ליאור שליין עבד אצל לפיד אתמול לפיד עבד אצלו

dory141

New member
תגובה ביטנית אופיינית

כנראה שהם חושבים שהציבור באמת מטומטם. בוחרי הליכוד המסורתיים (גם כל שאר "הבוחרים האוטומטיים") הם לא מטומטים, אלא מונעי פחד. עדיף השטן המוכר, מלפתוח את הראש ולהצביע למפלגה אחרת, שאתה פחות מזדהה איתה.
 
בוקר טוב לכל החברים והחברות, האורחים והאורחות


שיא חדש
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4989683,00.html

ככה פותחים את הבוקר


היום החלטתי לא לתת לשום דבר לעצבן אותי או להרגיז אותי או להכעיס אותי או לגרום לי לעצבן אחרים, להכעיס אחרים או להרגיז אחרים

היום יום שלישי פעמיים כי טוב, אני רוצה לעשות לביתי. להכין קציצות מטוגנות וטעימות שיהוו תוספת לפסטה העשירה ולגיבץ' הטעים שממתינים במקרר. כן, זה מתאים גם לשארית המטבוחה והסלק המוחמץ שזמנם מתקצר...
בערב אנחנו מתכוננים ללכת לסרט במסגרת שלישי בשלייקס ואשמח לקבל המלצות לסרט חדש וטוב.

בוקר טוב ויום שלישי נפלא לכולם


 
מי זה?


לא מכירה, אבל בכל מקרה זה מטורף.
גם אצלנו היה אחד כזה ששכחתי את שמו. גם אצלו הנשים היו מרצון עד שהתפכחו בשלב מסויים ובסוף הושלך לכלא. בטח גם עם הזמר הזה זה מה שיקרה.
 

dory141

New member
אר קלי - הסבר

זמר אר אנד בי אמריקאי מפורסם, הצליח בעיקר בשנות ה-90 המאוחרות ותחילת שנות האלפיים. מוכר בעיקר בגלל השיר הזה, שהוא הפסקול של ספייס ג'אם:
https://www.youtube.com/watch?v=GIQn8pab8Vc 
מנגד, בעשור האחרון שמו מוכר בתחום של פורנו וניצול קטינות. הוא זוכה ב-2008 מחמת הספק. עכשיו קשה לדעת מה יעשו איתו. יש להם בארה"ב חוק אידיוטי, שנקרא סיכון כפול (אי אפשר לשפוט אותי פעמיים על אותו פשע, נגיד רצח). אני מקווה שימצאו לו איזשהו אישום. אולי הוא זמר אדיר, אבל כיום בעיקר פושע גדול.
 
אוי איזה חוק מטומטם


אז עכשיו הוא יכול לנצל נשים וקטינות כאוות נפשו ואף אחד לא יכול לשפוט אותו על כך עוד פעם? זה נורא
 

dory141

New member
הרבה אנשים ירצו לראות אותו מאחורי הסורגים בגלל שהוא מפורסם

אז ימצאו לו משהו. המשפטנים שם מספיק יצירתיים, אם הם רוצים לשים מישהו בפנים...
 

dory141

New member
אוקיי

אתה אדם מבוגר ובוגר, תעשה מה שתרצה, אין הכרח להיכנס ללינק.
 
בוקר טוב מתוסכלת


וואלה, הייתי בוונדרוומן לפני שבועיים ומאוד נהניתי. אמנם היה קצת ארוך מדי לטעמי, כלומר אפשר היה לקצר את הסוף בחצי שעה, אבל בסך הכל מאוד נהניתי.
אני תיכף אכנס לרשימת הסרטים ונראה איזה סרט יכול לבוא בחשבון. רק לא משהו כבד או מדכא. אין לי כוח לסרטים כבדים עכשיו. בא לי משהו קליל לנקות את הראש.
החדשות היומיומיות מספיק כבדות לי גם ככה. עדיף להתאוורר ויחד עם זאת אני צריכה לדאוג לקחת איתי סוודר או קפוצ'ון כי הקור באולמות הקולנע הוא בלתי נסבל

בינינו, אני יכולה להביא איתי את הפופקורן מהבית, אבל תכלס אני נהנית יותר מהפופקורן של בית הקולנע למרות המחיר המופרז. לא יודעת למה, יש לו טעם מיוחד שנותן לי את ההרגשה שאני באולם קולנע ולא בסלון הפרטי שלי בבית
 
ויתרת על הקישור?

אתה לא מקשיב אה?
תקרא היטב את ההודעה מתחילתה ואז תפתח את הקישור. אוקיי?
לפעמים אני מרגישה כמו גננת כאן
 
לא נכנס לקישורים יותר, הסברתי גב' הגננת

מפחיד, מדליק, משעשע חכם טיפש, יפה מכוער.
ההקשר, אחר כך עם ההחלטה שלך וגו' בשבילי היתה סיבה לא להכנס. שיא חדש הוא רב משמעי, ההקשר צמצם לדבר רע.
 
טוב, אתה ילד גדול, זכותך להיכנס או לא להיכנס לאן שאתה רוצה

אני מביאה קישורים שנראים לי מעניינים או סתם מעוררים. אני לא חייבת לצטט מהם או להביא חוות דעת לגביהם. מי שרוצה נכנס וקורא ומי שלא רוצה לא נכנס ולא קורא ולא מגיב. לגיטימי לגמרי. אין כאן בכלל שאלה או נושא לוויכוח.
 
למעלה