כיפור, נסיעה ציבורית בשבת ו...כל היתר.
נעשה דיל?
 
הלוואי ואפשר היה לעשות "דיל" בנושא הזה


אבל לא. אי אפשר.
זה הכל בא בחבילה אחת.
את יודעת, לפני שנים כשאני עוד הייתי בפורום הזה רק משתתפת פעילה, אני טענתי שהמדינה הזאת הולכת לקראת התחרדות כי אני לא זוכרת שכאשר הייתי ילדה או נערה או אפילו אישה צעירה, התחרדות כזאת בכל התחומים ובעיקר בקרב הנוער.
בתקופה שלי כשאני למדתי בבית הספר העממי ובבית הספר התיכון, אף אחד לא נישק שום מזוזה מלבד אותם הילדים שלמדו בבתי ספר דתיים. היום, את רואה נערים חילוניים לגמרי, בלי כיפה ובלי נעליים, נכנסים לבית או לכל מוסד ציבורי כלשהו ומנשקים מזוזה. וזאת רק דוגמא הכי קטנה מני רבות. בזמני אף אחד לא היה צם בצום גדליה או בתענית אסתר, רק החרדים מבני ברק. היום, במקום עבודתי האחרון, כמעט חצי משרד צם בצום גדליה ובתענית אסתר. לא ברורה לי התופעה הזאת. הנכד שלי פתאום החליט שהוא צם גם בתשעה באב. למה? רק לאלוהים הפתרונים. הוא לא דתי, הוא רחוק מהדת, אבל רוצה לאתגר את עצמו בצום תשעה באב. לדעתי, זה בשביל החברים בכיתה. למה? כי המדינה הולכת ומתחרדת. העם לא רק פונה ימינה, הוא גם הופך יותר ויותר לשומר דת וחוזר למקורות של טרום הקמת המדינה. בקיצור, בעוד דור או שניים, אנחנו לא נהיה מדינה חילונית ודמוקרטית. זה הצפי שלי לעתיד.
 
צהריים טובים לכולם עם סלפי מנצח?

"כבר כמעט חודש שכל הקואליציה מתעסקת בקידום חוק אחד - החוק להגנת מושחתים מפני המלצות המשטרה. חברי הליכוד מתרוצצים סביבו, דוחפים אותו, ממשלה שלמה הופכת עולמות בשביל להעביר את החוק הזה.

אתמול בכנסת התקיים דיון מיוחד למען ילדים הסובלים ממחלת ניוון שרירים. הילדים באו עם הוריהם לבקש מהמדינה עזרה במימון תרופות שיכולות להציל את חייהם. ממש באים להתחנן על חייהם בפני השלטון. אף אחד מהממשלה לא היה שם. אפס ח"כים מהליכוד.

וזה הסיפור האמיתי פה. התעלמות מוחלטת מצרכי האזרחים וקידום עצמי בלבד של חברי הממשלה והמקורבים להם. זו הרי אפילו לא אג'נדה ימנית - זה סתם סיאוב, שחיתות וניתוק.

נכים מפגינים כבר שנה בשביל קצת קצבה - הממשלה מייבשת אותם. אבל חוק להגנת מושחתים? את זה מקדמים במהירות שיא.

קשישים סיעודיים לא מצליחים לגמור את החודש, מתחננים לרפורמה בביטוח הסיעודי - הממשלה צוחקת עליהם ולוקחת את הזמן. אבל חוקי קומבינה להגנת נתניהו וחבריו הנחקרים? זה קדוש, על זה הם מתאבדים.

זה סדר העדיפויות האמיתי של הממשלה הזאת. של המפלגה הזאת. של השלטון הזה. ועל זה הם צריכים ללכת הביתה.

ואם אתם חושבים שהכל אבוד וכולם בפוליטיקה ככה, תסתכלו שנייה על התמונה הזאת ותראו כמה חברי כנסת מהאופוזיציה שסדר העדיפויות שלהם לא התעקם כל כך. תראו כמה משרתי ציבור שכן באו לדיון למען הילדים החולים, שכן עובדים בשבילם. כאלה שבזמן שנתניהו וביטן בורחים מחקירות בלהב 433, באו לעבודה ואפילו הצטלמו עם עדי הקטן, שהצליח לשכנע אותם לעשות סלפי מנצח."
(61)

אז אני קוראת ורואה את התמונה
ומבינה שאת הקואליציה מעניינת רק האופציה להישרדותה.
כל שאר הדיונים והעניינים הקשורים לעם הזה, לנכים, לקשישים, לחולים,
ממש לא מעניינים את חברי הגועליציה הזאת. וכן, עם יד על הלב, מעולם לא עוררה בי שום קואליציה ושום ממשלה, כמות כזאת של גועל נפש שמצטברת אצלי עם כל יום שעובר. אני לא יודעת אם זה בגלל חברי הכנסת מהקואליציה שפשוט מעוררים בי קבס או האנשים שתומכים בגועל הזה מעוררים בי שאט נפש. אבל משהו בי נשבר. בזה אין לי ספק


ואין כמו מוזיקה שקטה וטובה לשעת הצהריים כדי להרגיע את הנפש



 
והנה גם כמה מילים על מירי מסיקה


מעבר להיותה זמרת נהדרת, באמת אף פעם לא היה לי הרבה מה להגיד בקשר אליה. היא לא איזו דמות שהערצתי או שהלכתי להופעות שלה. אבל לאחרונה היא משכה את תשומת ליבי בעובדה שהיא מגלה אומץ רב במדינה שבה כל פליטת פה
מיותרת הופכת אותך למובטלת ומחסלת לך קריירה מפוארת. היא העזה להגן על הנשיא שלנו והעזה לצאת נגד השחיתות ונגד הסיאוב המפלגתי. היא העזה לצאת חוצץ נגד העם. היא העמידה את מה שהוריה חינכו אותה לפני התועלת האישית
שלה. סחטיין מירי.
http://bidur.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1276649
"כמו אלפי ישראלים רבים אחרים, גם מירי מסיקה צעדה אמש בהפגנה בשדרות רוטשילד נגד "חוק ההמלצות" ואף העלתה לעמוד הפייסבוק שלה פוסט בנושא, אבל מה הבעיה? שמסיקה כנראה שכחה שבישראל של 2017 להביע דעה פוליטית זה מעשה מסוכן אשר לו השלכות רבות וקשות וכעת היא סופגת את האש הצפויה והרותחת בדמות תגובות זועמות מחלק מקהל מעריציה, שנראה כי התאכזב כל כך מדעותיה הפוליטית עד כי הכריז שיפסיק לשמוע את המוזיקה שלה.

"לחשוב שהייתי בא פעם להופעות שלך, "אני לא משלמת יותר גרוש עבור ההופעות שלך", "הרסת לעצמך ואיבדת הרבה קהל היום", "שכחת שהתפקיד שלך הוא רק לשיר" ועוד רבים ו"טובים" הם רק חלק מהתגובות שקיבלה על הפוסט, אז מה היה כתובה שם?"
 
אוקיי,נכנסתי לפייס של סאני ארזי כותב התגובה ושל איציק שמולי

נכון,מפלגת השלטון בעיניי לא מאד חזקה בפן החברתי,אבל מכאן ועד כדי לעשות פרסומת למי שכן היה בדיון,לא ממש קונה זאת.
יש גם פעולות שונות שנעשות בסתר ולאו דווקא זקוקות לפרסום של הנה תראו כמה אני תורם בתחום.
 
זה עדיין לא מסביר למה אף אחד מהליכוד לא היה בדיון

אני בהחלט מאמינה שיש דיונים שבהם משתתפים אנשי הליכוד
במיוחד בדיונים שיש להם אינטרס אישי בו ועוד כל מיני, ועדיין לא
ברור לי למה לדיון שנוגע בילדים חולים, אף אחד מהליכוד לא מצא
לנכון להגיע לדיון הזה. אפילו לא למראית עין שאיכפת להם.
 
לא יודעת מי קבע את הדיון,איך נקבע ואיך היתה ההתארגנות

ציינתי שהליכוד בעיניי פחות חברתי ובנושא זה באמת חבל לי שאורלי לוי,למשל,לא נמצאת בליכוד

אבל כשאני רואה את הפייסבוק של הכותב,אני מבינה שהכוונה בעיקר היא לפרסם את ׳הצדיק׳ ולהמשיך לנגח בליכוד

לא קונה זאת
 
למעלה