זמני ארוחות בטיסות

נטעליג

New member
זמני ארוחות בטיסות

האם יש סטנדרט בינ״ל, או שתלוי בחברה עצמה, מדינה וכו׳?
הכוונה לטיסות סדירות (לא צ׳ארטר)

 

דניאלה1311

Active member
מנהל
זה תלוי במרחק ובשעות הטיסה
אין סטנדרט כי כל חברה מוציאה טיסה בשעה מסויימת למקום מסוים ותלוי גם בכמה שעות הטיסה. בקיצור יש בטיסות ארוכות שתי ארוחות בדרך כלל תלוי מתי ממריאים ומתי נוחתים או בטיסות קצרות בהן מוגשת רק ארוחה אחת.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
מה ההבדל בין טיסות לאותו יעד ומלונות הכל כלול למשל?
יש לך נניח בפאפוס עשרה מלונות הכל כלול, כולם נותנים 5 ארוחות. יש סטנדרט? אין, אבל מנסים לעשות הכל כדי שיבחרו במלון שלך. האם יש חובה להגיש בשעות מסויימות? לא, יש כבר מסעדות שנותנות ארוחת בוקר כל היום (בארה"ב לפי נסיוני) כלומר גם אם אני באה בשעה 1 בצהרים, פה יגידו לי: סליחה סיימנו להגיש ארוחות בוקר עד 12:30 עכשיו יש רק צהרים. אז פתחו מסעדות שנותנות ארוחת בוקר כל היום. ככה זה גם בחברות תעופה, רק שם יש מגבלות על הגשת אוכל מבחינת הזמן שצריך על מנת לחמם, להגיש, לאכול, לקחת חזרה כלים מהנוסעים. למעשה חברות התעופה יכולות למכור טיסות בלי אוכל בכלל וזה יקרה יום אחד גם בטיסות ארוכות טווח לדעתי.
 

לאונידס

Active member
על כרטיס הטיסה צריך להיות רשום אילו ארוחות מוגשות

אם מבחינתך חשוב רצוי כמובן לבדוק לפני רכישת הכרטיס.
אין סטנדרט בין לאומי, כל חברה והמדיניות שלה והמדיניות יכולה להשתנות כל הזמן, נסיון מלפני חצי שנה יכול להתברר כלא רלוונטי.
 

moco10

New member
בנוסף למה שנכתב

גם יכול להיות הפרש זמן ניכר בין הזמן שמקבל הנוסע הראשון (שהזמין ארוחה מיוחד, צמחונית או כשרה למשל) לבין הזמן שבו הנוסע האחרון מקבל את הארוחה.
זה תלוי ביעילות הדיילים, ולפעמים גם יכול להיות מושפע מגורמים חיצוניים. יכולים, למשל, לעצור את חלוקת האוכל באמצע בגלל ערבול שדורש את ישיבת הדיילים.

לא ברורה הסיבה לשאלה, אבל אם מדובר בעיניין רפואי, למשל שצריך לקחת תרופה בשעה די מדויקת עם או אחרי האוכל, אז לא להמר ופשוט להביא סנדוויץ'. (גם יהיה יותר טעים
)
 

נטעליג

New member
תודה (לכל המשיבים,דרך אגב). השאלה כללית, אבל בדרך לתכנון

של טיסת המשך (מעדיפה לאכול על המטוס מאשר לקנות ארוחה יקרה בשדה התעופה).
 

נטעליג

New member
מקווה שניתן להמשיך בנושא לא קשור: טיסת המשך\קונקשן האמירויות

מנסיון לתכנן טיסות המשך באתר חו״לי אני רואה חברה שנוחתת-מטיסה בדובאי במחיר מעולה.
השאלה אם כדאי?
שמעתי דעות לכאן ולכאן אבל לא מאנשים שנסעו בעצם.
למי יש נסיון בנושא?
 

אהוד153

New member
ארוחות בטיסות לואו קוסט

היי, אנחנו מתכננים טיסה לתאילנד, נהיה משפחה עם 3 ילדים בגילאי 10-15 (הולך להיות מאתגר
) ומנסים להוזיל עלויות אבל בלי לפגוע יותר מדי בחוויה של הטיסה, כבר היו לנו סיפורי איבוד מזוודה ועיכוב של יום בשדה..לגבי ארוחות בטיסה זולה לתאילנד- זה הולך להיות ממש קמצני ותפל? כי גם ככה זו טיסה ממש ארוכה והשאלה אם נכון יותר לקחת במקרה כזה טיסה "נורמלית" כדי פחות לדאוג מהדברים הקטנים/גדולים..
 
למעלה