בקשה להמלצה על בית מלון בונציה

בקשה להמלצה על בית מלון בונציה

היי

למישהו יש המלצה מנסיון אישי למלון במרכז ונציה (לא באיים הסמוכים) ועם מעלית (בעדיפות גבוהה)?

בינתיים ראינו את אלה: מישהו היה באחד מהם ויכול להמליץ? (או להזהיר, שזה אפילו יותר חשוב)?

תודה, וסליחה שלא אגיב מהר, אעבור על התשובות אחרי יום כיפור.
חתימה טובה ויום כיפור שליו ונעים לכולם


https://www.booking.com/hotel/it/ca...8839669a37870202;type=total;ucfs=1&#hotelTmpl

https://www.booking.com/hotel/it/se...dca32bf585f00a3;type=total;ucfs=1&#map_closed

https://www.booking.com/hotel/it/ti...adca32bf585f00a3;type=total;ucfs=1&#hotelTmpl

https://www.booking.com/hotel/it/fo...dca32bf585f00a3;type=total;ucfs=1&#map_closed
 
הייתי לנה באחד משלושת הראשונים

לי לא היה נעים ללון כל כך קרוב לגשר האקדמיה, היכן שנמצא המקום הרביעי.

מתוך השלושה האחרים, אחד במיקום בסדר, בעיני רועש מדי, בתפר שבין קנרג'ו-קסטלו וסן מרקו, קרוב מדי לריאלטו, ושניים במיקומים נפלאים: קה סן פולו, במרחק הליכה מקמפו סן פולו, אחת הפיאצות האהובות עלי. וסקנדיבניה, בפיאצה סנטה מריה פורמוזה שהיא יפהפיה ומרכזית (רועשת אולי, פעם ניסו עלי את הטריק של העצומה נגד השימוש בסמים שנפוץ שם, בפיאצה הזאת). הכנסיה שם מרתקת, יפה ועם אמנות שכדאי לראות (בתשלום חד-פעמי או כחלק מכרטיס הכנסיות קורוס, שמאפשר כניסה ל-15 מהן), גם מירקולי, עוד אחת מרשימה ביותר וייחודית, במרחק הליכה קצר. גם מירקולי בתשלום אלא אם יש כרטיס קורוס.

בשנת 2010 לנתי במקום שנקרא Alla Vite Dorata, ללא מעלית, יש כמה מדרגות בכניסה למקום והחדרים כולם באותו המפלס, ללא מדרגות. אבל זה היה בשנת 2010 והמיקום פחות מרכזי מאשר אלה שכאן. אפשר לקרוא עליו, הוא עדיין פעיל.
 
אורלנדה תודה רבה

סליחה על העיכוב בתגובה, רק עכשיו הסתדר לי להגיע לכאן,
קה סן פולו נראה לי מהרבה בחינות
בינתיים, בשביל לא להישאר בלי חדר במחיר סביר, הזמנו במלון הזה עם אופציה לביטול חינם עד 10 ימים לפני השהייה, מכירה את המיקום שלו?

https://www.booking.com/hotel/it/fo...&from=searchresults;highlight_room=#hotelTmpl

אם הוא לא במיקום אידיאלי ו/או יש למישהו נסיון לא מוצלח - נשמח לשמוע.
ו... לקחנו בחשבון את כל ההערות (הנהדרות) שלך לגבי נסיעה מונציה לרומא.
גם לגבי הזמן הקצר וגם ולגבי זה שאי אפשר להיכנס עם הרכב למרכזי חלק מהערים, אז החלטנו הפעם לרדת מזה ולחזור לאופצייה של רכבת.
בפעם שניסע לזמן ארוך יותר
- נבדוק לגבי ערים ומקומות נוספים.
 
כן, זה המקום ליד גשר אקדמיה. מהניסיון שלי של הליכה שם

זה עלול להיות רועש או המוני מדי. קרוב מדי לגשר האקדמיה. אבל הם כותבים על עצמם שזה במיקום שקט, תקראי את. אין ספק שזה מרכזי. פלאצו גראסי שליד זה מקום לאמנות עכשווית, אוסף פרטי גדול. מהמים רואים אותו, זה מאוד מאוד יפה.

כנסיית סן וידאל שליד, יש שם כל ערב קונצרט של יצירות ויואלדי (ונציאני), ארבע עונות וזה, עם תלבושות בארוקיות. זה לתיירים, יכול להיות נחמד. אני חושבת שזה גם היכן שנמצאת כנסיית סן סטפנו, גם היא מעולה לביקור. שוב, בתשלום חד-פעמי או כחלק מכרטיס קורוס.

תראי, ברכבת בין ונציה ורומא אפשר לעצור קצת בפרארה, בבולוניה, בפירנצה. ללון קצת פה, קצת שם. מבחינת הליכה מתחנת הרכבת, בולוניה ופירנצה מאוד נוחות להליכה עם מטען, יש מקומות לינה גם במרחק של 5-10 דקות ברגל. התחנה של פרארה קצת יותר רחוקה אבל ההליכה נעימה ואפשר גם לקחת מונית למקום הלינה. אני אהיה שם בקרוב ואכתוב עליה חוות דעת כשאחזור, איך האווירה, מה עם פיגומים ומה לא, הייתי שם כבר פעמיים אבל אף פעם לא לנתי ואני מחכה כבר ללון כמה ימים שם, כפי שיקרה תיכף.

אפשר גם לעשות טיולים ברכבת קצת יותר מורכבים מאלה, עם החלפות לקווים יותר איטיים ומקומיים. מתי הטיול בדיוק?
 
גשר האקדמיה כן מקום נוח ללון לידו, כי הוא נקודה בין הבודדות

למעבר רגלי בין הגדות. אפשר לחצות אותו , ללכת את כל הסביבות בצד ההוא של הקנאל גראנדה ולחזור באוטובוס מים. או לחצות היכנשהו חזרה, בגשר מסויים או עם הטרגטו, Traghetto, שרק חוצה את הגדות בשייט של דקה. על הגשר מוכרי תיקים מזוייפים ושאר מוצרים.

בגדה השניה אכלתי ב-Oniga בביקור האחרון שלי ב-2015, מסעדה טובה ואותנטית. אני רואה שממש ליד יש סניף של גרום, Grom, אמנם רשת אבל גלידה טובה מאוד.
 
למעלה