סיוט בטיסת ארקיע מת"א לתאילנד שרותים מקולקלים 11 שעות

yossialef

New member
סיוט בטיסת ארקיע מת"א לתאילנד שרותים מקולקלים 11 שעות

סיוט בטיסת ארקיע לתאילנד: כל השירותים התקלקלו - אנשים עשו צרכים בבקבוקים.
במשך 11 שעות הטיסה לתאילנד, כל תאי השירותים במטוס התקלקלו ואנשים נאלצו לעשות צרכים בבקבוקים. "אימהות שמו חיתולים לילדים בני חמש", מתארת יאמי שהיתה על הטיסה. כשדרשנו לקבל תשובות אך אחד לא ענה לנו.

כל זאת לאחר עיכוב ארוך מאוד (של יממה כמעט).

מחברת ארקיע נמסר: "הטיסה התעכבה עקב תקלה במטוס החכור שפעל בשירות ארקיע. ארקיע עשתה את כל המאמצים לאתר את הנוסעים ולידע אותם בדבר האיחור לפני יציאתם לשדה. הצוותים הטכניים עשו ככל שיכלו כדי לתקנה במהירות האפשרית ולהוציא את הטיסה. אנו מתנצלים בפני הנוסעים על עוגמת הנפש שנגרמה להם".

מעבר לכתבה המופיעה בלינק הבא:
[URL]https://www.mako.co.il/travel-news/israel/Article-39e9e075f5b1e61027.htm[/URL]

ע"פ טענות נוספות של הנוסעים, היו מקומות שממש ירדו מים מתקרת המטוס, היו כיסאות שבורים במטוס. הדיילות לא הוציאו אוכל בגלל שאין שירותים.

לא להאמין איך חברת ארקיע מזלזלת בנוסעים הטסים איתם. אין גבול לחוצפה.
אגב.... אישית לא טס בחברה הזאת שנים ע"ג שנים.

ט.ל.ח
 

yossialef

New member
תיקונצ'יק קטן בנוגע לתופת בטיסת ארקיע

העיכוב של הטיסה היה ארוך אבל...הרבה פחות מיממה (24 שעות).
הייתה אמורה להמריא קצת אחרי חצות ובפועל יצאה בסביבות 11 בבוקר.

מקרה דומה שקרה לארקיע
[URL]https://www.mako.co.il/travel-news/israel/Article-81c55e33bae5b61026.htm[/URL]

ועוד...
[URL]https://www.mako.co.il/travel-news/israel/Article-81c55e33bae5b61026.htm[/URL]

אגב.... ארקיע הפסיקו לטוס לתאילנד (בנגקוק) החודש.

ט.ל.ח
 

yossialef

New member
הבעיה שהיו להם נוסעים בבנגקוק שצריכים לחזור לישראל.

לא יכלו לבטל את את הטיסה לגמרי מהסיבה שכתבתי.
ארקיע ניסו כנראה את שיטת מצליח והמריאו מעבר ל-8 שעות איחור עם נוסעים.
הפעם ארקיע אכלו אותה בכפולה.

לא יכול להיכנס לשיקולים של הנוסעים, ששילמו כבר עבור הוצאות האירוח בתאילנד. לכן, אולי עדיף עיכוב של 11 שעות מביטול הדיל לחלוטין.
 

לאונידס

Active member
חברה שלא מבטלת טיסה של 11 שעות כשכל תאי השירותים תקולים

לדעתי צריכה להיענש קשות ע"י מי שנתן לה את רישיון המוביל.
לדעתי ברור שהנוסעים יכולים לבקש סעד מבית המשפט
אבל בלי קשר לבית משפט שר ומשרד התחבורה צריכים לדרוש תשובות ופעולות מארקיע שיבטיחו שארקיע לא תחליט עוד פעם החלטה כל כך לא סבירה.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
לפני כמה עשרות שנים טסתי עם ארקיע פעם ראשונה ואחרונה
אני חושבת שכבר כתבתי כאן על הסיוט שעברנו אתם. היינו אמורים להמריא מפרנקפורט בערב. מטוס מלא וגדוש עם תינוקות, ילדים, מבוגרים וקשישים. אחרי שחיכינו יותר משעתיים בשדה בחדר בלי כסאות בלי שתיה בלי אף אחד שעדכן אותנו מדוע האיחור ומה קורה, הודיעו לנו מארקיע שנשאר במלון בשדה התעופה והם הזמינו לנו חדרים. ביקשו שנזמין כולנו את אותה ארוחה כדי "שילך מהר" מדוע? לארקיע הפתרונים. היינו הזוג היחיד שהחליט להזמין משהו שונה וקבלנו ראשונים את האוכל, סיימנו, עלינו לחדר. נכנסנו להתקלח ואז מודיעים לנו שנאסוף הכל ונרד מיד ללובי כי טסים לשדה התעופה קלן-בון משם יצא מטוס אחר של ארקיע. כשעלינו למטוס היה כבר עשר בלילה, את שדה התעופה בקלן סגרו אז ב-11 בלילה. אמרתי למנהל הטיסה או מי שהיה אחראי לתזוזה שגם אם ננחת בזמן להמריא לא נוכל להמריא. הוא הסתכל עלי במבט סלחני (מה אני כבר מבינה יעני) ואמר אל תדאגי ואז באמת התחלתי לדאוג.

הגענו לקלן-בון, ירדנו מהמטוס ודיילת של ארקיע הודיעה לנו שאכן אין להם רשות לצאת לטיסה כי השדה סגור. הזמינו לנו מלון היתה תחבורה למלון. השביעו אותנו לקום מוקדם כדי להיות ב-6 בבוקר בשדה. המלון היה בניילונים, חדש וטרם מוכן ולכן לא היתה הסקה ולא מים חמים וקפאנו מקור (זה היה כמדומני בסוף אוקטובר). לא הצלחנו לישון ב-5 קמנו וב-6 התייצבנו כולנו בשדה סגור, שומם, בלי נפש חיה. לא קבלנו שתיה או אוכל מאז אותה ארוחת ערב בפרנקפורט. עלינו על המטוס בסביבות 8 בבוקר והגענו ארצה מותשים. כולם הבטיחו לתבוע את ארקיע ואני כתבתי לאחד מהעתונים בארץ את הסיפור. כתבתי חד משמעית, לעולם לא אטוס שוב עם ארקיע ואכן לא טסנו אתם יותר. בלאגן, חוסר מידע בסיסי על שדות התעופה שעות סגירה ופתיחה, התייחסות אומללה למאה ועשרים נוסעים (בערך), מדוע שאוציא את כספי עליהם?

ראו איזה פלא לאחר עשרות שנים מסתבר ששום דבר לא השתנה, או אולי השתנה לרעה.
 
אני שומעת את הסיפורים ויש לי צמרמורת. אני לא יכולה להרשות

לעצמי להגיע לטיסה כזאת כמו זו שמתוארת עם ארקיע. אני מסתובבת עם ילד עם אוטיזם וחוויה כזאת עלולה להזיק לו. ברור לי שלעולם לא אטוס ארקיע וברור שגם בחיים לעולם לא אטוס אל-על, אפילו אם יתנו לי טיסה בחינם. אבל לא ברור לי עם איזה חברה יש לי סיכוי הכי גבוה לחוויה חיובית. בעיקר כשמדובר בתקופת חגים ויש לחץ על כל חברות התעופה.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
לכל חברת תעופה תהיה טובה ככל שתהיה יש פנצ'רים
https://www.worldairlineawards.com/worlds-top-100-airlines-2019/

כל שנה מתפרסמות רשימות של חברות התעופה הטובות בעולם והגרועות בעולם.
יש כאלו ששורדות ברשימת עשר החברות הטובות ביותר במשך שנים אבל גם אצלן קורות תקלות. מה שכן, אם התלונה מוצדקת הם מנסות לפצות בלי ויכוחים.

מה שאני מציעה לך זה לבדוק עם מספר חברות תעופה שטסות ליעד שלך מה הם מציעים במקרה שטסים עם ילד עם אוטיזם. לפי התשובה, בדרך כלל, תקבלי אינדיקציה לא רעה על היחס.
ברשימה הראשונה רק לופטהנזה באה בחשבון עבורך

סוויס, בריטיש ואוסטריאן מופיעות במקומות 11 עד 20
אז יש לך 4 חברות שמתוכן תוכלי לבחור, שלוש מהן שייכות לאותו איגוד תעופה כך שהמחירים די זהים אבל כמובן שחלק מהן טסות ליעדים שונים.
 
האימה. גם אי אפשר לברוח. כי בהתחלה שני תאים עוד עבדו.

זה לא שכל הארבעה לא עבדו מההתחלה. זה ממש חומר לסיוטים. נניח היו מגלים שכולם לא עובדים, עוד על המסלול, אפשר היה לרדת מהמטוס בשלב כזה?
 
זה בדיוק הסיוט שלי בטיסות ארוכות. מזה תמיד חששתי. לא יודעת

מה הייתי עושה אם הייתי על הטיסה הזאת.
 

dudi4321

Member
היתי מת בטיסה כזו. שערוריה!

היתי בטיסה כזו בארקיע.
חוץ מהאוכל המעפן הממש ממש לא טעים, היו המון שורות של מושבים ריקים ואפשר היה להסתרע על שורה, להתכסות בסמיכה ולישון היטב.
האוכל (הלא משהו) היה בשפע ואפשר היה חופשי לגשת לאחורי המטוס ולקבל עוד סנדביץ' ושתיה. בכייף.
אבל
היתי בטיול בברצלונה והסביבה, מאורגן של ארקיע. ביטלו 2 ימים והפכו אותם לחופשיים. אחרי הרבה עצבים ופניות לכל מיני מאכרים עמו של ההסתדרות, שכולם חזרו שאשלח פרטי המקרה, בסוף קיבלתי פיצוי 75$ בלבד מתוך כל העלות. ממש לא פיצוי מספיק.
&nbsp
מקרה אחר טיול מאורגן לויאטנם כתבו סכום ואחר כך שילמתי עו 800 ש"ח כי "טעו". זה אחרי שכבר עשיתי חיסונים והוצאה ויזה והיתי מוכן נפשית.
 

dudi4321

Member
אז במקרה, חבר שלי היה בטיסת ארקיע מבנגקוק וכך היה!

שרותים מקולקלים.
 
למעלה