מה עושים עכשיו?

שחרטל8

New member
מה עושים עכשיו?

לפני שנה וחצי פתחתי עסק חדש, מרכז לרפואה משלימה שכולל 5 חדרי טיפול ושני חללים יחסית גדולים להרצאות סדנאות ולימודים.
בשנה האחרונה המקום התפתח יחסית יפה אבל לא מספיק וכרגע אני במצב בעייתי שנגמר לי כל הכסף לממן את המקום כי הוא עדיין לא מחזיק את עצמו, כמובן שיש לי גם הוצאות אישיות שאין לי כל כך מאיפה להוציא וכבר כמה חודשים זה כמו ליסוע על אדים באוטו התנהלות מאוד בעייתית וקשה עם התזרים שאין.
בגלל הרבה צ'קים חוזרים והתנהלות לא תקינה לא מצאתי שום גורם שמוכן לתת לי עוד הלוואה והאמת שאני גם מעדיף לא לקחת עוד הלוואות על ההלוואות שכבר לקחתי שאותם אני לא מצליח להחזיר.
בגלל שאין לי תזרים לכלום אני כמובן גם לא יכול לפרסם בשום מקום אז אני מפרסם רק בפייס מה שאפשר בחינם ואני מודאג מה יהיה ואיך אשרוד את החודשים הבאים.
המקום חייב להתקיים כי אנחנו באמת עושים פה הרבה טוב לאנשים גם בטיפולים וגם בידע ובתכנים שאנחנו מעבירים במרכז.

רעיונות?
 
אופי ניהול עסק

הי
ישנם הרבה עיצות שאני יכול לתת לך..
אבל לצורך הדיון הנוכחי אני ממליץ לך לבדוק מה תפקידך בעסק.. האם אתה המנהל שלו, האם אתה אחד מהמטפלים - ובקיצור: איזה תפקיד אתה ממלא בעסק..
ממעט האנפורמציה שנתת הערכתי היא שאתה צריך ליצור שתופי פעולה עם גורמים שיוכלול לבוא ולמלא את 'החללים' הריקים שיש לך - למשל: ליצור קשר עם מעבירי סדנאות ולהשכיר להם את השטח הפתוח שיש לך בתמורה לתשלום/ להווחים מהקיוסק שיש לך בעסק או בכל מבנה עסקי אחר - כל עוד תרוויח כסף מהשכרת אותו חלל..
כנל לגבי המטפלים - ישנם המון מטפלים שאין להם איפה לטפל.., השכרה של חדרים לפי שעה/ לפי טיפול יכולות להניב הכנסה נוספת..

בגדול - לפי מה שאני מבין - תפקידך בעסק הוא למלא את כל השטחים שיש לך בקבלני משנה/ מפטלים/ אנשים כדי ליצור מכ' החזר חודשי..

ובקיצור - צור שתפים, תדאג לפרסום בגורמים ומקומות הרלוונטיים (לא רק פייסבוק שהוא רק ערוץ שיווק אחד..), ותדאג ליצור תנועה רבה ככל שתוכל תוך כדי ניצול השטח הקיים..

הייתי ממליץ על יועץ עסקי שיבנה אתך ביחד את הפלטפורמה השיווקית/ העסקית הדרושה - אבל אני מבין שאין לך יותר מידי משאבים אז תצטרך לבנות את כל המערך לבד/ עם חבר/ עם משהוא שמבין.. גם כאן ניתן ליצור שתפים בתמורה לאחוזים מרווחים/ בתמורה למכפלות לתשלום (למשל מכפלה של 1.5 לאחר יישום התוכנית והכנסת כסף..) וכו וכו..
בהצלחה
אמיר
 
למעלה