שדות תעופה בלונדון

arieciub

New member
שדות תעופה בלונדון

רציתי לשאול לגבי שדות התעופה היתרו ולוטון, מי קרוב יותר לעיר עצמה מאיזה שדה נוח יותר להגיע לעיר. וכל פרט שיעזור בהחלטה איזו טיסה לבחור.
תודה מראש.
 
אני מכירה רק את היתרו אז יכולה להגיד לך שיש

רכבת אקספרס שמביאה אותך ב 15 דקות לתחנת פדינגטון בעיר. ואם את קונה כרטיסים 3 או 4 חודשים מראש (אני לא זוכרת כמה חודשים בדיוק, תיכנסי לאתר לוודא אם את רוצה לדעת) זה הרבה יותר זול.
&nbsp
 

moco10

New member
היתרו יותר נוח

בגלל זה , בדרך כלל, הטיסות ללוטון יותר זולות וזה גם שדה שנוחתים בו הלו קוסט.
 

YosMan1

New member
לוטון יותר רחוק ובניגוד להיתרו וגטוויק אין לו רכבת

 

Ccyclist

Well-known member
ללוטון יש תחנת רכבת עם חיבור שאטל

תחנת Luton Airport Parkway.
&nbsp
בין התחנה לשדה יש אוטובוסי שאטל ייעודיים כולל מדפי מזוודות הכלולים בכרטיסי רכבת שנקנים בשדה התעופה או שיעדם Luton Airport. אל תקנו כרטיסים שיעדם Luton Airport Parkway כי השאטל לא יכלל בכרטיס.
 

butwhy

New member
בשנים האחרונות טסתי ל/מלוטון

השדה עצמו קטן וידידותי בעיני, יותר מהית'רו.
מהשדה יש שאטל לרכבת שהנסיעה בו אורכת כמה דקות, והנסיעה ברכבת עצמה היא בערך 45 דקות אם אני לא טועה. הרכבת מגיעה לתחנת Blackfriars. יש לי סלידה מיוחדת מהחלפת אמצעי תחבורה כשאני מלווה במזוודות, אז בפעמים האחרונות הזמנתי מלון במרחק הליכה מהתחנה, והייתי מאוד מרוצה.
 

לאונידס

Active member
חד משמעית היתרו יותר קרוב וגם מקושר טוב יותר בתחבורה ציבורית

יש גם רכבת היתרו אקספרס, גם קו של הטיוב (הרכבת התחתית) וגם אוטובוס למרכז העיר, אילו אם תקח מונית הנסיעה תהיה זולה יותר מהיתרו.
מלוטון יש את האיזיבאס למרכז העיר במחירים סבירים, זמן הנסיעה כמובן ארוך יותר, על הרכבת נכתב הסבר
אם כל שאר הפרמטרים דומים אני הייתי בוחר בהיתרו
 

Ccyclist

Well-known member
תלוי ביעדך באנגליה.

אם המחיר הוא השיקול הראשון תבחר London Any. לכל השדות חיבור רכבתי לעיר.
&nbsp
אם אתה תייר שמבקר במרכז העיר אז הית'רו היא השדה הקרוב ביותר שמשרת את ישראל. המחיר הוא שתצטרך לטוס עם חברות יקרות כמו אל-על או בריטיש. אין טעם להשתמש בהית'רו אקספרס כי יש קו זול יותר של TFL Rail על אותו המסלול לפדינגטון וכן קו הפיקדילי של הרכבת התחתית.
&nbsp
לוטון מרוחקת יותר ממרכז העיר אבל עם השאטל לרכבת והרכבת עצמה היא מגיעה ל"איילון" לונדוני בן 5 תחנות רכבת מרכזיות עם קשרים לקווי תחתית ופרברית רבים. יש להקפיד לקנות את כרטיס הרכבת בשדה עצמו ולציין את יעד החזור כ Luton Airport אם במקום הלוך חזור קונים כרטיס לכיוון אחד מלונדון. (כרטיס הלוך חזור יהיה זול יותר משני חד כיווניים). לרכבת שני קווים, מהיר ואיטי, האיטי מגיע לשורת תחנות פרבריות בצפון מערב העיר המשרתות שכונות כמו מיל היל, הנדון והאמפסטד שיש בהן קהילות יהודיות גדולות. בניגוד לשדות האחרים אין רכבת אקספרס ללוטון וכפי שנאמר בין התחנה לשדה יש שאטל של 5 דקות. זהו נמל הבית של השכונות היהודיות בצפון לונדון ומי שמבקר קרובים שם יש יתרון גדול בנחיתה בשדה זה.
&nbsp
סטאנסטד הוא שדה במחוז אסיקס, במרחק דומה מהעיר ללוטון. החיבור מהשדה הוא ברכבת אקספרס לתחנת ליברפול סטריט שבמזרח מרכז העיר אך יש גם אוטובוסים פרטיים זולים יחסית מהשדה לאןתה הנקודה. הסטאנסטד אקספרס עוצרת במספר תחנות ביניים מחוץ לעיר ובתחנה אחת באזור 2 שממנה אפשר להחליף לתחתית בקו הויקטוריה. למי שמכיר את לונדון זה שדה סביר אבל נקודת ההגעה בליברפול סטריט היא בצד הלא נכון של מרכז העיר, הסיטי, כשעיקר התיירות והמלונות הם בווסט אנד.
&nbsp
גאטוויק נמצאת מדרום לעיר ברדיוס דומה לסטאנסטד ולוטון. יש ממנה רכבת אקספרס לתחנת ויקטוריה אבל זה ביזבוז כסף כי אותו הקו שמגיע ללוטון עובר דרכה וחוצה את העיר צפונה דרך מנהרה במרכז העיר דרך אותן 5 תחנות רכבת מרכזיות ( London Bridge, Blackfriars, City Thameslink, Farringdon, St. Pancras כשסט' פנקרס היא גם תחנת Kings Cross). השדה נוח הן ללונדון והן לחלקים מהחוף הדרומי כמו העיר ברייטון.
&nbsp
בשלושת השדות האחרונים יש טיסות של החברות הזולות. איזיג'ט מזוהה עם לוטון, ראיינאייר עם סטאנסטד, לגאטוויק היסטוריה ארוכה עם חברות הצ'ארטר אם כי בימינו יש בה טיסות רבות של החברות האחרות.
 
למעלה