טיול לחו"ל -מתי ניתן שיתממש ?

אספרסו2

New member
וזה אומר שמנעו את קצב ההתפשטות

אבל לא לעולם חוסן עד שלא יהיה חיסון. כרגע בחופשת הקיץ רוב הגרמנים במודע עושים את חופשתם בגרמניה,מה שאי אפשר להגיד על ההולנדים ששועטים לכל עבר כאילו אין מחר וכאילו התרופה לקורונה נמצאת על המדף בבית המרקחת מעבר לפינה.
 

ANZ1

New member
היסטורית, העולם מעדיף שההולנדים ישעטו והגרמנים ישארו בבית

ההולנדים עד היום שעטו וגילו ארצות שונות, ניו זילנד, טזמניה, איי פיגי ואחרים גולו על ידי הולנדים, כשהגרמנים שועטים, זה נגמר לא טוב.
 

אספרסו2

New member
עקרונית אתה צודק

אבל לא לשכוח שההולנדים לא רק גילו אלא גם חמסו, עשקו, שדדו ורצחו בכל הקולוניות בהן שלטו.
 

RonspotNL

New member
ממש לא

תראה את המצב בשבדיה אין פאניקה מיותרת לא נכנסו להיסטריה מטומטמת כמו בכל מקום אחר ואין יותר מקרים מכל מקום אחר העובדה היא שבכל מקום עד עכשיו אחוז המקרים בכל מקום לא מגיע אפילו לאחוז אחד מכלל האוכלוסיה אני מבין שלהרבה משעמם ואין להם הרבה עניין בחיים אבל מתישהוא כולם יצטרכו לחזור לשגרה ולחיות כמו שחיו בעבר
 

moco10

New member
אתה מנותק מהעובדות, אפילו האחראי על המדיניות בשוודיה מודה

בטעותו. https://www.theguardian.com/world/2...-strategy-admits-too-many-died-anders-tegnell בשוודיה "אין יותר מקרים מכל מקום אחר" זה פשוט פייק ניוז. בוודאי שיש. מצורף גרף (מאפריל) שמשווה אותה לשכנותיה שהן גם הכי דומות לה בכל הפרמטרים החברתיים, כלכליים ואקלימיים. יש בשוודיה יותר מקרים באופן מובהק ביותר. מה צריך לעשות או לא זה נתון לוויכוח, ונדע מי צדק או טעה רק בעתיד ובדיעבד, אבל מה שידוע עכשיו זה עובדות שנמדדות והן לא נקבעות על ידי משפטים שנזזרקים סתם באיזה פורום .
 

RonspotNL

New member
הנה הנתונים הרשמיים

[URL]https://www.worldometers.info/coronavirus/?fbclid=IwAR3C00udO6YUSL_ZFNH2S-9mzxAJDAdTlnXw0COy8lx4LFX2OhcOV6GYP50#countries[/URL] אם תסתכל על כל מדינה הנתונים לא מגיעים לאחוז אחד מכלל האוכלוסיה כשבשבדיה יש 10 מיליון תושבים ואזרחים ורק 65,137 מקרים בדנמרק יש רק 5 מיליון תושבים ואזרחים ורק 12,675 מקרים פינלנד עם אותה כמות אוכלוסיה פחות או יותר ועם פחות מקרים 7,209 מקרים גם נורבגיה עם אותה כמות אוכלוסיה ועם 8,855 מקרים בלבד אבל שוב למה שאבלבל עם עובדות ?
 

moco10

New member
חחח, הבאת מספרים נכונים, מה עם לעשות חשבון נכון?

חלק את מספר המקרים בגודל האוכלוסיה. פעם לשבדיה ופעם לדנמרק. מה קיבלת? אם אתה יודע לעשות חשבון אז קיבלת שבשוודיה יש יותר מפי 3 מקרים (מנורמל לגדול האוכלוסיה) מאשר בדנמרק. (בנורבגיה ופינלנד יש פחות מדנמרק). איך זה בדיוק מסתדר עם טענתך שבשבדיה אין יותר מקרים מאשר בארצות אחרות? אם אתה מתקשה בחשבון, אתה גם בפשוט יכול להסתכל בטבלה שקישרת אליה. יש שם כבר עמודה עם הנתון הזה מחושב. אתה יכול למיין לפי זה ואז תגלה שאם מסתכלים רק על אירופה, ומתעלמים מ4 מדינות קטנטנות, אז שבדיה במקום הראשון הלא מכובד. לפני איטליה ולפני ספרד. (ממדינות קטנטנות אפשר להתעלם כי בגלל האוכלוסיה הקטנטנה המספר המנורמל לא מייצג תופעה, אלא יותר מקריות )ץ אגב, המספר של שבדיה גדול אפילו מזה של ברזיל, שלפחות לפי ערוצי הדיווח נחשבת למדינה שבה הקורונה כבר נחשבת ל"אסון לאומי". אני חושב שההבדל הוא שבברזיל זה התפרץ יותר מאוחר. לסיכום, דברייך לא מסתדרים עם הנתונים שאתה בעצמך קישרת אליהם. לגבי זה שזה לא מגיע לאחוז מהאוכלוסיה , אתה צודק. בשבדיה זה 0.6% . זה מספר מאוד גדול לגבי תפוצה של מחלה מדבקת. משום מה זה נראה לך כמספר קטן.
 

אספרסו2

New member
הוא גר בהולנד

שיבוש הנתונים על מנת שייראו כחיוביים הוא נכס צאן ברזל של ההתנהלות ההולנדית,כל כך חזק עד שההולנדים עצמם משוכנעים בכך. &nbsp
 

dudi4321

Member
תגיד את זה ליוונים ולקפריסאים

שסגרו בינתים את הגבול לישראלים.
 

YosMan1

New member
חבר החליט לנסוע לארהב לחודש (אין שם חובת בידוד) קיבל הצעה

לביטוח בריאות לחודש של 1200 דולר
 

Jupiter30

New member
נראה לי סביר

בדיקת קורונה בארצות הברית עולה 2,300 דולר, עלות ביקור רופא 180 דולר ועלות יום אשפוז כ-5,000 דולר. אשפוז של שבועיים בארה"ב ובדיקת קורונה יכול להגיע ל-75 אלף דולר למי שאין ביטוח רפואי, ויש לא מעט כאלה. גם באנגליה יש לא מעט ישראלים, בדיקת קורונה שם עולה 1,000 דולר, עלות ביקור רופא 200 דולר ועלות אשפוז ליום 3,500 דולר, מי שנדבק בקורונה ומתאשפז לכשבועיים באנגליה ישלם כ-50 אלף דולר לכל הטיפול. בגרמניה העלויות זולות מעט מאנגליה ושבועיים שם יעלו כ-45 אלף דולר כשכל יום אשפוז יעלה למטופל כ-3,000 דולר.
 

sitvaniyot

New member
jupiter בדקת כמה היה משלם לפני הקורונה?

וזה 1500$ בתוספת לכרטיס ולשהות. וממתי 1500 זה סכום סביר? אתה מיליונר?
 

לאונידס

Active member
אם חשוב לו לטוס אז זהו המחיר

יכול להיות שהשבועיים בידוד בחזרה לארץ, אם ישביתו אותו מעבודה, יעלו לו יותר מהפרמיה של הביטוח
 
למעלה