או קיי. לא פוליטיקה. תדיראן. ליתר דיוק, שירות תדיראן.
יש לנו מזגן תדיראן. בן 5. 3 שנים היה באחריות ואחרי זה, הציעו לנו לבטח לעוד 3
שנים. ביטחנו. לא זול, אבל שיהיה.
א. בתקופה האחרונה, החל להרעיש. שלחו טכנאי. זה הגיע, פירק את כל
הפלסטיקה שמסביב, והמזגן נהיה שקט. הרכיב, הרים ידיים והלך לדרכו.
ב. קראנו שוב לשירות, והגיע טכנאי בכיר. בתור בכיר, הוא שם פנס על ראשו,
ונראה כמו מי שבא לתקן טילים. הסתכל פנימה (מבלי לפרק מאום) ואמר: "כן.
ברור. זה המאיץ (מניפת הטורבינה שזורקת את האוויר לחדר). יבואו 2 טכנאים (זה
מזגן גדול) ויחליפו. עברו עוד יומיים, וקבעו לנו ביקור.
ג. בא טכנאי אחד. הוא טען שהוא מנוסה והוא "כמו 2". בסבלנות רבה, הוא פירק
את האמאמא של המזגן, והחליף את הטורבינות (יש 2 בטור) ואת המנוע שמפעיל
אותן. הוא הרכיב את המכסים והפעיל את המזגן. רעש כמו זה שהורגלנו אליו לא היה, אבל כן היה זמזום מעצבן מסוג שונה. הוא טען שאולי זה מהמנוע (החדש)
והלך. כדאי לציין, שהוא עבד כשעתיים עד שארז את כליו והלך לדרכו.
ד. התלוננתי שוב. הפעם הובטח לי שהטכנאי לא יגיע על הבוקר אלא בין 12 ל-14.
בשעה 13:20, הוא התקשר והודיע שהוא "תקוע עם תקלה באזור עפולה ולכן
יאחר" מאחר שלא הגיע עד 16:20, התקשרתי לשירות והתלוננתי על כך, שקודם
כל, הייתה לנו מנקה שניקתה את הבית ולא ממש מתאים לי שאחרי שהלכה הוא
יגיע. שנית, אשתי בדרך הביתה לאחר יום עבודה עמוס, והיא רוצה את השקט
והשלווה שלה. אז... למה דווקא כעת? חוצמזה, שנותן שירות שמתחייב על זמן,
אמור גם לפצות אם הוא מאחר. נכון?
ה. בשעה 18:30 הגיע מתקן הטילים. כן. בדיוק הוא. ההוא, הבכיר. הוא הפעיל את
המזגן והקשיב ברוב קשב לרעש. הוא טען שזה לא המנוע וגם אם יחליף את המנוע,
זה לא יעזור. ואז, הוא התחיל לשאול אותי ואת אשתי שתחיה, מה אנחנו חושבים.
שכן כדאי שיחליף מנוע או שלא, כי ממילא זה לא יעזור. היות שהשעה הייתה כבר אחרי 19, הצענו לו שילך, יחשוב על מה כן יעזור וייתן תשובה.
וזהו. היום כבר עבר. עוד יום ללא תשובה מתדיראן. ללא טלפון ממתקן הטילים
הבכיר. ואני דווקא שלחתי לו מסרון. כתבתי לו, שנניח שהוא כל כך בטוח שזה לא
המנוע. מדוע לא ניסה לנתק את הזנת החשמל למנוע, ואז היה מקשיב וכן או לא
שומע רעש? אה? רק שאני לא ממש אמור להיות היועץ שלו. הוא לא השיב לי עדיין.
הוא עוד חושב. אחלה שירות יש לתדיראן האלה. לא?
יש לנו מזגן תדיראן. בן 5. 3 שנים היה באחריות ואחרי זה, הציעו לנו לבטח לעוד 3
שנים. ביטחנו. לא זול, אבל שיהיה.
א. בתקופה האחרונה, החל להרעיש. שלחו טכנאי. זה הגיע, פירק את כל
הפלסטיקה שמסביב, והמזגן נהיה שקט. הרכיב, הרים ידיים והלך לדרכו.
ב. קראנו שוב לשירות, והגיע טכנאי בכיר. בתור בכיר, הוא שם פנס על ראשו,
ונראה כמו מי שבא לתקן טילים. הסתכל פנימה (מבלי לפרק מאום) ואמר: "כן.
ברור. זה המאיץ (מניפת הטורבינה שזורקת את האוויר לחדר). יבואו 2 טכנאים (זה
מזגן גדול) ויחליפו. עברו עוד יומיים, וקבעו לנו ביקור.
ג. בא טכנאי אחד. הוא טען שהוא מנוסה והוא "כמו 2". בסבלנות רבה, הוא פירק
את האמאמא של המזגן, והחליף את הטורבינות (יש 2 בטור) ואת המנוע שמפעיל
אותן. הוא הרכיב את המכסים והפעיל את המזגן. רעש כמו זה שהורגלנו אליו לא היה, אבל כן היה זמזום מעצבן מסוג שונה. הוא טען שאולי זה מהמנוע (החדש)
והלך. כדאי לציין, שהוא עבד כשעתיים עד שארז את כליו והלך לדרכו.
ד. התלוננתי שוב. הפעם הובטח לי שהטכנאי לא יגיע על הבוקר אלא בין 12 ל-14.
בשעה 13:20, הוא התקשר והודיע שהוא "תקוע עם תקלה באזור עפולה ולכן
יאחר" מאחר שלא הגיע עד 16:20, התקשרתי לשירות והתלוננתי על כך, שקודם
כל, הייתה לנו מנקה שניקתה את הבית ולא ממש מתאים לי שאחרי שהלכה הוא
יגיע. שנית, אשתי בדרך הביתה לאחר יום עבודה עמוס, והיא רוצה את השקט
והשלווה שלה. אז... למה דווקא כעת? חוצמזה, שנותן שירות שמתחייב על זמן,
אמור גם לפצות אם הוא מאחר. נכון?
ה. בשעה 18:30 הגיע מתקן הטילים. כן. בדיוק הוא. ההוא, הבכיר. הוא הפעיל את
המזגן והקשיב ברוב קשב לרעש. הוא טען שזה לא המנוע וגם אם יחליף את המנוע,
זה לא יעזור. ואז, הוא התחיל לשאול אותי ואת אשתי שתחיה, מה אנחנו חושבים.
שכן כדאי שיחליף מנוע או שלא, כי ממילא זה לא יעזור. היות שהשעה הייתה כבר אחרי 19, הצענו לו שילך, יחשוב על מה כן יעזור וייתן תשובה.
וזהו. היום כבר עבר. עוד יום ללא תשובה מתדיראן. ללא טלפון ממתקן הטילים
הבכיר. ואני דווקא שלחתי לו מסרון. כתבתי לו, שנניח שהוא כל כך בטוח שזה לא
המנוע. מדוע לא ניסה לנתק את הזנת החשמל למנוע, ואז היה מקשיב וכן או לא
שומע רעש? אה? רק שאני לא ממש אמור להיות היועץ שלו. הוא לא השיב לי עדיין.
הוא עוד חושב. אחלה שירות יש לתדיראן האלה. לא?