ייבוא בכמות קטנה

LIRANRP

New member
ייבוא בכמות קטנה

אהלן אמיר. הלכתי לאיבוד קצת עם עצמי ואשמח אם תעזור לי.
אני מעוניין לייבא לארץ מוצר מסויים ישירות מהיצרן בהזמנות קטנות שמתחדשות לפי דרישה . המוצר הוא נישתי ואין לו שוק גדול כ"כ בארץ אבל הוא כן יכול להתפתח, מה שכן יש אנשים שזקוקים לו במחיר יותר הגיוני ממה שהוא נמכר פה ויכולים לקבל עליו החזר מקופות החולים. כמובן שאני גם לא מעוניין לעשות את זה בהתנדבות.. כרגע היצרן שאל אותי אם אני בעל עסק או אדם פרטי (הוא כן מעוניין בכל מקרה למכור לי במחיר נמוך).
השאלה שלי היא מה המעמד שלי צריך להיות כדי שאוכל להוציא קבלה לקונה? ומה עדיף כשמדובר בכמות קטנה עם הזמנות מתחדשות? נשמע שזה בירוקרטיה רבה בשביל כמות שלפחות בהתחלה תהיה קטנה. מה אני יכול לעשות?
תודה רבה!
 
פלטפורמה לייבוא ושיווק מוצר רפואי

הי, שאלה מאוד מעניינת. תודה!! ישנם הרבה אספקטים שצריך להתייחס אליהם בסוג העסק שאתה רוצה להקים (וביחוד אם המוצר רפואי/מסובסד ממשרד הבריאות) בין היתר: אישורי אמ"ר (משרד הבריאות - 6ח עד שנה), בניית פלטפורמה שיווקית נכונה (האם ישנם מוצרים זהים בדיוק בארץ, או רק דברים מקבילים..), אישורי איזו (לא תוכל לקבל אישורים ללא חברה שיש לה איזו), בשוק המוצרים הרפואיים החדירה/ תהליך המכירה, הוא לא פשוט ודורש לפעמים הוכחות/ ניסויים קלינים בהתאם ל GCP.. אוכל לכתוב פה עוד המון נושאים להתייחסות.. ההתקשרות עם היצרן היא צעד חשוב, אבל אתה חייב לעבוד במקביל כדי 'שהעגלה' תזוז קדימה.. מקווה שעזרתי קצת.. אם אתה רוצה - צור קשר איתי ונקשקש קצת על הנושא והתהליכים.. (אחרי הסופש.. :) ) בהצלחה וסופש חם!!
 

LIRANRP

New member
תודה רבה חבר ושבוע טוב!

האמת שהמוצר הוא לא רפואי במהותו ויש אנשים בריאים לחלוטין שמשתמשים בו אז זה חוסך את כל הפרוצדורה של אישורים. מצד שני לא מדובר על מוצר שיכול לסחוף אחריו מלא צרכנים כי הוא פונה לקהל מאוד מסויים שיש לי נגיעה אליו. יותר בקטע של תוספת הכנסה קלה מידי פעם. סוג של דרופשיפינג רק שעניין הקבלות תוקע לי את התיווך.. אולי באמת אתקשר אליך ונדבר. תודה רבה אמיר
 

promotionteam99

New member
דרושים עובדים לעבודה מהבית

לעבודה קלה מהבית דרושים עובדים בלענות על סקרים, הסקרים נשלחים אליכם בתחום שאתם בוחרים ואתם פשוט צריכים לענות עליהם, שכר גבוה, ליצירת קשר [email protected]

עבודה מהבית בסקרים הבלוג שלנו - [URL]https://sekerbondi.blogspot.com/[/URL]
 
למעלה