מבקרת בארץ אחרי הרבה שנים בחו"ל
שאלה לקהל, אם אפשר

JennyIndigo

New member
מבקרת בארץ אחרי הרבה שנים בחו"ל
שאלה לקהל, אם אפשר

שלום לכולם,
אני יודעת שהפורום הוא לאנשים שמבקרים בחו"ל, ומצבי די הפוף, אבל לא הייתי בטוחה איזה פורום אחר יש לשאלה כזאת. מקווה שבסדר לשאול כאן!
איך הייתם ממליצים להכיר אנשים חדשים/למצוא בידור חברתי במהלך הביקור שלי? המשפחה שלי עזבה כשהייתי בגיל 14. פעם אחרונה ביקרתי לפני שש שנים. נשארתי בקשר בעיקר עם חברה אחת, ויש עוד איזה שתי חברות וכמה קרובים שאתראה איתם, אבל אני מתארת לעצמי שזה עדיין ישאיר הרבה זמן למלא (אני חושבת לבוא לאיזה שבועיים...), ואני לא רוצה להפוך למעמסה עבור מכריי.

איזו דרך טובה יש להכיר אנשים חדשים/להצטרף לקבוצות שמארגנות טיולים בארץ? אני מעדיפה לבלות את זמני עם ישראלים (למרות שפתוחה גם לתיירים אחרים), רצוי אנשים בגילאים קרובים (אני בת 28, אז נגיד אנשים בשנות ה20-30 שלהם). יש איזה קבוצות ידידותיות בפייסבוק או משהו? או פורום מתאים לפגוש אנשים חדשים? (הפורום הזה?..) אירועים שאפשר ללכת אליהם לבד ולהכיר אנשים?

תודה רבה :)
 

אספרסו2

New member
הישראלים

הם מאד חברותיים ופתוחים כלפי זרים בכלל וישראלים אחרים בפרט.הייתי ממליץ לך פשוט להגיע ולהתחבר באופן ספונטני ולא לקבוע תכניות מראש.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
יש קבוצות בפייסבוק
בכך אין לי ספק. אם תכתבי בפייסבוק פנוייים פנויות תמצאי למשל את הקבוצה הזו https://www.facebook.com/search/top/?q=פנויים פנויות גרושים גרושות&epa=SEARCH_BOX
ויש עוד קבוצות תחת אותו שם עם תוספת כלשהי
או למשל חיפשתי טיולים בארץ יש גם מבחר קבוצות כמו זו למשל
https://www.facebook.com/search/top/?q=טיולים בארץ לצעירים&epa=SEARCH_BOX
&nbsp
בקיצור צריך לחפש קל לחפש יש מבחר ענק יש לך זמן לנסות להתחבר לקבוצות ולדלות את מה שהכי יהיה לך כיף לעשות
 
אני מצטערת שאני לא יודעת לתת לך לינקים

או שמות, אבל אני יודעת על אירגונים ישראלים שמארגנים שהות או טיולים לצעירים בארץ, אני הייתי מחפשת באינטרנט, אולי להצטרף למשהו מאורגן שלהם. זה מוגבל לצעירים אבל אולי את עדיין בקטגוריה שלהם.
והייתי מחפשת אולי גם באתר meetup, אולי תמצאי איזו קבוצה מתאימה
&nbsp
 

לאונידס

Active member
אני מכיר מישהו שמצטרף לקבוצות ריקודי עם

מחפש ביעד קבוצת ריקודי עם ומצטרף אליה.

אם יש לך איזשהו תחביב שיש לו קבוצות את יכולה להגיע דרכו
 
למעלה