שאלות

שאלות

היי יש אתר יותר זול מבוקינג לחופשות בארץ ובעולם?


קניות מותגים נרות ריחניים שמנים למבער ומוצרי רחצה אורגני וטיפולי ספא וחמאם טורקי מאוד מומלצים וזולים וצימרים בחיק הטבע עם חיות משק באיזו מדינה בחול הכי מומלץ?
תודה
 

לאונידס

Active member
בעולם HOTWIRE ו PRICELINE

לפעמים הרבה יותר זולים מ BOOKING עד כדי 60% מהמחיר, ולפעמים לא.
ממליץ להשתמש בהם רק אחרי שהשקעת כמה שעות טובות בקריאה ולימוד של דרך העבודה הנכונה בהם, מקום טוב להתחיל את הלימוד הוא betterbidding בפורום הזה, וגם בפורום הזה
מדגיש: אני לא ממליץ להזמין דרך hotwire ו priceline אם לא השקעת כמה שעות טובות בלימוד.

בישראל אין לי מושג.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
יש אתרים רבים וזול זה ענין יחסי וזמני, הכל ענין של חיפוש
את השאלה הראשונה הבנתי ועניתי, בסיכום? לחפש באתרים הגדולים כמו אקספדיה, הוטלז.קומ ואחרים כמו למשל המנוע של גוגל וכל מה שלאונידס כתב.

את השאלה השניה לא הצלחתי לפענח, האם אתה מפרסם שאתה עוסק ב "קניית נרות ריחניים שמנים למבער ומוצרי רחצה אורגני וטיפולי ספא וחמאם טורקי מאוד מומלצים וזולים"? או שאתה מחפש לקנות? אם אתה מוכר כאן לא המקום, אם אתה רוצה לקנות אף אחד לדעתי לא יקח או תקח על עצמו/ה עבודה כזו. כנ"ל לגבי "צימרים בחיק הטבע עם חיות משק באיזו מדינה בחול הכי מומלץ? באמת אתה שואל על חו"ל בגדול? מי יכול לענות על דבר כזה?
 
היי

הזמנתי מבוקינג כי פשוט זה נוח באפליקציה ,אם יש אתרים ואפליקציות טובים ויותר זולים מברוק מה שנקרא.

אני מחפש לקנות וחובב ספא וטיפולי ספא,בארץ הכל יותר יקר
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
ספא וחיות משק בית לא הולך ביחד
לגבי בוקינג, הזמנת? טוב. אם תמצא את אותו חדר באותו מלון באתר אחר והוא זול ממה שמצאת בבוקינג הם מבטיחים להשוות. אני לא חושבת שזה תקף בהזמנת חדר non- refundable אבל לנסות אפשר.
&nbsp
יש אלפי מקומות ספא בעולם, תגדיר לעצמך ארץ, מיקום באותה ארץ וחפש ספא.
&nbsp
לנפוש בחווה עם חיות משק בית אפשר ביער השחור למשל. אני משוכנעת שיש עוד ארצות בארופה שניתן לבלות בצורה הזו, מילת המפתח? חיפוש.
 

dudi4321

Member
הזכרת היער השחור

אז בכל מלון כמעט יש ספא.החיות היחידות היו "עורבים שחורים" בדיוק כמו שקניתי מפלסטיק, במשתלה "להרחיק יונים".
ואם כבר ספא, יש בבאדן באדן מרחצאות חמים ברמה בינלאומית עוד מימי הרומאים. ספא או סאונה זה קטן עליהם. היו, אולי יש עוד, טיסות ישירות זולות לבאדן באדן.
&nbsp
לא זול, אבל איסלנד למרות שהיא "קפואה", יש בה בכל חור מים חמים שבוקעים מהאדמה. שם ללכת להפסקה זה לטבול בבריכה טבעית חמה. כמעט לא בהגזמה. או ה Blue Lagoon שהמים העודפים מתחנת כוח גאו-תרמית משמש לבריכה ענקית פתוחה לא מהעולם הזה.
 

moco10

New member
יש הרבה

מהשאלה שלך משתמע שבוקינג הוא אתר זול. הוא לא זול במיוחד.
היתרון של בוקינג זה שהוא דה פקטו אתר המלונות הכי פופולארי . הוא אמין ומאוד מקיף וגם בנוי בצורה מאוד נוחה.
אם תגגל תמצא הרבה אתרים אחרים ואולי תמצא לפעמים מחירים יותר זולים שם.
מעבר לכך. תמיד שווה לבדוק באתר של המלון ישירות או לשלוח להם אימייל. בהרבה מקרים המחיר יהיה נמוך יותר מבוקינג אך לא תהנה מיכולת ביטול כמו בבוקינג.
לסיכום, כדי להגיע למחיר אופטימלי צריך לעבוד. אני לא בהכרח ממליץ על כך, לי לרוב שווה פשוט להזמין בבוקינג ולהנות מהנוחות (ולא להתעסק בחיפושים נוספים) גם אם אולי איני מגיע למחיר הכי זול.

יש גם את מה שלאונידאס הציע אבל זה לא בר השוואה להזמנה ישירה כי אינך יודע מראש (לפני ההתחייבות) איזה מלון תקבל, ובכל מקרה, זו כבר יותר התעסקות.
 
למעלה