מעבורת לקפריסין

Variant

New member
מעבורת לקפריסין

שלום, ידידה שלי מעוניינת לנסוע עם משפחתה לחופשה בקפריסין, היא סובלת מפחד מטיסות ולכן הייתה רוצה להגיע לקפריסין בשיט. ניסיתי למצוא עבורה קו מעבורות סדיר או משהו בסגנון, ולא הצלחתי למצוא כלום. לחברות הספנות הגדולות יש רק קרוזים שכוללים את קפריסין יחד עם עוד יעדים בים התיכון. מישהוא יודע על חברה שמפעילה דבר כזה ? המון תודה.
 

Old Girl

New member
גם אנחנו נכשלנו בניסיון למצוא

מעבורת, רצינו לשוט בשביל הרומנטיקה (אין פחד טיסות, רק מיאוס טיסות כללי) ונאמר לנו שיש רק קרוזים ("זה לא בשבילכם", אמרה סוכנת הנסיעות שעזרה לנו אז, לא יודעת למה).
 

gidib

New member
כרגע אין קו מעבורות סדיר, ישנה

שמועה בענף התיירות (אני סוכן) שבקיץ הקרוב יופעל קו כזה. אין לי ספק שכאשר יפתח הקו הדבר יפורסם. גידי.
 
שייט שלא בקרוז

מאינטיפדה 2000 בוטלו קווי השייט לקפריסין וכרתים. לפני שנתיים הודיעו על חידוש השייט לקפריסין, אבל המחיר לא היה אטרקטיבי ונראה שהנסיון היה חד פעמי. לא נראה לי ששייט מסחרי יחזור כי לכרתים למשל זה לוקח יום וחצי בעוד שטיסה בערך באותו מחיר עושה זאת בשעה וחצי.
 

אלדד(מ)

New member
כדאי לשאול בפורום שיט וימאות.

הרבה יאכטות יוצאות בעונת הקיץ לנופש בתורכיה וקפריסין. אולי אפשר להצטרף תמורת תשלום או כטרמפיסטים.
 

david80

Member
דברתי בטלפון עם רוזנפלד ספנות

יש הפלגות לקפריסין וליוון פעמיים בשבוע כל השנה, היציאה מנמל חיפה בימי שני וחמישי. מחיר כרטיס לקפריסין לאדם בכיוון אחת - 165 יורו (לא כולל רכב)! יש להצטייד ברכב בעלייה לאנייה. מי שמתכוון להפליג בלי רכב ישובץ למקום פנוי באחת הרכבים המפליגים, אבל בהפלגה חזרה ארצה זה יותר מסובך! בהצלחה.
 

nitsansh

New member
מה זאתומרת מקום פנוי ברכב??

הם מתכוונים שהנוסעים לנים במכוניות???
 

david80

Member
לא! לא! לא!

פשוט צריך רכב כדי להירשם להפגלה! הארוחות כלולות במחיר הכרטיס.
 
למעלה