לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
80088,008 עוקבים אודות עסקים

פורום עסקים

 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום עסקים

 

x
הודעה מהנהלת הפורום
גולשים יקרים, אנא הקפידו על שפה תיקנית ולא פוגענית. הפורום הינו מקצועי והתכנים שבו מיועדים לכלל הגולשים. פוסטים שיכללו פרסומים, קידומי מכירות או שפה שאינה הולמת את הפורום, ימחקו.
המשך >>

לצפיה ב-'אז מה המחיר? – זווית נוספת להתבוננות על תמחור'
אז מה המחיר? – זווית נוספת להתבוננות על תמחור
<< ההודעה הנוכחית
16/05/2019 | 16:03
1
114

"תגיד, מה המחיר?"
"יקר לי!"
"אצלו זול יותר"
 

אלה הן דוגמאות למספר אמירות מאוד נפוצות שאנו גם משתמשים בהן וגם מתמודדים איתן כבעלי עסק. אז איך מתמחרים?
 
 
 זו הצעתי:

נקודת המוצא: תמחור שירותים שונה מתמחור מוצרים. כאשר התמחור משקף מפעל יצרני או חברה המעסיקה עובדים, נכנסים למרכיב התמחור נתונים נוספים. אחוזי הרווח הנדרשים הם עולם ומלואו שחלקו קשור לשווקים שונים (לדוגמה מסעדנות) ולעוד מרכיבים.

מעל לכל אלה, ישנם שלושה כללים, בסדר הזה המרכיבים תמחור נכון.
 
  1. כמה את/ה חושב/ת שאת/ה שווה? - אמירה זו אינה באה מהמקום הזול של הביטוי "כמה אני שווה" אלא בדיוק הפוך. היא אינה עוסקת ביהירות והתנשאות ולא בביטחון עצמי מופרז. אני מניח אותה כאן כמרכיב הראשון במעלה היות וכאן הקושי הרב ביותר של רבים מבעלי העסקים הקטנים בפרט. כאשר אדם מסוגל לענות על השאלה הזו, יהיה לו קל יותר להתקדם. כי מי שחושב שהוא שווה מעט, יקבל מעט.
  2. מחירי השוק - חובה מקצועית להכיר את מחירי השוק בו פועל העסק, בכל תחום. בכל תחום עיסוק יש טווח מחירים שמורכב ממשתנים רבים כמו מגוון המוצרים ואיכותם, קהל יעד, גיאוגרפיה, תחרות ועוד. לאחר שהתמודדנו עם סעיף 1, רק אז אנו צריכים לקבוע את המחיר ביחס למחירי השוק. היכן אנו רוצים להיות היום והיכן בעתיד.
  3. מטרת התמחור: הכלל הראשון הוא שיש מחירון. בעל/ת העסק קבע/ה מה המחיר לכל שירות או מוצר. אך יש מעבר לכך. לעתים המחיר משקף כוונה לחדור לשוק מסויים, קהל יעד, גיאוגרפיה חדשה ואז מחירו יהיה שונה, יתכן נמוך ויתכן גם גבוה מהמחירון. יש הנחות, הן חלק לגיטימי במסחר אך אני מציע שהנחות יתנו תחת העקרונות של שני הסעיפים הקודמים. לעתים , על מנת לחדור לפלח שוק מסוים או בכדי להטמיע שירות או מוצר חדש יקבע מחיר (הנחה על רכישה ראשונה או על כמות) בכדי להחדיר את המוצר/שירות לשוק הרלוונטי.
 
השורות התחתונות – תמחור מוצר או שירות מורכב גם משיקולים טכניים של עלות מול רווח, אך האתגר הגדול של בעלי העסקים אינו שם אלא במתח בין מחירי השוק, כמה אני חושב שאני שווה ומה היעדים הכלכליים שלי. השילוב בין שלושת המרכיבים שצוינו במאמר זה, יאפשר איזון.
 
 
עמי ויסברג- מאמן אישי ועסקי
 
עסקים >>
לצפיה ב-'אים כול בעלי העסקים '
אים כול בעלי העסקים
17/06/2019 | 11:25
22
יעשו מה שצויין בכתוב . היגענו להתחלה לתחרות .
עסקים >>

מנהל/ת הפורום

אודות:
את/ה מוביל/ה בתחומך? אנו מזמינים למשרדינו בימים אלו בעלי מקצוע המתאימים לנהל פורום מקצועי באשכול המומחים של אתר הקהילות המוביל תפוז אנשים. מנהל/ת פ
עוד...

הודעות אחרונות

10:30 | 14.09.19 Edge of Thorns
16:04 | 13.09.19 אורחים בפורום
11:45 | 20.08.19 מרטין עדן
16:41 | 22.07.19 אורחים בפורום
10:30 | 09.07.19 Sharoni54
18:51 | 08.07.19 tom1691
16:03 | 16.05.19 עמי ויסברג
23:12 | 15.05.19 אורחים בפורום
05:31 | 14.05.19 אורחים בפורום
13:42 | 28.04.19 אורחים בפורום
20:32 | 21.04.19 אורחים בפורום
12:39 | 15.04.19 עמי ויסברג
17:28 | 01.04.19 עמי ויסברג

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ