מיתוג חברה - טפסים ומכתבים

מיתוג חברה - טפסים ומכתבים

שלום אמיר, אני חושבת שפה המקום להתייעץ....
אנחנו חברה בגודל קטן-בינוני.
אנו שוקלים להעסיק כעת אחראי/ת תוכן, טפסים ומכתבים.
כלומר, הפן הויזאולי של כל הטפסים שלנו, חוברות, כרטיסים, קבלות, ועוד ועוד...
האם בשנת 2018 המיתוג על הנייר, ממש פיזי, הוא עדיין רלוונטי?
הרי היום כמעט הכל נעשה בפייסבוק, תפוצה במייל ללקוחות, ועל גבי האתר. לאט לאט השימוש בטפסים יופחת...
 
מיתוג של חברה - איך ולמה

הי,
כשחברה ממתגת את עצמה היא בונה בעצם 'תשתית' ויזואלית.
'תשתית' זו (שמתבצעת לרוב פעם אחת) תהווה את הויזואליות של כל מסמכי החברה/ אתר האנטרנט/ טפסים/ קבלות/ נייר מכתבים/ וכו.
חשוב שאחראי התוכן יעבוד בצמוד לתשתית שיצרתם כדי לאפשר להוציא מסמכים שמזוהים עם אותו מיתוג שבחרתם..
מקווה שהייתי ברור מספיק..

לכל שאלה/ הבהרה - אני כאן, אשמח לעזור.
בהצלחה!
 
את התשתית אנחנו יוצרים כעת

ואני מבינה בעצם שעלינו לכלול הכל בתוכה...
תודה רבה!
 
תשתית בסיסית למיתוג

מעולה..,
מנסיוני התשתית הבסיסית צרכה לכלול - לוגו/ דף מכתבים/ אתר אנטרנט/ ברושור.
לאחר שיש את כל המסמכים האלה/ הויזואליות של כל הדברים ניתן להתרחב באופן עצמאי כמעט לקבלות/ חדשות שאתם מוציאים/ וכו וכו..
את יכולה לפנות אלינו (לבי-פוקוס) לליווי של התהליך/ עזרה והנחיה בשאלות יותר ספציפיות.
בהצלחה!!
 
למעלה