מחפש המלצה לטאפאס בר במדריד, משהו בסגנון cerveceria catalana

amirline

New member
מחפש המלצה לטאפאס בר במדריד, משהו בסגנון cerveceria catalana

בברצלונה.

טאפאס בר עם אווירה של בילוי ערב (עוד דוגמא היא Ciudad Condal
בברצלונה למי שמכיר).

תודה.
 

Faria

New member
אתה מפנה למקום הלא נכון

מניסיוני בטיולים שונים, חוכמת ההמונים לא באמת עובדת במציאת מקומות ממש טובים. ההמונים טפשים, מה לעשות.
מספיק להסתכל על הציונים שם, לראות שלמקום הראשון והמקום ה201 יש בדיוק אותו ציון (ובאופן כללי כל דבר בין מקום 1 למקום 300 נמצא בציון 4-4.5) ככה שהפער יכול להגיע מכמה משפחות שלא מרוצות שלילד לא היה שניצל וצ'יפס או משהו כזה.
כשאני מחפש מסעדה או באר בחו"ל, לרוב אני פונה קודם כל לתנ"ך (או בשמו העממי - האתר של לונלי פלאנט). המבקרים של לונלי פשוט פוגעים בול כמעט תמיד, כשאין את זה בודק אתרי תיירות אחרים. רק כשממש אני מיואש עובר לכל מני דירוגי המונים של גוגל/טריפאדווייזור ומתפלל לטוב.
 

ANZ1

New member
הפוך

הניסיון שלך הוא רק הניסיון שלך,
למקום הראשון יש 6000 ביקורות שונות, ויש שם מקום עם 33 אלף ביקורות שונות של אנשים שנכנסים מפייסבוק, אפשר לראות את השם, הפרצוף, ואפשר לעבור על שורה ארוכה של ביקורות,
נכון יש שם כנראה כמה ביקורות של בעל המקום, אבל כשקוראים 20 ביקורות , רובם של אנשים אמיתים שחוו בעיניים שלהם, בימים אחרים, בשעות אחרות ועם חוויות אחרות,.
אני כבר מזמן למדתי לא להקשיב לדיעה של אדם אחד שאולי היה מאוהב מדי באותו היום, אולי היה חולה, אולי ביום הזה קרה משהו, הסטטיסטיקה לא משקרת בדרך כלל.
וזה נכון בכל דבר, יש גם אנשים שמאוהבים בפיאט או באלפא רומאו שלהם (למרות שהסטטיסטיקה מראה שאלו רכבים מחורבנים)
ומצד שני יש כאלו שאולי נשדדו ביפן (למרות שזה אחד המקומות הכי בטוחים בעולם),
בנוסף יש שם 864 מקומות שונים, שכנראה לא היית ב99 אחוז מהם.
עם לונלי פלנט / ספרים אחרים / ביקורות מקצועיות יש כמה בעיות
1. ברוב המקרים יש לך ספר בן שנתיים / 10 שנים או יותר ומה שכתוב שם לא נכון היום, אני זוכר פעם בבוסטון שכל התיירים בישראל ביקשו הנחה באיזה כניסה למקום כלשהוא כי זה מה שהיה כתוב בספר שכולם החזיקו.
2. דווקא לונלי פלנט גורם שכולם ילכו לאותם מקומות מוזכרים שנהפכו מזמן למקום תיירותי עמוס, ודווקא מקום שלא מוזכר יהיה מקום יותר טוב.
3. כבר כמה פעמים בעבר הסתבר שהכותבים של לונלי פלנט ממציעים דברים מהראש / מעתיקים מאתרים אחרים, אפילו היה פעם אחת שהסתבר שמי שכתב ספרים בלונלי פלנט והיה אחד המבקרים הידועים בכלל לא ביקר במקומות שכתב עליהם.
 

Faria

New member
הניסיון שלי הוא לא רק שלי

קודם כל, אני לא מדבר על ספר בן שנתיים, אני מדבר על האתר של לונלי פלאנט, שם הוא מתעדכן כל הזמן.
&nbsp
דבר שני, עדיין בטריפ אדוייזור, 70% מהמקומות (הראשונים) נמצאים באותו תחום של ציון 4.0-4.5 איך אפשר לסמוך על דבר כזה שנותן אותו ציון למקום ראשון או מקום 300 מתוך 500 מקומות?
&nbsp
וזה לא רק ניסיון שלי, גם אני קיבלתי את ההמלצה לחפש בלונלי מאנשים אחרים, והעברתי אותה לאחרים, וכל מי שגם עושה זאת, מרוצה מאד מהתוצאות.
ואם הכותבים של לונלי העתיקו מדי פעם, לפחות הם מעתיקים ממקומות נכונים אחרים כי כאמור, ההמלצות שלהם כמעט תמיד פוגעות בול במטרה.
&nbsp
סומך על פי 100 יותר על מבקר אחד של לונלי פלאנט / מישלין מאשר על 1000 חסרי טעם והכשרה עם מקלדת ומצלמה.
 

Faria

New member
ואם מזמינים מראש - לשים לב שזה לבר ולא למסעדה

 

Faria

New member
לא נורא, עדיין שווה ביקור

היינו שם בטיול למדריד שני ערבים ברציפות, והיה מקום.
 

amirline

New member
הזמנתי למסעדה, למקרה שלא יהיה מקום על הבר

תודה על ההמלצה
 

Faria

New member
קח בחשבון שהתפריט והאופי שונה לגמרי

המטבח אולי אותו מטבח, אבל המסעדה היא אם אני זוכר די יקרה עם תפריט גדול של מנות שנראות טוב (לא הייתי במסעדה כאמור, רק בבר). בעוד שבבר המנות יותר פשוטות וזולות (וממש, אבל ממש ממש טעימות). מאמין שגם המסעדה תהיה מעולה בכל מקרה.
 
למעלה