התייעצות בהתלבטות

dbee70

New member
התייעצות בהתלבטות

בתחילת פברואר הזמנתי טיול מאורגן לצפון איטליה, פעם ראשונה בחו"ל לילדיי ולי נסיעה ראשונה מזה כ-15 שנה. הטיול הוזמן לתחילת יולי. כל הזמן האמנתי שהקורונה תחלוף במהרה ולא ביטלתי.
השאלה היא כזאת: האם הייתם מבטלים כעת?
 

ANZ1

New member
השאלה אם את יכולה לבטל ?

וכמה זה יעלה ?
יש סיכוי טוב שהביטול יעלה כמו ההזמנה ואז אין טעם לבטל,
אם את יכולה לבטל בלי עלות מטורפת, אז ברור שכדאי לבטל,
בתחילת יולי כנראה הקורונה עדיין תהיה מסביב, גם בישראל וגם באיטליה,
אי אפשר לדעת באיזה מצב, אם בסיבוב השני של ההתפרצות,
אי אפשר לדעת אם יהיו טיסות בכלל,
ואם יהיה סגר בישראל או באיטליה,
ולכן אם אפשר לבטל במחיר נמוך, תבטלי
אם העלות מאד גבוהה, אז אין טעם ותקווי שהכל יחלוף עד אז.
 

dbee70

New member
תודה על התשובה המהירה. אבדוק את עלות הביטול.

 

צביקה101

New member
אין שום סיכוי שהטיול ייצא לכן

גם אם לא תבטלי, החברה תבטל ואז את אמורה לקבל את כל הכסף בחזרה. אולי שווה לך לחכות.
 

dbee70

New member
זה קצת הימור

יש סימנים שחברות מתחילות לחזור לעבוד, אז עוד חודשיים עשויים להחליט שמבחינתם הטיול יוצא ואם לא ביטלתי הרי שאני מחוייבת ב-100% סכום. אם אני מבטלת עד 22 ימי עבודה לפני הטיסה אז אחוייב בדמי ביטול של 180$ לאיש. אני חושבת שאחכה עד סוף חודש הבא (עד הדד-ליין של דמי ביטול נמוכים) ואז אחליט לכאן או לכאן.
 

סתם מבקרת

Active member
זה לא מספיק שחברות מתחילות לחזור לעבודה. מה שהכי חשוב זה אם

תנתן אפשרות לאזרחים זרים להכנס לאיטליה (או לכל מדינה אחרת). כרגע, ככל הידוע לי, כמו בישראל, לא מאופשרת כניסת מי שאינו אזרח/תושב למרבית המדינות.
מכאן שהחברה יכולה להחליט שמבחינתה הטיול יוצא ואיטליה יכולה להחליט שמבחינתה אם אין לך אזרחות/תושבות איטלקית את לא יכולה להכנס לאיטליה.
 

לאונידס

Active member
ואם הטיסה תתקיים, אבל רוב אתרי התיירות יהיו סגורים?

אפילו אם לא ידרשו מכם בידוד, אבל לא יהיה לכם איפה לבקר, אז בשביל מה נסעתם?
לא תמיד ברור מהם ימי עבודה, כן או לא כולל יום שישי, כן או לא כולל ל"ג בעומר, שבועות, יום שחרור ירושלים או כל פרשנות יצירתית אחרת כדי לא להחזיר לכם את הכסף המגיע לכם (נגמר הנייר בפקס ששלחתם אליו את הביטול....). במקומכם הייתי אם אני הייתי מתכוון לבטל הייתי לוקח כמות מספקת של ימים רזרבה ולא מחכה לרגע האחרון, לא מוותר עד שמקבל אישור על הביטול, ואחרי קבלת האישור לא מוותר עד קבלת הכסף ביד.

שימו לב שדחיית מועד הביטול איננה פעולה חסרת סיכון. בתקופה כזו יכול להיות שחלק מספקי הטיולים יפשטו את הרגל ובמקרה כזה מי שחיכה עלול לאבד את כל כספו.
 

סתם מבקרת

Active member
זו ההזדמנות לציין לשבח חברה בשם Another Iceland .

התכתבתי איתם במשך חודשיים לתכנן טיול פרטי באיסלנד ובאוקטובר הזמנו דרכם את הטיול שאת מסלולו תכננו יחד איתם והרכב, מקומות הלינה, ופעילויות שרצינו כולם הוזמנו דרכם . שילמנו מקדמה (רק במועד ההזמנה) וקיבלנו מסלול מפורט כולל שמות בתי מלון ואישורים שהוזמנו וואוצ'רים על חלק מהפעילויות שהוזמנו. לפני שבוע כתבתי להם ושאלתי מה יהיה אם עד יולי, מועד הטיול המתוכנן, לא תהיינה טיסות או תהיה בעיה להכנס לאיסלנד או למדינת חניית הביניים. הם הפתיעו אותנו בתשובה שמאפשרים לנו לבטל את ההזמנה עד שבועיים לפני מועד הטיול ללא כל עלות. הלוואי וכל החברות היו נוהגות כמוהם.
למען הסר ספק, אין לי אינטרסים בחברה, מצאתי אותם בזמנו במרשתת והתקשרתי איתם על סמך חוות דעת במרשתת וההתנהלות שלהם מולי במשך כחודשיים.
 

dbee70

New member
זכית...

החברה דרכה הזמנו פרסמה בהמשך שמי שרכש טיול דרכם החל מה-17.2 יכול לבטל בלי דמי ביטול. לרוע המזל אני רכשתי שבועיים לפני התאריך הנ"ל ולכן הם מתעקשים לחייב בדמי ביטול.
 

סתם מבקרת

Active member
אתמול התברר לי שגם באתר של החברה יש הודעה על אפשרות ביטול

ללא חיובים. יש לציין שהם התנהלו למופת מהפניה הראשונה שלי. לטיול אנחנו אמורים לצאת עם אדם שמעולם לא הזמין נסיעות במרשתת, רק דרך סוכן, ודי חשש מכל הסיפור עד שקיבל את כל הניירת, בדק מלון מלון ברשימה ואת כל הניירת ולא הפסיק להתפעל. גם הוא היה המום כשבישרתי לו על אפשרות הביטול ללא דמי ביטול.
זו הפעם הראשונה שאני לא מתכננת ומזמינה הכל בעצמי, אלא נעזרתי בחברה והם לא איכזבו וזו הסיבה בגללה העליתי את שמם בפורום. אגב, חברה איסלנדית אבל החבר'ה ישראלים. כן ירבו כמותם.
אנחנו עדיין מחכים להחזר של טיול ללפלנד שביטלנו באמצע מרץ, תחת הזכויות המוקנות לאזרחים ותיקים. הטיול, אגב, בוטל אח"כ לכולם.
 

dudi4321

Member
לא מוזר. הם איסלנדים.

ותיירות זה מקור ההכנסה העיקרי. אם הם ישראלים על אחת כמה וכמה. הם לא יזלזלו בתייר או במתעניין או במי שקנה ונתקע.
 

dudi4321

Member
ככה ניסחתי בעצמי. לא כתבתי שאת כתבת.

אני מאד מחזיק מהם, אחרי טיול מאורגן באיסלנד.
היתי בקשר גם עם החברה הזו, גם עם מדריך מקומי ועם חברות נסיעות בישראל.
שורה אחרונה נסעתי ל6 ימים באיסלנד מתוך 9 ימים שחלק התבזבזו בבודפשט ובוורשה.
בסכום מאד נמוך ומיציתי! * דרך כרמל תיירות *
 
למעלה