סוף ל-last call בנתב"ג

arseny92

Well-known member
מנהל
סוף ל-last call בנתב"ג

שינויים בנהלי הכריזה בטרמינל 3: הסוף ל"זו קריאה אחרונה ל..."

החל מהחודש הבא יורשו חברות התעופה לכרוז לנוסעים רק בסמוך לשערי העלייה למטוס. מערכת הכריזה באולם המרכזי [עם חנויות הדיוטי והיציאות לאזורי BCDE] תיפתח רק באירועים חריגים או לצורך כריזות מיוחדות.

https://www.ynet.co.il/vacation/flights/article/BkxXyKAz8
 

לאונידס

Active member
מה יעשו אם נוסעים לא יגיעו לטיסה? יטוסו בלעדיהם?

אבל עם המזוודות שלהם?
או יעכבו את כל הטיסה עד שיאתרו את המזוודה הספציפית שלהם ויורידו אותה? ועד אז המטוס עלול לאבד את ה SLOT שלו והמתנה עלולה לארוך שעות ארוכות?
 

Faria

New member
סוגרים את הגייט 15-20 דקות לפני הטיסה, ויש זמן לאתר ולהוריד.

הרבה יותר הגיוני מבקשות אישיות מאנשים.
 

לאונידס

Active member
בד"כ לוקח הרבה יותר זמן לאתר ולהוריד מזוודה

אם אין מזל טוב במיוחד צריך לפרוק מהמטוס הרבה מאוד מזוודות של נוסעים כדי לאתר מזוודה של נוסע בודד,
זה לא עניין של מספר דקות בודדות.
 

Faria

New member
אז יקח עוד 5 דקות פעם ב

עדיף על המצב כיום שמאפשר לאנשים להיות אגואיסטים.
 

לאונידס

Active member
תציץ פעם ותראה כמה זמן לוקח לטעון או לפרוק מטוס ממזוודות

במקרה שאתה מתאר צריך גם לטעון וגם לפרוק - וגם לזהות את המזוודה/ות הנדרשות.
אם יש מזל והמזוודה בפתח - הרווחנו, אבל אם אין מזל?
&nbsp
גם אני לא רוצה לחכות לאנשים שלא מתחשבים באחרים ומחליטים על דעת עצמם שכולם יחכו להם, היה נגרם לי עונג מיוחד לנפנף להם בידי מחלון המטוס לטרמינל אחרי שהם הגיעו לגייט סגור,
אבל אם למשל טסים לארה"ב עם נחיתת ביניים בוינה או בפרנקפורט, מי יהיה מוכן לספוג את המחיר של עשרות אנשים מפספסים את טיסת ההמשך שלהם?
 

Faria

New member
בכל העולם המערבי לא כורזים למאחרים

ועדיין טיסות יוצאות בזמן אחרי שגייטים נסגרו בזמן.
והישראלים גם יתרגלו להגיע בזמן.
 

RonspotNL

New member
הבעיה היא שהרבה נוסעים ישראלים

נוסעים רק בשביל לבזבז את הזמן בנמל בשביל קניות
 

Ccyclist

Well-known member
הבעיה שנתב"ג דורש הגעה מוקדמת מאד

בשדה תעופה אירופאי אפשר להגיע שעה לפני הטיסה ולהספיק.
&nbsp
ברור שיש סיבות לזה שדורשים מרווח זמן גדול בנתב"ג, אבל יש הרבה אלמנטים שאפשר לשפר. למשל - בפעם שעברה היה עיכוב ארוך בתור לתישאול של נוסעי מטען היד. היה מתחקר יחיד שהתעכב לפחות רבע שעה על איזה זוג ו2 עובדות בצד האחורי של התור שכיוונו אנשים לעמוד שם. במקביל היה שילוט מטעה בביקורת הדרכונים. ייעול מה שאפשר לייעל יכול לצמצם זמני המתנה ואת זמן ההגעה המומלץ.
 

RonspotNL

New member
לא ממש

במקרים מסויימים צריך להגיע שעתיים או 3 שעות לפני הטיסה בנמלים כאן באירופה ( זה גם תלוי במזג אוויר או בעומס )גם בטיסות פנימיות באירופה אבל בישראל בכל מקרה יש יותר ביקורות ואבטחה .. אבל בכל מקרה הישראלים יותר נוסעים בשביל הדיוטי פרי אז יש להם פחות זמן לשים לב לזמנים של הטיסות שלהם
 

לאונידס

Active member
אני לא מכיר כאלה

פעם אחת בודדת פגשתי מישהו שבאמת החליט שהוא רוצה רק את הקניות,
אז הודיע בנתב"ג שהוא לא מרגיש טוב והוא חזר הביתה.
אותו אחד לא לקח מזוודה
&nbsp
חוץ ממנו לא פגשתי אנשים שנוסעים לחו"ל בשביל ליהנות מהדיוטי פרי
 

RonspotNL

New member
כשאני נוסע וטס ונתקל בישראלים

זה לרוב אנשים כאלה שרק הדיוטי מעניין אותם זו תופעה מעניינת בעיניי אנשים יוצאים לטייל ומבזבזים את התקציב במקום על הטיול בקניות בדיוטי פרי...
 

לאונידס

Active member
אם יש כאלה אני כנראה מאוד מעריך ואוהב אותם

מעריך אותם על כך שהם יכולים להרשות לעצמם לקנות כל מיני דברים במחיר מופקע בדיוטי פרי.
אני מרשה לעצמי הרבה פחות.
&nbsp
אוהב אותם כי בזכותם הסיכוי שיעלו לי את מס הנמל נמוך יותר, הם מכניסים הרבה מאוד כסף לרשות שדות התעופה.
&nbsp
מצידי כן ירבו.
 

RonspotNL

New member
גם אם אתה אוהב ומעריך אותם

לי זה קצת מוזר לצאת לטיול ולחופשה ולהתרכז בקניות במקום זה מילא לקנות איזו מזכרת או מתנה בדרך חזרה ברור שאפשר אבל דברים אחרים? ועוד בדרך לטיול וחופשה?
 

סתם מבקרת

Active member
מעניין. להתקל באנשים שרק הדיוטי פרי מעניין אותם זה להיות

איתם בדיוטי פרי, לא? אחרת איך בדיוק אפשר להתקל בהם, לדעת שהם שם ורק זה מעניין אותם?
אני בשום טיסה שלי לא פגשתי כאלו, אולי מכיוון שאני לא מבלה בדיוטי פרי?
 

RonspotNL

New member
זה די פשוט

יש חנויות בכל מקום בנמלי התעופה השונים (לפעמים בחלקם אפילו צריך לעבור בשביל להגיע לחלקים אחרים בנמלים)אז אני בצורה הזו נתקל בהרבה אנשים כאלה כשאני טס שקונים המון וכבר קרה לי שהיו אמורים להיות איתי בטיסה אנשים כאלה ועשו להם בעיות בגלל עודף משקל בגלל הקניות..
 

סתם מבקרת

Active member
ההסבר שלך דחוק עד לא מתקבל על הדעת. מה קשור עודף משקל לקניות

בדיוטי פרי? עודף משקל קשור לאלו שעורכים קניות במקומות שהם מבקרים בהם ולצ'ק אין מגיעים עם עודף משקל. אז כן, יש כאלו שנוסעים בעיקר כדי לערוך קניות זולות בחו"ל. כל אחד וההנאות/סיבות שלו מ/ל טיול בחו"ל.
עברתי בלא מעט שדות תעופה, כן, גם בשדרות החנויות ולא נתקלתי דווקא בישראלים שקונים. טוב, אולי מכיוון אני לא נכנסת לחנויות האלו.
ובכל מקרה, ישראלי שקונה בדיוטי פרי בדרכו חזרה לארץ, לא נראה לי שחסך במיוחד מתקציב הטיול שלו. מקסימום עושה השלמת קניות.
בפתיל הזה בכלל דובר על נתב"ג והמתעכבים בדיוטי פרי בנתב"ג ועל כך היתה תגובתי הקודמת.
אבל הבנתי שתמיד נחמד, עבור מי שחי בחו"ל, להדגיש עד כמה הישראלים נחותים ממנו ולמצוא הסברים, דחוקים ככל שיהיו, למה.
 

RonspotNL

New member
זה די פשוט

אם את קונה בנמל ורוצה להביא איתך לטיסה את הדברים זה משקל נוסף שאת לוקחת איתך בעלייה למטוס ולרוב זה יכול להיות משקל עודף שלא מתאפשר לעלייה למטוס כי חברות תעופה מאפשרות עד 10 קילו (תלוי בחברה ותלוי בתנאי הכרטיס שלך)אם נוסעים יוצאים מהארץ הרי שהם בדרך לטיול ולא בדרך חזרה קניות ביעד כזה או אחר זה משהו אחר כי זו המטרה של הטיול אני מדבר על קניות בנמלי התעופה לרוב לפני הטיול אגב אני לא זוכר שטענתי שישראלים נחותים מאחרים ...
 
למעלה