מה דעתכם על ונציה מאמצע אוקטובר ל-5 ימים ?

M AO R

New member
מה דעתכם על ונציה מאמצע אוקטובר ל-5 ימים ?

התאריכים הרלוונטיים 15-21/10
לפי המרשתת מזג האוויר נעים בוונציה בתאריכים אלה אבל כתוב שאין צורך ליותר מאשר 2 ימים שם. לכן חשבתי על נסיעה לכוון מילנו ( כשלוש שעות ) ואולי חנייה בוורונה. ע"פ התחזית של השנה שעברה גם במילנו מזג האוויר סביר מאד בתקופה זו.
שאלות :
מה יותר זול - לטוס לוונציה או למילנו ?
האם ניתן לשלב טיסה ליעד א' וחזרה מיעד ב' והאם יש בכך חסכון כספי ?
מה יש לראות על ציר ונציה מילנו בנוסף לחניה בוורונה אם בכלל ?
האם יש לכם עצה למסלול אחר הכולל את ונציה ?
תודה.
 
לגבי מזג אויר - נראה לי מצוין לטיול בונציה

בתקופה הזאת.
לגבי הזמן - יומיים זה לא רע, מספיקים לראות חלק מהדברים שהעיר מציעה. מה שיכול להיות נחמד אם יש לך 5 ימים זה לשכור רכב ולטייל ב 3 ימים הבאים בסביבה של אגם גארדה כיוון שיש בו עיירות מקסימות מקסימות
&nbsp
לגבי הטיסות, בדרך כלל, לנחות ולהמריא באותו שדה תעופה, כלומר לקנות כרטיס הלוך-חזור זו האופציה הזולה יותר עד כמה שאני יודעת. אבל הייתי במקומך מוודאת. פשוט תחפשי אונליין.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

M AO R

New member


 
סתם שמות של ערים קטנות ליד אגם גארדה

שביקרנו בהן והן חמודות, אם בא לכם ערים קטנות: malcesine, sirimione, riva del garda, limone. היו עוד
ועוד רעיון אחר, אם אתם רוצים ביקור ערים ולא הייתם במילאנו אתם יכולים לקחת רכבת מהירה מונציה למילאנו, זה בטח שעתיים שלוש (אני מנחשת אז תוודאי) ולהיות במילאנו יומיים שלושה בלי לשכור רכב.
 

Faria

New member
היינו באזור לפני שנה

גם כן ציר מילאנו-ונציה ב5 ימים בערך.
2 לילות לנו בורונה, טיילנו יום שלם בעיר.
2 לילות לנו בפאדובה. עיר יפה מאד ונחמדה, בין ורונה לפאדובה העברנו כמה שעות בויצ'נזה, מומלצת מאד (ואם עוברים שם, ביקור בתיאטרון העתיק זה חובה).
מפאדובה יש כל הזמן רכבות (נסיעה כחצי שעה) לונציה ועשינו יום מלא בונציה, אבל זה מאחר ששנינו כבר היינו בעבר בונציה, אז למעט הפלאצו דוקאלה לא באמת חיפשנו אטרקציות אלא סתם שוטטנו בעיר, עצירות תכופות בבתי קפה וכו.
יום למחרת כבר נסענו מפאדובה למילאנו דרך הארמון במאנטובה. לא טיילנו בכלל במילאנו, היינו בה כמה פעמים, ולמעשה עצרנו שם רק ללילה בשביל משחק כדורגל, ולמחרת כבר המשכנו הלאה לעוד כשבוע בליגוריה/פיאמונטה מערבית לשם.
 
מזג אוויר אי אפשר באמת לצפות לפי מה שהיה בשנה שעברה

כנראה לא יהיה קר. לגבי גשם או שמש, אי אפשר לדעת.

אפשר גם לעצור בוורונה, אני לא יודעת אם ב-5 ימים הייתי טורחת לבחור מקום לינה אחר חוץ מוונציה. אפשר מוונציה לנסוע לפאדובה, לוויצ'נצה, לוורונה עצמה, לפרארה הנהדרת (שאני הולכת לבלות בה כמה ימים גם כן באמצע אוקטובר). ישנה לא רחוק המקום שעושים בו גראפה, Bassano del Grapa, ישנה צ'יטדלה, Cittadella, עיירה מוקפת בחומה.

אם לנים בוורונה, אז אפשר לבקר במנטובה (יש תערוכה שנפתחת ב-6.10 של אמן גדול שעבד בעיר, ג'וליו רומנו, וזו עיר קטנה מלבבבת). אפשר בטרנטו. שוב, אין לכם כמעט זמן.

איזי ג'ט טסה גם לזו וגם לזו, הטיסות עכשיו יקרות. ב-15.10 הטיסה בזמנים טובים לוונציה, כלומר מגיעה אחר הצהריים. ב-21 אני חושבת שיש טיסה רק ממילנו כי בימי שני הם לא טסים לוונציה, איזיג'ט. והטיסה הזאת בטח יקרה מאוד וגם בזמן גרוע, בוקר מוקדם. אם אפשר לדחות ביום אחד, אני חושבת שהטיסה ב-22 בזמן יותר טוב.

לא, אין חיסכון כספי בטיסה מיעד אחד לאחר, הכל תלוי במחיר הטיסה הבודדת. מאוד אהבתי את מילנו אבל ביקרתי בה רק זמן קצרצר לאחרונה, כמה שעות בערב וכמה בבוקר, ואשוב לביקור ארוך פעם.

אפשר גם לבקר מוונציה באמיליה רומניה, כמו שאנחנו עושות: פרארה, בולוניה, ראוונה (אנחנו גם כנראה ניסע לפסטיבל אוכל באזור הזה). רק שיש לכם ממש מעט זמן לזה. אבל אפשר, נניח יומיים בוונציה, שאר הזמן בבולוניה ומשם למילנו.

אם הכוונה רק לבקר בערים, הרכב מיותר, מגביל מבחינת חניה, לא יותר מהיר. סעו ברכבת.
 

M AO R

New member
תודה רבה על התגובה המפורטת.

לפי שעה מסיבות "משפחתיות" ירדנו מזה.

עכשיו השאלה עוברת לכדאיות ביקור באמסטרדם בתחילת יולי הבא.
ראשית מדברים על כך שהזמנה של כמה חודשים טובים מראש מוזילה מאד את העלות. אבל מי יודע מה יהיה בעוד שנה ? לכן מתבקשת השאלה האם ניתן כבר עם ביצוע רכישת הכרטיס לבטח כך שאם חלילה קורה משהו ניתן לקבל החזר.

והשאלה השניה - או אולי הראשונה - האם אמסטרדם בתחילת יולי היא יעד טוב מבחינת מזג אוויר.
 
אני לא יודעת לגבי הביטוח, לצערי

אמסטרדם בתחילת יולי יכול להיות רעיון טוב, חוץ מהצפיפות כמובן. מזג האוויר יכול להיות כל דבר: שמש, גשם, 20 או 30 מעלות.
 

לאונידס

Active member
ביטוח בריאות או ביטוח בגלל רצון של הנוסע לבטל?

ביטוח ביטול ביוזמתו של הנוסע אפשר לרכוש זמן רב מראש, גם שנה
 
למעלה