קראתי עכשיו משהו ששווה הודעה נפרדת

קראתי עכשיו משהו ששווה הודעה נפרדת


כתבה מאשה הלוי:

"יצר איתי קשר ידיד שלי עכשיו שלא מזמן פרסם בפייסבוק שהוא ואשתו נמצאים ביחסים פתוחים. על המקום הזמינו אותו למקום העבודה שלו ופיטרו אותו.
אז לכל מי ששואל למה אני צריכה את הנראות הזו, ולמה שאני לא אשב בשקט ו"אעשה לביתי", ומה כבר יש לפחד מזה שידעו, זה למה. כי במדינת ישראל 2017 מפטרים אנשים על רקע זה שהם חיים בדרך שנכונה להם, מנהלים מערכות רומנטיות בדרך שנראית להם ולא עושים שום דבר שפוגע באף אחד אחר.
אנשים ביחסים פתוחים מרגישים היום בדיוק כמו שהרגישו חברי הקהילה הלהט"בית לפני כמה עשרות שנים. מפחדים לספר למשפחות. מפחדים שמישהו יגלה ויפטר אותם. מפחדים שיפגעו להם בילדים. וכל זאת למה? כי הם לא חיים בדרך בה החברה מכתיבה להם. כי הם מעזים לעשות את מה שרוב החברה הזו עושה גם ככה רק בגלוי במקום בסתר. כי הם מעיזים לשים מראה מול פני החברה שאי אפשר לברוח ממנה ולחברה ממש ממש לא נעים לראות.
אז אני לא הולכת לשום מקום. ואותי אי אפשר לפטר. ויהיה קשה לסתום לי את הפה. ואני אמשיך להיות לפה לקהילה שלמה של אנשים שעדיין מפחדים ויש להם הרבה מה להפסיד עד שיהיו מספיק אנשים שיוכלו לצאת החוצה מהארון ולהצטרף אלי כדי לייצר מאסה קריטית שמתישהו תאפשר לאנשים כמוני לחיות כאן בלי לפחד.
* עריכה: לשם הבהרה (באישורו) מדובר במדריך ילדים בממ"ד שהורים גילו שהוא במערכת פתוחה ואז התרעמו למנהל שפיטר. אני מקשיבה ברגעים אלו להקלטה של הודעת הפיטורין. זה נאמר בפה מלא כמה וכמה וכמה פעמים. אז מי שלא מאמין יצטרך לא להאמין לי אישית. אני פשוט מזועזעת ממה שאני שומעת. ממש."


ואני רק שואלת,
מה קורה פה במדינה הזאת?
לפטר מישהו רק בגלל שהוא במערכת יחסים פתוחה עם אשתו או בת זוגו?
לאן הגענו?
לאן עוד אנחנו שואפים להגיע?

 
דעתי היא שאם הוא היה עובד במפעל

אז לא היה קורה הליך פיטורים ,אלא היה יוצר סקרנות לגבי בת זוגתו ואורך חייהם!
יש לא מעט דברים שהשתיקה יפה להם בכל דבר גם במשפחה וגם במדיה ,למה זה צריך לעניין את חברי הפייסבוק שלי על אורח חיים מתירני וחורג מהנורמה?כנל לגבי העבודה למה בעבודה צריכים לדעת אולי שיש לי סטוצים קסומים בעקבות הפייסבוק?

כשזה נוגע לחינוך או לאיש ציבור הנורמות קצת שונות ,יכולה להיות מורה לסבית שתעורר אנטי כלפיה בגלל אורח חייה וכנל לגבי דו מינית ,אנשים כאן אוהבים לפטפט ולכן מורה שבמקרה מצטלמת תמונות אירוטיות רכות היא בבעיה גדולה !
שוב בגלל אופי העבודה והמשרה היא גורם שמה לעשות צריך להתחשב ולדעת שאם אני חריג מהנורמה אז זה יכול לעורר כלפי!

האם המדריך הוא אדם דתי? בקהילה הדתית והחרדית למשל כל פיפס כל חריגה ויש פשוט כתם ,זה יכול להיות אוטיסט במשפחה שישפיע על שידוכים ובטח מתירנות מינית וכו שזה ממש יכול להדליק את כולם שם!

החלטה לפטרו במסגרת של בית ספר דתי עם כל הצער שבכך לדעתי מוצדקת ,כי מה לעשות אי אפשר למשל לשכב עם נשואות ולהיות רב או מורה שעובד עם מורות נשואות וכו ,היה או מוטב לכל אחד להיות בארון עם נטיותיו ואורח חייו המשונה בקהילה ,כי הנורמות קהילה חילונית היא לגמרי שונות !
אנשים לא יודעים עד כמה האקט של משכב זכר הוא חמור בקהילה דתית ..
 

prizman

New member
מוזר מאוד.

אני ביחסים פתוחים כל חיי ואף אחד לא חשב לפטר אותי בגלל זה.
וברור שלא אני המצאתי את זה, אני מכיר עוד כמה שחיים כך.
אז נראה לי שהסיבה לפיטורים היא שונה.
 
ברור שיש הכל מהכול בכל מקום

ומה שעושים בשו שו לא כל העולם יודע,וכשזה מתגלה זה באמת פאדיחה נוראית שמשפיעה על כולם..
 

RossieL

Active member
יחסים

אין לי בעיה עם מי שבוחר ביחסים פתוחים, סגורים, חד מיניים, דו או תלת.
בחיי, כל אחד שיחיה את חייו כראות עיניו כל עוד אין הדבר פוגע בסביבתו.
אני רק לא מבינה למה צריך להצהיר על כל דבר בריש גלי בפייסבוק?
כאילו, מה?
ולא, אני חושבת שלפטר מישהו בגלל אורח חייו זו חוצפה [אין לי מילה עדינה אחרת] ועדין, בשביל מה לפרסם?
כדי "לזכות"? במה בדיוק?
אני באמת לא מצליחה להבין את אלו שמשחררים לחלל המדיה אינפורמציה שאחר כך עלולה לפגוע בהם, כך או אחרת, ולא מבינים מה קרה, ועל שום מה ולמה...


כל אחד שיחיה את חייו,
יבחר את בני זוגו, 1 או יותר
ואם ממש מגרד לו באצבעות לכתוב ולספר על כך לעולם, שיקח בחשבון שעלולות להיות תגובות שהוא לא ממש יאהב
 

RossieL

Active member
פיטורין לא חוקיים

אין ספק שהדבר לא חוקי.
ועל זה שווה לתבוע את המעסיק שפיטר.

למעביד אסור להפלות בין עובדיו או בין דורשי עבודה מחמת מינם, נטייתם המינית, מעמדם האישי, או היותם הורים, גילם, גזעם, דתם, לאומיותם, ארץ מוצאם או השקפתם ב-: א.קבלתם לעבודה, ב. תנאי עבודתם, ג. קידומם בעבודה, ד. הכשרה או השתלמות מקצועית, ה. פיטורים או פיצויי פיטורים, ו. הטבות ותשלומים הניתנים לעובד בקשר לפרישה מעבודה. [1](סעיף 2 (א) לחוק שוויון הזדמנויות בעבודה, התשמ"ח 1988)


עפ"י חוק שוויון הזדמנויות בעבודה, כל מעביד המפלה בין עובדיו לבין דורשי העבודה מהסיבות שאוזכרו לעיל, לבית הדין לעבודה הסמכות לפסוק נגדו קנס, גם בהעדר נזק לעובד או לדורש העבודה, בסך של 134,600 ₪. זאת בנוסף לפיצויים הקבועים בחוק בעקבות פיטורים. (סעיף 15 (א) לחוק שוויון הזדמנויות בעבודה, התשמ"ח- 1988).

 
אני בטוח שהפיטורין נבעו מדברים נוספים

וכמו שכתבתי בתגובה שלי למטה, הורים מאוד רגישית לאנשים שעובדים עם הילדים שלהם, ובצדק.
 
את החופש ניתן בתל אביב לחיות כך

רוב הערים בארץ עדיין יראו בכל מישהו שחריג מהנורמה מוזר וכו ויפטפטו עליו,וזה לא רק לגבי נטיה מינית וכו אפילו אם הוא לא התחתן זה כבר סיבה לריכולים ולשמועות וכו בפרט שהמשפחה מוכרת..
 

Ron W

New member
מדריך בממ"ד זו משרה מלאה?

ואפילו שכן, אם הפייסבוק שלו חשוף לילדים היה עדיף שישמור את חייו הפרטיים
לבנות הזוג ולמשפחתו - מה העניין לפרסם קטע כזה ברבים?
לא ניתן להשוות סיפור כזה למקרים אחרים כי לרובינו יש מונוגמיה.
אולי לפטר היה מוגזם, אבל גם לא מוצדק להחצין הכל במיוחד לתלמידים
זו הרי הטענה נגד הלהטבים. כפי שאף אחד לא דוחף את האף לחיי הזולת מיוזמתו
להוציא מנהיגים... בהתאם מצפים שישמרו את העדפותיהם בדלת אמותיהם
 
"מדובר במדריך ילדים בממ"ד" - לא בדיוק ג'וב חלומותיו, כן ?

מעולם לא הכרתי מדריך ילדים בממ"ד.. ואני לא יודע מה זה אומר. מה שכן, בכל עבודה עם ילדים אני יודע שהורים נהיים אובר-רגישים, ובישראל זה עוד פינאטס לעומת ארה"ב.

אי אפשר לשפוט על סמך הפרטים הללו, אולי היה משהו נוסף בבנאדם שהפריע להם בו.

בקשר למערכת יחסים פתוחה, אני הייתי רוצה לנסות את המודל הזה במקום העבודה - לבוא ולחזור מהעבודה מתי שבא לי, לעשות מה שאני רוצה, לקחת הביתה את המכונת אספרסו אם שלי מתקלקלת..

וברצינות - מסקרן אותי לדעת איך העניין הזה עובד מבחינה מינית ורגשית. הייתי מנסה חודש בשביל לראות איך אני מרגיש עם כל העניין הזה, כי אי אפשר לשפוט סוג כזה של קשר מבלי לחוות אותו על בשרך.. אולי זה בריא יותר ממערכת זוגית ? מעניין לשמוע מכאלו שחיים את זה.
 
זה בגלל שזה מסגרת דתית

ושמה הרגישות פי כמה וכמה ,אם בחורה עושה שטויות אצלם ישר זה מתפרסם בקהילה !
יחסים פתוחים לא תומך בזה ,יודע שיש לא מעט שלא בנויים לזוגיות ונאמנות לאחד,פשוט מאוד לא מדברים על הסטוצים ואם מדברים אז מגיעים לצירופים למיטה גם
אם כל אדם היה כנה עם בן זוגו הכל היה אחרת !
 
עם כל הכבוד לכנות

וברור שכל אדם שנמצע במערכת זוגית מפנטז על סקס עם אחרים, אבל אנחנו בני-אדם, לא חיות, ויש לנו יכולת לווסת את החשק בכדי לקיים יחסי משפחה נורמלים.

אני לא רואה את עצמי יושב בבית כשאישתי נכנסת הביתה, ואני כזה "מה נשמע מותק, יש לך קצת זרע על השיער והלחי. אה, ומה חוץ מזה ?"

זה לא מרגיש נורמלי, אבל שוב, אני לא יכול להבין את המצב לגמרי מבלי להתנסות.
 
בדרך כלל לא מדברים על זה

זה נפוץ בפרק ב יותר.. ובחול למשל דווקא נתקלתי שבוגרות יותר 40 ומעלה נוטות למערכות יחסים כאלו, כשהיא יודעת שהיא הולכת עם הטבע שלה ולא מוגבלת או צריכה לתת דין וחשבון ,שוב המון לא בנויים למסגרת של נאמנות שני המינים,חלק חוששים מאיסור של לא תנאף עם נשואה ובושות במשפחה ולא גרושה וכו ומי שלא חושש זורם עם מאהב מזדמן עד שנתפס !אני מכיר אישית גבר שתמיד מבוקש בן להורים גרושים ,ורדפו ורודפות אחריו בסוף הסתדר עם גרושה פלוס 3 וחי איתה ויש לא את החופש איתה,אחותו חזרה מתל אביב כולה מקועקעת עדיין רווקה...
 
למעלה