נוסעת מחרתיים ללונדון

נוסעת מחרתיים ללונדון

אני נוסעת ללונדון מחרתיים ורוצה איפה לבקר ומה לראות שם: הצגות, מוזיאונים ורעיונות באופן כללי
 
לונדון

לדעתי הבלתי מושכלת, בלונדון כל שצריך הוא מפה טובה, ונעלים הגיוניות (לא נעלי הליכה , בכל זאת זה לונדון) ופשוט לשוטט ברחובות. להכנס לכל המוזיאונים הקטנים, הגלריות הפשוטות, לאכול מה שבא באיזה פאב בצהרים(בגלל זה הנעלים הנאות ). תהני לימונדה:)
 

Gorilla

New member
היי לימונדה

אני מסכים לכל מילה שהנופשת הנצחית כתבה, ומוסיף גם כמה מקומות שחבל לפספס. קודם כל את יכולה לקנות כרטיס יומי לאנדרגראונד (לפי אזורים) הכרטיס הכי יקר מחזיר את ערכו תוך 3-4 נסיעות אז ממש מומלץ. בקשר למקומות אני ממליץ לבקר בסוהו, גני טרפלגר (אני חושב שכך קוראים להם אבל לא בטוח), הייד פארק ביום ראשון חוויה כנ"ל טרפלגר (מופעי רחוב עוצרי נשימה). מוזיאונים לא חסר טבע,אומנות היסטוריה ועוד רבים. את אוהבת טבע מומלץ לבקר בגנים הבוטניים (אפשר להעביר שם לפחות יום שלם). כמו כן אתרי התיירות המקובלים פיקדלי רוק סירקוס (מועדון שעווה לאמני רוק), הדאנג`ן (מוזיאון מצמרר על עינויים מתקופת ימי הבניים). בקיצור שיהיה לך רק כיף (הלוואי והייתי יכול לבוא גם) נ.ב מידע נוסף ניתן לקבל באתר למטייל
 
לונדון

אני אישית בעד המוזיאונים הקטנים, הביתיים הללו.. כמו מוזיאון הילדות ושאר דומיו לגבי שווקים.. הכי אהבתי את קאמדן לוק. לגבי גנים? הגן של גריניץ´ , ההוא שמימין לקו הזמן. והקיו גארדנס. בתוך לונדון הכי חיבבתי את הריג´נט פארק.
 

IPH

New member
ב-1995 גרתי כמעט שנה בלונדון.......

קודם כל, כן נעלי הליכה והנוחות ביותר. דווקה בלונדון הקוסמופוליטית כל כך, עם אנשים מכל העולם, פשוט, כל דבר הולך! פריקים (נהדרים, צפייה אנטרופולוגית ממש),מכל הצבעים, שנימצאים בכל מקום מעצבים אופי של עיר שבה כל קפריזת לבוש מתקבלת. וככל שהיא מופרעת יותר וציבעונית יותר, טוב יותר. שווקים, שווקים, שווקים ! לכל חובבי השווקים לונדון היא גן עדן: וומבלי בכל יום ראשון, קמדן טאון- בעיקר בימי ראשון ועוד ועוד (לא זוכרת את כל השמות) אפשר לקבל מידע ב-i. הצגות לא לפספס לפחות אחת. בתחילת שהותי בעיר הייתי מחליטה "ללכת לאיבוד", אי אפשר !! לוקחת את ה"טיוב"-רכבת תחתית למרכז לונדון איפה שהוא והולכת, הולכת, והולכת בלי כיוון מיוחד פשוט נהנית ממראות העיר. כשעייפתי פשוט ירדתי ל"טיוב" ונסעתי הביתה.
מקווה שעזרתי למישהו ואם אזכר בעוד אכתוב. אני מצרפת אתר מדהים למטיילים.
 

שקמי

New member
עוד שאלות על לונדון

יש למישהו המלצה על: - מקומות לינה זולים, כמו אכסניות. - מקום להיות בשבת, מבחינת דת. תודה רבה, ובהצלחה לפורום!
 

Gorilla

New member
תשובה לשקמי

לפני שנה הייתי בטיול בסקוטלנד, ומכורח הנסיבות הגעתי לשבוע בלונדון, בלונדון יש מספר אכסניות אבל בקיץ ממש קשה למצוא מקום במידה ולא מזמינים מראש (כמו שקרה לי כמובן). בכל מקרה אני הייתי באכסנייה שנקראת ASHEYS האכסנייה ממוקמת באזור מרכזי קרוב לתחנת קינג קרוס. לגבי המחיר תלוי בחדר המחיר בקיץ נע בין 12-30 פאונד ללילה לפי סוג החדר כאשר קיימים חדרים של 16,8,6,4,2 אנשים בחדר. 16 לוקחים רק בחוסר ברירה. לגבי מקום להיות בו בשבת אני לא יכול לעזור מצטער.
 

idane

New member
אכסניות בלונדון

ישנן שתי אכסניות ב Bayswater ברחוב Queensway ליד Hyde Park (אחת מול השניה). החדרים קצת מוזנחים, אבל נקיים וכוללים שירותים ומקלחות משותפים, וארוחת בוקר (טוסט וריבה). בין 6 ל 8 אנשים בחדר. אני שילמתי 10 פאונד ללילה לפני כשנתיים - אני מניח שהמחיר עלה מאז. עדיין - במונחי לונדון זה גרושים. הייתי שם בשתי האכסניות (בתקופות שונות), והן היו בערך באותה רמה, אז זה לא ממש חשוב לאיזו תגיעו. מה שכן, כדאי להגיע מוקדם, כי הן מתמלאות מהר מאוד. באותו איזור לכיוון Paddington אמורים להיות עוד מקומות ´זולים´, אבל לא הייתי באף אחד מהם.
 

אור1000

New member
תשובה לשקמי

שקמי שלום, מומלץ ללון באזור גולדרס גרין, האזור היהודי של לונדון (תראה שם אנשים דתיים אף מאוד ברחוב יום יום...) ברח´ הראשי שנקרא גם גולדרס גרין, יש מסעדות כשרות וגם חנויות בעברית. ממולץ לבדוק אכסניות או גסט האוז גם באינטרנט (יש גם במחירים של 40-50 לירות ס. ללילה) אל תתקרב למלונית בשם מרטל גסט האוז, נפלתי על המקום הזה -מהגרועים שיש . בנוסף מאזור זה ההתניידות לכל מקום בלונדון קלה ומהירה. טיול נעים.
 
למעלה