הי,
אני לא מומחה גדול בפייסבוק.., אבל לפי מה שיודע אי אפשר לפתוח דף עסקי ללא דף פרטי.
לגבי האם כדאי/ לא כדאי - תלוי בסוג העסק.. ישנם עסקים שפייסבוק יכול להוות פלטפורמה נהדרת לשיווק, וישנם עסקים שהפייסבוק פחות רלוונטי..
להערכתי בכל מקרה כדאי לך להתייעץ ולקחת ליווי של יועץ עסקי כדי שילמד/ שיבין את העסק שלך ואת הצרכים השיווקיים שלו.
לאחר מכאן תבנו תקציב שנתי ויעדים. (או אפילו חצי שנתי..) - אחרי התקופה שהצוותם תוכלי להעריך כמה הוצאת/ כמה הכנסת ולבדוק כדאיות כלכלית..
אם תתני יותר פרטים על העסק שלך (סוג העסק/ מטרות וכו) אשמח לתת תשובה קצת יותר ממוקדת.
בהצלחה
עסקים >>