גניבת פריטים מהמזוודה במדריד + טיסה מזעזעת באל-על

amirline

New member
גניבת פריטים מהמזוודה במדריד + טיסה מזעזעת באל-על

1. אשתף אתכם בחוויה לא נעימה, ביום ראשון חזרתי ממדריד, כשהגענו הביתה ופרקנו את המזוודה גילינו שכמה פריטים נגנבו (מוצרי איפור חדשים, מכנס, חולצה, צמיד וכו') ובנוסף נעשה נזק במתכוון לכמה פריטים אחרים(שבירת עפרונות איפור וכו').
חשוב לציין שבזמן הצ'ק אין, מישהי שעמדה איתנו בתור אמרה שהיו לא מעט מקרים על גניבות מהמזוודות של נוסעי אל-על ע"י עובדי נמל התעופה במדריד, לצערי הסתברה כטענה נכונה.... הגשתי תביעה לאל-על, מקווה שיפצו בהתאם (לדבריהם, יש לאל-על ביטוח נזקי כבודה).
אציין שרציתי לנעול את המזוודה אבל אל-על פותחים חלק מהמזוודות לאחר הצ'ק אין בכדיי לבדוק אותן, לא ברור למה לא עושים את זה יחד עם הנוסעים לפני הצ'ק אין ??, אי אפשר להתווכח לצערי...

2. עוד אשתף בטיסה מזעזעת ממדריד לישראל במטוס 737-800, אני טס כל 3-4 חודשים, מטוס כ"כ קטן וכ"כ צפוף לא ראיתי מימיי, רק לצורך האינדיקציה, הגובה שלי 1.80 וכשישבתי בצורה רגילה, הברכיים שלי נגעו בכיסא שמלפני... כנראה שחברת אל-על הנכבדת צמצמה קצת מקום בכדיי לדחוף עוד כמה נוסעים בטיסה... אבל העיקר הבטחון.
עוד בעיה הייתה כשגיליתי שהמושב שלי לא זז אפילו סנטימטר אחד אחורה(אין אפילו כפתור להזזת המושב), נכון שיציאת החירום הייתה מאחורי אבל בכאלה מקרים המושב אמור לזוז לפחות חצי ממש שזז מושב רגיל, הבעיה שלי היא שכששמרתי מקומות כמה ימים לפני הטיסה הנציגה בטלפון אמרה לי שהמושב לא זז אחורה בצורה מלאה אלא סביבות 50% ממושב רגיל, לי זה היה מתאים כי אני אף פעם לא לוקח את המושב אחורה (מתוך התחשבות בנוסעים שמאחוריי).... מסתבר שהנציגה טעתה ומי ששילם את המחיר ולא עצם עין לדקה אחת במשך 4.5 שעות הוא אני.... אבל אלעל - העיקר הבטחון.

אז כבר אמרתי את זה כמה פעמים בעבר אבל הפעם אני מחליט לסיים את מערכת היחסים שלי עם חברת התעופה הזאת, סגרתי היום טיסה לקיץ ושילמתי 120 דולר יותר לכרטיס רק בשביל לא לטוס אל-על, הפעם פשוט החלטתי וזהו !
 

לאונידס

Active member
לאל על אין נגיעה לבדיקות הבטחוניות של המזוודה בטרמינל

את הבדיקות הבטחוניות מבצעים עובדי נמל התעופה.
הנהלים גם כן נקבעים ע"י נמל התעופה, עובדי הנמל בודקים את המזוודות לאחר הצ'ק אין, לא אל על
יכול להיות שהעובדים הספרדים לא אוהבים את נוסעי אל על? אולי.
לא נראה לי אשמת אל על. אחריות כן - אשמה לא.
אם עשיתם ביטוח מטען שווה לבדוק גם מולם.
&nbsp
המרווח בין מושב למשב במטוסי ה 787 של אל על הוא "30-31, מעורבבים באותו מטוס ואני מדבר על תיירים רגיל, לא פרימיום.
באיבריה, חברה מתחרה לספרד, המרווח "31.
אם אינטש חשוב לך (ולדעתי בהחלט חשוב) חבל שלא בחרת במושב מתאים.
כנ"ל אם חשובה לך הטיית מושב לאחור, חבל לותר על האופציה גם אם אתה לא נוהג לנצל אותה עד תומה.
&nbsp
אמת, חבל שהנציגה לא מסרה לך מידע מדוייק.
כנראה שתמיד עדיף לבדוק בעצמך.
&nbsp
אני גם כן משתדל לא לטוס אל על, אבל מסיבות אחרות לחלוטין.
 

amirline

New member
המטוס הוא 737 ולא 787 ויש לא מעט חברות תעופה שעושות שינויים

משמע, מרוויחות עוד 6/12/18 מקומות על חשבון מקום.
שוב אגיד, אני טס המון, כזאת צפיפות לא חוויתי מעולם גם לא בטיסות פנימיות.
&nbsp
נציג אל-על אמר שלחברה יש ביטוח והיא מפצה נוסעים עבור נזקי כבודה, מעדיף לתבוע מהם ולא מביטוח הנסיעות.
&nbsp
איך אני אמור לבדוק בעצמי, המושב אמור לזוז וכך הי בכל טיסה שחוויתי בעבר, אם החברה עושה שינויים במטוס זה דבר שהוא בלתי ניתן לגילוי.
 

לאונידס

Active member
יש לאל על שני סוגי 737, 800 ו-900

ב 900 המרווח המינימלי הוא "30 ב 800 יש גם כסאות של "29 וגם של "30, "29 גם המרווח בחברות Lowcost כמו איזיג'ט (שגם אצלם אין הטייה של המושב לאחור).
אם אתה טס הרבה אני ממליץ לבדוק את מפת ההושבה, כולל וידוא איזה מושבים פנויים, לפני רכישת כרטיס הטיסה.
נכון שאתה צודק ונציגי השירות צריכים לתת מידע מדוייק, אבל אתה יכול להיות צודק ולשבת בצורה לא נוחה או פשוט לדאוג לעצמך.

איך לבדוק? כמו שאני בודק, יש אתרי אינטרנט שבהם יש את הפרטים.
העדכניות של אל על באתרים האלו בעייתית כי מדובר בחברה קטנה והמידע מגיע מנוסעים שחוו טיסה, זאת אומרת שאם הנוסעים לא עדכנו אז המידע לא מדוייק.
אתה יכול לעשות טובה לאחרים ולעדכן, לטעמי הרבה יותר יעיל מאשר פוסט בפורום חצי מת באתר ישראלי נשכח, וגם הפוסט הזה בקרוב ידחק לדפים האחוריים.

לגבי הביטוח כנראה שהייתי נוהג כמוך, למרות שאני בד"כ לא עושה ביטוח מטען.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
פורום חצי מת באתר ישראלי נשכח?

צודק אבל זה מה יש
 

dudi4321

Member
|OFF|

חיפשתי משהו באתר גינון. מצאתי את הפוסט, בארכיון. אבל התמונות המדוברות וביחוד וידאו שמישהו עבד בשביל לצלם ולהעלות לפורום נמחקו.
(וידאו שמראה שלב אחר שלב להרכיב ענף על גזע).
ואין עם מי לדבר.
אני מנסה להביא "דם חדש" לפורומים, מתקשים להבין את השימוש והפרסומות סוגרות את הרצון להמשיך. לנו מקשים יותר ויותר אבל "התרגלנו".
שטח הפוסטים מצומצם וגם הוא מתמלא בסרטונים ופרסומות.
בעבר היתי מנהל פורום והרגשתי איך לעבוד עם ידיים כבולות.
 

amirline

New member
בדקתי עכשיו, המידע עדיין שגוי

seat that has limited recline
זה מידע שגוי מכיוון שאין אפילו מילימטר אחד של recline
 
למעלה