באיטליה יקנסו אתכן/ם אם לא תנעלו את הנעליים המתאימות

דניאלה1311

Active member
מנהל
באיטליה יקנסו אתכן/ם אם לא תנעלו את הנעליים המתאימות תרגמתי את הכותרת הבומבסטית של הכתבה ואחרי שקראתי, הנה בתמצית הסיפור. ישנו המקום המקסים שנקרא Cinque Terre מעל העיירות יש רכס הרים. תיירים רבים באים עם הפליפ-פלופ אני לא יודעת אם ניתן לקרוא לזה סנדלים אבל נניח, סנדלי אצבע רופפים. הם ממש לא מתאימים לטיפוס הרים אבל יש, כך מסתבר, לא מעט תיירים שללא מחשבה רבה מתחילים טיפוס עם הפליפ-פלופ לרגליהם ואז נתקעים ומבקשים חילוץ.

עד כה החילוץ היה חינמי עכשיו נמאס לאיטלקים ואחרי שיעשו מסע הסברה וגם ישימו שלטי אזהרה, הם יקנסו כל תייר/ת שיבקש חילוץ בסכום שמגיע עד 2824 דולר, ראו הוזהרתן/הוזהרתם.

מי הולך עם הפליפ-פלופ בכלל? סתם שאלה רטורית
https://www.fodors.com/world/europe...ine-you-2824-for-making-this-footwear-mistake
 
כפכפי אצבע. ואכן ביזארי לטייל עם נעליים כאלו.
אבל זה לא שונה בהרבה מאנשים שיוצאים לטייל במדבר יהודה עם חצי ליטר מים, בלי כובע ובלי קרם הגנה.
 

תומלול

New member
זה נראה כמו כפכפים... והזכרת לי נשכחות מ- 2014
החלטנו ללכת ברגל את המסלול בין הכפר השלישי לרביעי. המסלול מוגדר כשעה וחצי הליכה. זה היה יום יפה אך קשה, מכיוון שמסתבר שכשאומרים שעה וחצי הליכה מכפר לכפר, מתכוונים ל- 45 דקות בהן עולים מדרגות ואז 45 דקות בהן יורדים מדרגות... מאוד חוויתי.

והיום אני מוסיפה: מקסים ומומלץ, רק דעו מראש לאן אתם נכנסים = כלומר: מטפסים...
 

לאונידס

Active member
מקווה שיפעילו את הנובל במהרה בימנו גם בישראל
לחייב מטיילים שברור שנהגו ברשלנות/חוסר אחריות בעלויות החילוץ שלהם.
&nbsp
 
יש אמצעי פשוט לעקוף את זה, לאלה שמתעקשים
לצאת לטייל במאות הקילומטרים שמעל הים בריביירה, במקום להיתקע באותו מסלול של 10 ק"מ או מה שזה לא יהיה, עם עוד מאות מטיילים אחרים.
ואז לא יהיה עומס בחילוץ.

לפני כשנה וחצי הלכתי חלק ממסלול קשה במקום אחר בריביירה ופגשתי אישה עם נעלי בד בלי גרביים, בלי כובע ועם בקבוק מים חצי ליטר שהיא סוחבת איתה, זה הכל, שום תיק חוץ מזה. וגישה נונשלנטית למהדרין.

אבל באמת, ההיטפלות של המיליונים דווקא לקטע החוף הזה...אומרת הרבה. ליגוריה הולכת על זה עכשיו ומנסה לקדם מסלולים אחרים, כדי להקל על העומס שם. אבל עד שאזורים אחרים יוצפו במאות אלפים או מיליונים, יש לכם מאות קילומטרים לעצמכם. מסלול אחד נפלא - אפשר ברגל אבל זה קשה בעליה וצריך כושר, אפשר במכונית - זה Bordighera-Seborga. תעשו לעצמכם טובה כשתנחתו בניס בפעם הבאה. יהיה לכם יופי עולמי פרטי. ועוד לא דיברתי על מסלול האופניים שבאזור, שמתחיל מסנרמו, שלכם ביום חול. ובהליכה גם כן מאתגרת, צפונה משם, Finalborgo למעלה עד שתתעייפו. צמחיה ים-תיכונית שהופכת אלפינית תוך שעה-שעתיים, הכל באותו כסף, שניים במחיר אחד. ושוב, הטבע שלכם. חוץ, אולי, מכמה רוכבי אופני הרים עם מרץ שתפגשו בדרך, זה האזור לאלה שמתעניינים הספורט הזה. וזה באמת, קצה המזלג של הריביירה.
 

ANZ1

New member
בניו זילנד, פליפ פלופס - כפכפי אצבע הם הלבוש הכמעט רישמי
או כמו שקוראים להם בסלנג המקומי גנדלז
אפשר ללכת איתם בכל מקום,
אפשר לראות אנשים עם חליפות הולכים עם כפכפים,
או כשאד שירן העלה סירטון ליו טיוב כשהוא מבקש מראש הממשלה להגר לניו זילנד,
היא העלתה פוסט חזרה ושאלה אותו אם הוא הולך עם כפכפים לכל מקום גם אם זה לא מתאים

https://www.youtube.com/watch?v=wRPSDuPrvKQ
 
למעלה