טיסת קונקשן לניו יורק - התייעצות

SHARON 103

New member
טיסת קונקשן לניו יורק - התייעצות


היי חברים,
מעוניין לקנות כרטיס טיסה לניו יורק להמשך החודש - טיסת קונקשן.
אני אף פעם לא טסתי בטיסות קונקשן ואשמח לקבל את עזרתכם עם כמה עצות זהב לפני שאני קונה כרטיס טיסה בשיטה הזו.

עשיתי מספר בירורים ואני שוקל לקנות כרטיס טיסה עם קונקשן של 2.5 שעות (הן בטיסת הלוך והן בטיסת חזור) בשדה התעופה של רומא (חברת תעופה ALITALIA).

האם קונקשן של שעתיים וחצי זה מספיק? האם זה אומר בוודאות שכשאני יורד מהמטוס ברומא וממשיך לטיסת המשך לניו יורק אז המזוודה שלי מועברת אוטומטית לטיסת המשך או שאני חייב לאסוף אותה?

תודה רבה מראש !
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
טיסת קונקשן
אנני יודעת מדוע החלטת לטוס דרך רומא אבל יש לך בטח את הסיבות שלך. אליטליה די ידועה באיחורים ובאיבוד המזוודות שלה אבל בהנחה שהכל יעבור בשלום שעתיים וחצי זה בהחלט זמן מספיק לקונקשן בעיקר אם צריך לעבור מטרמינל לטרמינל. המזוודות עוברות אוטומטית אינך צריך לדאוג להן. אתה מוסר אותן בנתב"ג ומקבל אותן בניו יורק. מדוע אינך טס ישירות לניו יורק? לא עדיף?
 

SHARON 103

New member
זאת הייתה ההתלבטות שלי


אני די חושש מטיסות ארוכות למען האמת (להיות סגור במטוס להרבה מאוד שעות יכול לחרפן אותי).

אם כבר לעשות קונקשן, איזו חברת תעופה הכי מומלצת? אליטליה היו זולים יחסית עם קונקשן של שעתיים וחצי אז חשבתי לעצמי שזה יחסית טוב.

תודה מראש על העזרה !
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
כן אני מבינה את ענין החשש מטיסות ארוכות
עכשיו

לכן גם אני עושה קונקשן בארופה, לפעמים של ארבע שעות ולפעמים אפילו יותר אם כי מעל 24 שעות צריך כבר להוציא מזוודות (אם יש) וזה סיפור שונה.

לגבי אליטליה, בעצמי לא טסתי אתם לארה"ב אבל שמעתי דעות לכאן ולכאן, שמעתי על איחורים ופספוס טיסות המשך אבל שמעתי גם דברים טובים. כך שזה לא חד משמעי.

לופטהנזה מדייקת, סוויס מדייקת צריך למצוא טיסות זולות בשתי החברות האלו כי למשל יש ללופטהנזה כמדומני בדצמבר דיל של טיסות ל-2020. KLM יחד עם איירפרנס גם זולים יחסית ולנחות באמסטרדם זה גם נחמד. תסתכל באוסטריאן איירלינס מה יש להם להציע. אנחנו בשנתיים או שלוש האחרונות טסים עם בריטיש שהמחירים שלהם יותר מסבירים כי המטוסים שלהם קצת ישנים. בקיצור יש מספיק חברות שעושות קונקשן בארופה וצריך פשוט למצוא דיל ולתפוס אותו מיד.
עכשיו נזכרתי שאמרת שאתה רוצה לנסוע עוד החודש, אתה רוצה לטוס אחרי ה-15 ואולי אפילו ה-18 זו כבר תקופת הכריסמס והמחירים יהיו גבוהים אני בספק אם תמצא דיל טוב קרוב לכריסמס. אם תיסע עכשיו השבוע או מקסימום עד ה-15 אולי תמצא עוד משהו סביר.
 

dudi4321

Member
אני לא רואה איך מאיטליה יותר קרוב לניו יורק

אולי מעט קרוב אבל בזבוז הזמן בין לבין נקרא ממש בזבוז. אם הטיסה דרך ספרד או אמסטרדם או סקנדינביה, ניחא.
&nbsp
 

moco10

New member
אתה לא ממש נמנע מטיסה ארוכה

רק אתה יודע מה מחרפן אותך אבל השווה היטב בין שתי החלופות:

1. טיסה ישירה מת"א לניו יורק: סגור במטוס לכ12 שעות
2. טיסה עם קונקשן דרך רומא: סגור במטוס לקצת פחות מ 4 שעות, אח"כ מסתובב בין טרמינלים או מחכה לטיסה במשך 2.5 שעות, אח"כ סגור במטוס למשך 10 שעות !

אז האם באמת שווה להוריד שעתיים מהטיסה הארוכה ולשלם בעוד שעתיים של טיסה במצטבר ועוד 4.5 שעות בזמן הכולל? יש כזה הבדל בין 12 ל 10?

הרבה אנשים טסים לניו יורק דרך קונקשן, אבל הסיבה היא בדרך כלל כרטיסים יותר זולים, לא הורדת כמה שעות מטיסה שתמיד תהיה ארוכה, גם אם היא ארוכה פחות.
 
בעיני זה זמן מספיק

אני אוהבת לעשות קונקשן ברומא, זה תיאטרון מרהיב. השפה הזאת, האוכלוסיה היפה. מלא חיים. אם קונקשן, אז באיטליה. אבל עד היום עשיתי קונקשן רק בתוך איטליה. יש הרבה דרך ללכת במעבר בין טרמינלים. בעיני זה יתרון, לא חיסרון. גם מחלצים עצמות, גם הנוף האנושי מרהיב...
אני רואה שלאחרים הם איבדו מזוודות. לי לא.
 

moco10

New member
מוזר, את איטליה אני אוהב מאוד

אבל שדה התעופה שם לא שונה מכל שדה תעופה גדול אחר בעולם.
בודקי ביטחון זעופי פנים, הליכות ארוכות בין ים שערים, חנויות חסרות אופי וים של נוסעים טרוטי עיניים.
לא חשתי שום הבדל בין קונקשן ברומא לבין קונקשן בפריז, לונדון או אמסטרדם, ואם אפשר ולא יקר מידי, אני מוותר על כולם בחפץ לב.
 
אני מסכימה אתך, עדיף ללא קונקשן. חוץ מאלה באיטליה

בשנים האחרונות, עשיתי רק אחד באיסטנבול, ב-2014, גם זה היה לי מעניין.
ברומא אני נהנית בקונקשן. אני נהנית להקשיב לשפה האיטלקית, להסתכל על הגברים והנשים האיטלקיים, אני נהנית מים השפות הזרות. פעם אחת אפילו, בתום הליכה ארוכה אמרתי, אוי חבל שנגמר, לא הייתי מספיק בתוך החוויה.
אבל זה כנראה כי ברגע שאני דורכת על האדמה הזאת, אני שמחה.
 

אספרסו2

New member
בהחלט

באיטליה גם אני מעביר ערוץ וגם האיטלקים מתנהגים באופן שונה למי שדובר את שפתם.
 

Ccyclist

Well-known member
אנשי הביטחון בדה וינצ'י דווקא נחמדים

בפברואר שעבר היה לי קונקשן דרך רומא למאלאגה (כל הטיסות דרך מדריד יצאו מנתב"ג ב 6 בבוקר) ונראה שהייתי נוסע הקונקשן היחיד שירד מהטיסה של וולונג.
&nbsp
הטיסה מהארץ יצאה מעט מאוחר, המטוס כנראה היה בטיסה האחרונה ליום לא הגיע לשער אלא לעמדה שחייבה אוטובוס, היה כמובן עיכוב קל בפתיחת הדלתות וממש הייתי צריך לרוץ כי הזמן בין הנחיתה הרשמית להמראה היה כשעה.
&nbsp
הגעתי למסדרון של אבטחת הקונקשן, אפליקציית החברה חצי פתוחה עם פרטי הטיסה ושדות התעופה אבל לא הבורדינג, דרכון אירופאי פתוח, והכל היה נחמד ונינוח. אפילו שאלתי אם צריך לפתוח את הבורדינג ואמרו לי שמספיק להם לראות שיש לי יעד אחר. בגלל החיפזון שכחתי בקבוק משקה קל מהטיסה הראשונה בתיק (את השקית של נוזלי הרחצה הוצאתי) והם הבינו שזו טעות תמימה, הוצאתי ומסרתי את הבקבוק, הראו לי איפה מכונות הדרכונים ובהינף דרכון אירופאי ביומטרי אני בטרמינל.
&nbsp
בדה וינצ'י יש חיבור פיזי בין מספר טרמינלים, לפחות B-D, כך שהמקום בו נחתתי היה מחובר למקום ממנה יצאה הטיסה והיה אפשר ללכת את זה במסלול ארוך בבניין יחיד. אם היו מבנים מנותקים או שאטלים לא הייתי מגיע לשער בזמן. כשהגעתי לשער כבר היה תור בעמידה, אבל עברו לפחות 10 דקות לפני שהעלייה למטוס החלה.
&nbsp
&nbsp
 

לאונידס

Active member
הקיצור של הטיסה הארוכה מאוד מינימלי, אולי שעתיים

מצד שני אתה "מרוויח" עוד פעם טרטור של טרמינל, בדיקות בטחוניות עליה למטוס בגייט וכו'.
בישראל ועוד מקומות בעולם נוסעים משלמים כסף כדי לקצר או להמנע מהתהליכים האלו.
ועוד "רווח" של אופציה לאיבוד מזוודות.
&nbsp
שווה לך?
 

YosMan1

New member
אישית אני גם אוהב לשבור את הטיסה לארה"ב, בדר"כ בלונדון שזה

חצי הדרך בערך,
אבל יש לי חבר שקבוע עושה את הטיסה באלאיטליה גם בגלל השבירה ובעיקר בגלל המחיר, הוא מאד מבסוט מהם.
 
היה לי קונקשן ברומא עם אל-איטליה, לא אהבתי


טסנו לסיציליה ב 2013, ולא היו טיסות ישירות. הטיסה מישראל לנמל ליאונרדו דה וינצי נחתה בטרמינל מרוחק עם אבטחת מתוגברת (אני קורא לטרמינלים האלה "מסופי מצורעים"), המעבר לטרמינל של הטיסה הבאה היה ברגל, דרך טרמינלים נוספים, ומכיוון שהשילוט היה לא משהו, היינו צריכים לשאול אנשים איך להגיע. הבטחתי לעצמי לא לחזור על החוויה המבאסת.

לעומת זאת, טסנו השנה לניו יורק עם וירג'ין איירליינס דרך היתרו, והטיסות היו בסדר גמור (מערכת ההזמנות האינטרנטית - פחות). המתנה של שעתיים הספיקה לנו להחלפת טרמינל בהיתרו (יש שאטל) בדרך לניו יורק. בדרך חזרה, הייתה אמורה להיות לנו המתנה של שלוש שעות, ולאחר רכישת הכרטיס, הודיעו לנו שההמתנה הוארכה לשש שעות. היות שזה היה בשעות היום, ניצלנו את שש השעות לטיול קצר בלונדון. אילו זה היה בלילה, הייתי מתבאס מאד. קח בחשבון שזה סיכון שאתה לוקח בטיסה עם קונקשן - שיאריכו לך אותו באופן חד צדדי.

בחרנו לטוס עם קונקשן כדי לעשות הפסקה בדרך, וגם כדי לא לטוס עם אל-על.
 
גם אני ממש לא בעד הרעיון של קונקשן בטיסה לניו יורק
בטח לא עם אלאיטליה. החברה היחידה אי פעם שאיבדה לי מזוודות (3 מתוך 4!)
בניגוד לכותבים מעליי, אני דווקא טסתי עם אל על בקיץ 2017 לניו יורק, ואין לי אף תלונה. יצאו בזמן, מערכת הבידור הייתה טובה מאוד, האוכל היה סביר פלוס בהשוואה לאוכל מטוסים. בחזור טסנו עם הדרימליינר וזו הייתה טיסה מצוינת בכל קנה מידה.
אני יודעת שלאל על יש מוניטין לא טוב בכל מה שקשור ליציאה במועד, אבל בעניין הזה אספר שבקיץ האחרון טסנו לאירלנד עם לופטנזה (קונקשן, כי אין טיסות ישירות). 4 מתוך 4 טיסות יצאו באיחור רב...
בקיצור, כמו קודמיי גם אני בעד לחפש מהר מהר משהו יותר טוב, כי לא נראה לי שעצירה באיטליה פותרת באופן כלשהו את עניין ה"להיות סגור במטוס הרבה זמן" .
 
בזכות האיטלקים הנחמדים הגענו ללוס אנג'לס

בלי שתי המזוודות שלנו.
הטיסה מנתב"ג איחרה, והגענו לטיסת ההמשך בריצה. למזוודות חיכינו שלושה ימים, ואחת מהן הגיעה קרועה.
קיבלנו פיצוי, וגם החזר על מזוודה חדשה. בזה הם היו מאוד יעילים. כנראה שבתחום הזה יש להם הרבה ניסיון.
 

sitvaniyot

New member
שרון, כמוך גם אני מתחרפנת בטיסות מעל 7 שעות

אני טסה לניו יורק לפחות פעם בשנה ומשנה לשנה זה נעשה קשה יותר. אז התחלתי לפצל את הטיסה אחרי שגיליתי את המחירים הטובים בדרך כלל דרך קייב. שם השדה קטן ולרוב שער ההמראה קרוב לשער הנחיתה. לפעמים הכרטיס מאפשר לי לבחור בקונקשן אחרי שעתיים (זה הרגיל) ולפעמים אפשר גם אחרי 12 שעות. במקרה כזה אם אני לא ממהרת אני בוחרת לצאת לטייל בעיר (ישראלים לא זקוקים לויזה) וחוזרת עיפה אבל גם רעננה להמשך הטיסה. את המזודה אם צריך אפשר לבקש לשלוח ישירות ליעד האחרון.

 
נשמע כמו פרסומת מאוד מוזרה למשהו...תגובה בלתי הגיונית בעליל
בהתחשב בזה שטיסה מקייב לניו יורק אורכת שעה וחצי (גג) פחות מהטיסה מישראל לניו יורק
 
למעלה