פשיטת רגל של חברת תעופה והחזר במקרה של רכישה אינטרנטית

לאונידס

Active member
פשיטת רגל של חברת תעופה והחזר במקרה של רכישה אינטרנטית


שורה תחתונה, במקרה המתואר הלקוחות קיבלו מחברת האשראי את מלוא הסכום תוך יום אחד בלבד.
בעקבות המקרה של פשיטת הרגל של אייר גרמניה התבקשתי לספר על החזר למי שרכש את כרטיס הטיסה ישירות מחברת התעופה עם כרטיס אשראי (ולא דרך סוכן).
פרטי המקרה:
נרכשו 2 כרטיסים דרך אתר האינטרנט של חברת התעופה, שולמו לפני כ 6 חודשים.
חברת אייר גרמניה הודיעה במכתב ללקוח שהטיסה לא תצא וגם לא יהיו טיסות חליפיות.
הלקוח פנה טלפונית לחברת האשראי, במקרה הזה ישרכארט, קיבל הנחיות איזה טופס למלא.
הלקוח מילא את הפרטים בטופס וצירף אליו את המכתב מאייר גרמניה (בהנחיות הטלפוניות לא התבקש לצרף את המכתב) ושלח בדוא"ל לחברת האשראי.
הלקוח קיבל באותו יום SMS שאמר שהתקבלו המסמכים.
ביום למחרת חשבון הלקוח זוכה במלוא הסכום (המרה מיורו לשקלים) כשלידו נרשם שהסכום מותנה ל 3 ימים ואחרי כן ההעברה סופית.
עברו מעל ל 3 ימים כך שהעברת הכסף סופית.
משיחה עם הלקוח - הוא מאוד מרוצה מהטיפול.
מקרה שני מאוד דומה רק הכרטיסים נרכשו דרך חברת אקספדיה (סוכן אינטרנטי) ולא ישירות מאייר גרמניה, הלקוח קיבל את המכתב מאייר גרמניה והטיפול היה מול חברת ישרכארט. גם כן תוך יום הכסף היה בחשבון הבנק של הלקוח.

אם מישהו יודע איך טופלו לקוחות שרכשו את הכרטיסים דרך סוכן שאיננו אינטרנטי (גם אם יש לו אתר אינטרנט) - אשמח לעדכונים.
 
למעלה