טיול בפארקים אזור לאס וגאס

טיול בפארקים אזור לאס וגאס

אני מעוניין לנחות בלאס וגאס ולעשות טיולים באזור הפארקים והקניונים כמו ברייס קניון וגראנד קניון ועוד.
כמה שעות יקח לי נסיעות לקניונים באזור או לפארקים כמו ילוסטון?
האם ניתן להשכיר רכבים באזור לשם כך? יש גם מקום שנקרא עמק המוות בקליפורניה, כמה שעות זה נסיעה מלאס וגאס ?
אני אמור לנסוע לבד לטיול.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אני מציעה לך לפתוח מפה ויש גם אתרים שמחשבים מרחקים
תעשה לך לו"ז לפי מקום הלינה. אם נניח תחליט ללון בלאס וגאס פתח אתר למדידת מרחקים וכתוב distance ל.ו. לברייס, או ל.ו לפארק ציון. הגראנד קניון ענק ויש לו שתי גדות עיקריות ועוד גדה קטנה עם רחבת זכוכית שמשקיפה על הקניון. אפשר לישון בגראנד אם מזמינים בזמן' לא חייבים אבל הנסיעה ארוכה, כל אחד נוהג/ת אחרת לכן תלוי כמה זמן יקח לך. אתה בטח תרצה לראות גם את ההובר דאם ולכן כדאי לקרוא ולהחליט מה אתה רוצה לראות, להכין לו"ז, לפתוח מפת מרחקים ולהחליט כמה זמן אתה רוצה להקדיש לכל קניון.
&nbsp
כדאי שתסתכל במפת ארה"ב כדי להבין מה המרחק בין ל.ו. והילוסטון. גם בילוסטון אפשר ללון אם מזמינים מראש זמן רב.
 
מכיר את המפה של ארה''ב לא רע אבל

לא יודע מה המרחקים בין המקומות השונים.

כמובן גם בנסיעות מאתר לאתר הנופים בדרך יהיו חלק מהטיול עצמו. האם זמן הנסיעות מסתכמות בימים או במספר שעות למשל מלאס וגאס לילוסטון או לגראנד קניון?
 

moco10

New member
גוגל מאפס יגיד לך בדיוק גבוה מה זמן הנהיגה בין המקומות

 

אספרסו2

New member


 

מ א1

New member
בדיוק מתכננים את לאס ווגאס + סן פרנסיסקו לסוף נובמבר

הגדה המערבית (west rim) של הגרנד קניון (איפה שיש את ה sky walk) היא הכי קרובה לווגאס ולוקח כשעתיים וחצי ברכב לכל כיוון. כל שאר הקניונים אינם במרחק של טיול יום - אלא אם מתאים לך לנהוג כ 4.5 שעות לכל כיוון. יש סיורים באוטובוס מלאס ווגאס לגדה הדרומית של גרנד קניון (south rim) שאורכים כ 14 שעות הלוך חזור. פתח גוגל מפס תבדוק היטב ותחליט על המסלול הרצוי ואיך אתה מבצע אותו: ברכב, עם סיור מאורגן, עם לינה בקניונים או בדרך אליהם...תבדוק את הזמנים שלך מתי להיות איפה וכמה זמן להקדיש לכל מקום + לקחת מקדם בטחון התברברות או סתם "בא לי להשאר יותר..." ואז תחליט. מועדים לשמחה.
 

מ א1

New member
סליחה שעונה מאוחר

כן 14 שעות...זה מה שחברות טיולי יום מאורגנים מווגאס מציעות: איסוף מבתי המלון בבוקר מוקדם - יש כאלו שאוספים ב 6:00 ויש ב 7:30, עצירה לתמונות בהובר דאם - 15 דק', נסיעה לגרנד קניון - 4.5 שעות, שהייה בגרנד קניון (יש הרבה מה לראות ולעשות) - 4 שעות, חזרה לווגאס - 4.5 שעות סכ"ה - 14 שעות. זה לטיול ל south rim. יש גם טיול ל west rim זה לוקח 12 שעות כל הסיור עם מאפיינים דומים. רצ"ב קישור: https://www.canyontours.com/grand-canyon-south-rim-bus-tour/
יש חברות שמציעות גם ארוחת צהריים או לאנץ' בוקס...
 

תומלול1

New member
חזרנו היום! עשינו טיול מתגלגל באזור. ילוסטון בעיני רחוק מדי

אז ככה, נחתנו בארץ לפני כמה שעות...
ראשית, ילוסטון מדהימה!! אבל לדעתי לא מתאים לשלב אותה בטיול כזה - יש מספיק מה לראות ונסיעה רבה גם ככה. שמור אותה למועד אחר.

לגבי הנסיעות, אני מקווה שאתה אוהב לנהוג כי אני שונאת ומזל שהפרטנר נהג כל הזמן...
אפשר לשכור רכב בלאס וגאס ולטייל בסביבה. אנחנו נסענו די הרבה. התחלנו בלאס וגאס והחזרנו את הרכב בסן פרנסיסקו. נסענו בערך 3,500 ק"מ שזה המון, אבל לא חייבים לעשות את הכל.
קבלת הצעות מצויינות לשים את המקומות שאתה רוצה בגוגל מפס ולראות את המרחקים ולפי זה להחליט.
הנה המסלול שאנחנו עשינו. כמעט בכל מקום ישנו רק לילה אחד והיה בהחלט מספיק, כאשר טיילנו ביעד הבא אחה"צ ביום ההגעה ובבוקר למחרת:
מלאס וגאס ל- ZION כשעתיים וחצי נסיעה - משם לברייס שעתיים וחצי נסיעה - לפייג' (2 לילות. לא לוותר על קניון האנטילופ המדהים. עשינו את התחתון. חובה להזמין סיור מראש! כשעתיים וחצי נסיעה) - לגרנד קניון (עשינו את הצד הדרומי. כשעתיים וחצי נסיעה) - משם ללאס וגאס דרך סכר הובר כ- 4 שעות נסיעה - לעמק המוות כשעתיים וחצי נסיעה (*ראה הערה למטה) - לממות' לייק כ- 4 שעות נסיעה - ליוסמיטי ל- 2 לילות כשעתיים וחצי נסיעה ומשם נסענו כ- 4 שעות לסן פרנסיסקו שם החזרנו את הרכב ואפילו אין תשלום drop off בין נוואדה לקליפורניה.

*עמק המוות, באוקטובר, היה כ- 30+ מעלות. יפה לראות, אבל אם חם - באמת מוות... אנחנו ישנו בעיירה שנקראת פארומפ וזה במרחק כשעה נסיעה. רחוק מדי. הייתי ממליצה לבקר שם רק אם ישנים בתוך העמק עצמו.

תהנה! נופים מדהימים ומקומות מיוחדים!
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
נשמע טיול מעלף אבל מעייף, או שאני טועה?
בכמה זמן עשיתים את ה-3,500 ק"מ?
&nbsp
מחכה לתמונות ואולי דיווח על כמה מההתרשמויות שלך מהמקומות שבקרתם בהם, בתי המלון וכו', לא חייבת, זו רק הצעה, אולי בגלל הג'ט לאג לא תצליחי להרדם
 


ממה שהבנתי ממך ניתן להשכיר רכב במקום אחד ולהחזיר בעיר אחרת? נכון?
למשל להשכיר בלאס וגאס ולהחזיר בדנוור?

שנוסעים בטיול עצמאי העלויות נמוכות יותר מטיול מאורגן?
 

תומלול1

New member
בדרך כלל בכל מדינה ניתן להחזיר בעיר אחרת, אבל יש עלות

לפני 4 שנים שכרנו רכב בקלגרי ברוקיז הקנדיים והחזרנו בונקובר אחרי תשלום "קנס" drop off של 150 דולר קנדי.
בין לאס וגאס לסן פרנסיסקו אין תשלום. לגבי דנוור - כדאי לשאול.
מה שכן, לא ניתן לשכור רכב בארה"ב ולהחזיר בקנדה או להפך.

לא התנסינו מעולם בטיול מאורגן כך שאינני יודעת לענות לך על זה.
אני כן יכולה מאוד להמליץ על ספרים של נטע דגני לארה"ב וקנדה, שנותנים מידע רב מצויין למי שרוצה לתכנן לעצמו את הטיול.
 
בהחלט אפשר. אנחנו שכרנו רכב בלאס וגאס והחזרנו אותו אחרי 5
שבועות בפורטלנד אורגון. צריך לשלם קנס, ועלותו משתנה בין מדינות ובין חברות השכרה, כך שמומלץ מאוד לברר לעומק את הנושא לפני ששוכרים רכב.
גם אנחנו עשינו סיבוב פארקים סביב לאס וגאס, בהחלט לא נסיעה הלוך ושוב באותו יום.
נחתנו בווגאס, התאוששנו שם יומיים, ומשם נסענו לפארק ציון (2 לילות), ברייס (2 לילות) והגרנד קניון (2 לילות). חזרנו ללילה בוגאס כנקודת עצירה ומנוחה לפני נסיעה מערבה לקליפורניה.
דלגנו על עמק המוות כי כשהיינו בלאס וגאס בסוף יוני כבר היה חם למות, ולא התחשק לנו עוד יותר חם.
ובשיא הכנות, עם כל ההכרות שלך עם מפת ארה"ב, עדיין לא הבנתי למה אתה לא פותח גוגל מפס ובודק זמני נסיעות מנקודה X לנקודה Y. זה בכלל לא קשור להכרות עם מפות, ככה מתכננים טיול. כך לפחות אני מתכננת את כל הטיולים שלנו בחו"ל, באירופה ובארה"ב, מאז לידתו של פלא העולם השמיני המכונה גוגל מפס
 
ממש התחלת הטיול שלנו בקיץ שעבר בארה"ב
חוץ מעמק המוות
היינו צריכים להיות משוגעים אמיתיים כדי לעצור שם בתחילת יולי.
חייבת להגיד שאמנם עצרנו בממות' לייקס ל-2 לילות בעיקר לשם התאוששות אחרי הנסיעה מווגאס ולפני ההתקדמות עוד ועוד מערבה (יוסמיטי, סן פרנסיסקו, רד ווד) וצפונה, אבל עד היום כולנו זוכרים אותה כל כך לטובה! עשינו בה יום רגוע ונעים, עם שייט באחד האגמים, סיור רגלי סביב מונו לייק וכו'. ובכלל, היינו בטיול שלנו בכל כך הרבה עיירות all american כאלו, ואותה איכשהו חבבנו במיוחד. הייתה גם אווירה נעימה ורגועה, וגם לא היה משעמם למות כמו בעיירות שכוחות אל, עם רחוב אחד שנסגר ב7 בערב
 

תומלול1

New member
הטיול שלנו מפורט כאן בפנים. שבועיים יפים בפארקים במערב ארה"ב

היה לנו טיול מדהים!
המסלול שציינתי בתגובה הקודמת שלי נעשה בתקופה של שבועיים וכולל את הנסיעה בין האתרים ובתוך האתרים, כאשר בתפיסה שלנו נסיעה אחת ביום בשעות אחה"צ של שעתיים/שעתיים וחצי ליעד הבא, היא בהחלט סבירה ומדי פעם אם צריך לעשות נסיעה של 4 שעות, כמובן עם הפסקות נוף בדרך, זה גם אפשרי ובטח שלא עושים את זה ימים רצופים.
אחרי 3 ימים בהם עברנו כל יום מלון, החלטנו (מראש) להשאר בפייג' 2 לילות כדי קצת לנוח לפני ההמשך שבו היינו במשך 4 לילות כל פעם במלון אחר ואז שוב ביוסמיטי נשארנו 2 לילות ברציפות ומשם 3 לילות בסן פרנסיקו.
אחרי כל זה, טסנו מסן פרנסיסקו לנוח שבוע אצל המשפחה בונקובר קנדה...
אין כל כך אופציה אחרת בעיני בטיולים כאלו, אם רוצים להגיע ולראות מקומות (למעט קראוון, שאת זה ממש לא רצינו), אבל חשוב מאוד שיהיה נהג שאוהב או שלא אכפת לו לנהוג הרבה - לבד לא הייתי עושה כזה דבר בשום פנים ואופן.
מלונות הזמנתי בעיקר דרך בוקינג ובדיעבד, להבא, נראה לי שכדאי לעשות יותר שימוש גם ב- AIRBNB.
עקב סיבות בריאותיות, אנחנו מזמינים רק מלונות עם מטבח ולכן זה קצת מגביל ולא מאפשר לישון בתוך הפארקים עצמם (לא שהיה מקום, עד שאנחנו החלטנו לבדוק...), אפרט על חלק מהם:
בלאס וגאס ישנו במלון JOCKEY RESORT, שהיה ממוקם במקום מעולה, ממש במרכז ועם חניה בחינם, אבל מלון מיושן.
בלילה הנוסף בלאס וגאס ישנו במלון HOLIDAY INN EXPRESS, שהיה בסדר, אבל מרוחק כ- 20 דקות מהסטריפ, מה שלא כל כך אהבתי.
ליד ZION כדאי לישון ב- SPRINGDALE, שממוקמת קרוב מאוד לכניסה לפארק. הזמנו שם מקום במלון PIONEER LODGE שמזכיר מוטלים (לא משהו) כמו רשת BEST WESTERN. שם היתה לנו הפתעה מאוד לא נעימה, כשגילינו כשהגענו בשעה 20:00 שההזמנה שלנו לא מופיעה במלון, למרות שהיה לנו אישור מודפס!!! נראה לנו שהם פשוט מכרו את החדר שלנו למישהו אחר. זה היה די נורא למען האמת ואנחנו בתהליך מול בוקינג בנושא. בסופו של דבר מצאנו דירה מעולה במרחק של 25 דקות נסיעה דרך AIRBNB והגענו לשם בשעה 22:00, אבל כל החוויה היתה די קשה.
בפייג' לקחנו דירה מעולה דרך AIRBNB, לאחר שכל הדירות בבוקינג היו על הפנים. היתה לנו דירה ממש נהדרת. חובה (!) להרשם מראש לסיור בקניון אנטילופ העליון או התחתון. אנחנו לא הספקנו לעשות את זה ובזבזנו זמן בנסיון לראות אם אפשר להצטרף ברגע האחרון לסיור בקניון העליון. לבסוף מצאנו מקום באנטילופ התחתון וזה היה פשוט מרהיב! אגב אנשים שפגשנו אמרו שאכן התחתון יפה יותר. יש בו קצת מדרגות, אבל הוא ממש לא קשה להליכה. כמובן, לא לפספס נסיעה ל- horseshoe bend. היינו שם בשקיעה והיה מרהיב.
לצד הדרומי של הגרנד קניון, מומלץ לישון בעיר טוסאיאן. שם מצאתי רק מקומות עם מיקרוגל בלי מטבח, אבל ללילה אחד זה היה בסדר. עשינו הזמנה ישירה במלון GRAND CANYON PLAZA במחיר יחסית סביר למחירים המטורפים שם.
בעמק המוות רצוי לישון בתוך הפארק עצמו. העיירה פארומפ בה מצאנו מקום לינה, התגלתה במרחק של שעה נסיעה מהכניסה - רחוק מדי.
ביוסמיטי ישנו ב- YOSEMITE VIEW LODGE בעיירה אל פורטל. מעבר לכך שהם חוצפנים וגובים 10 $ ליום עבור 2 מכשירים בלבד לשימוש בווייפיי, הדירות ממש לא משהו, המטבח בגודל של 20 ס"מ בערך ואני בטוחה שיש מקומות טובים הרבה יותר.
בסן פרנסיסקו היינו בשכונת NOB HILL והיינו מאוד מרוצים מהמיקום.
עוד טיפים:
*למי שמתכנן להכנס לפחות ל- 3 פארקים, מומלץ לקנות את כרטיס הכניסה השנתי ב- 80$ כבר בפארק הראשון. בתוקף לשנה לכל הפארקים הלאומיים.
*רצוי לתדלק בכל הזדמנות. לעיתים עוברים מאות ק"מ עד שיש תחנת דלק (קרה לחברים שלנו... מלחיץ).
*בכל מקום להכנס ל- visitor center שם אפשר לקבל עצות מעולות.
*יוסמיטי - בסופ"ש מלא שם מאוד. רצוי לכוון את הטיול לאמצע השבוע.

מצרפת כמה דוגמיות לתאבון...







 

דניאלה1311

Active member
מנהל
תודה, קצר ממצה ומועיל למי שמתכנן והתמונות מקסימות
לצערי אין טעם לשמור משהו כמו שהיה לנו פעם מאגרי מאמרים על כל מיני מקומות בעולם, כי מדי פעם הכל מתחרבש ויש האקרים שמוחקים הכל. בקיצור. אין לי איפה לשמור אלא על המחשב האישי שלי.
תודה לך וחג שמח (אחרון עד חנוכה, הידד).
 
יופי של תיאור טיול - אני הייתי בטיול

רק באנטילופ, רוצה להוסיף כמה מילים -
אכן הקניון אנטילופ התחתון לדעתי יותר יפה ואפשר לגמרי לוותר על העליון, אבל לטעמי הסיורים עצמם קצרים מדי ולכן מי שנשאר שם יום, חושבת שזה לא רעיון רע לעשות בכל זאת את העליון גם.
מעבר לזה מאוד לא אהבתי את פייג', לא אהבתי את הוויב ולא אהבתי את האוכל. ישנו שם לילה אחד, ביום שעשינו את שני הסיורים ואת הביקור בהורס-שו, אבל שעה נסיעה ממנה אפשר לישון בעיירה אחרת KANAB ביוטא, שאין בה שום דבר לעשות, אבל כן יש בה וייב שיותר אהבתי ואוכל טוב ונהניתי לישון בה הרבה יותר.
וזאת ההמלצה שלי, מבחינתי, פעם הבאה שאני אהיה באיזור, אני לא אשן בפייג', מעדיפה ליסוע לסיור של הקניונים הנמוכים מקאנאב
&nbsp
עוד המלצה, קרוב לקניון אנטילופ עצרנו בדרך ללאס וגאס בהודוס - שהם מאוד מיוחדים, הייק קצר ולא קשה מהכביש אליהם - toadstool hoodoos - מצרפת תמונה של ההודוס

 
למעלה