ארקיע שירות לקוחות

מ א1

New member
ארקיע שירות לקוחות

משתפת אתכם במקרה שקרה לנו בטיסה עם ארקיע ללונדון בראש השנה האחרון. אם יש למי מבאי הפורום רעיון / עצה איך לטפל מעבר למה שניסיתי לעשות, אשמח לתובנה. וכך היה: הזמנו טיסה בארקיע מנתב"ג לסטנסטד ב 5/9/18. הזמנתי ושילמתי מראש על הושבה במעבר עבורנו עלות: 10$ למושב. בהגיענו לצ'ק אין בעלי שם לב שמושבינו שונו וקיבלנו מושב חלון ואמצע. התלוננו אבל, לנציגי ארקיע זה לא הזיז...המושב במעבר עליו שילמנו כבר נמסר לנוסע אחר, הטיסה מלאה. העזרה היחידה שהוצעה לנו זה שהצוות ינסה לשכנע אותו להחליף איתנו מקומות! (להזכירכם: המושב במעבר שולם מראש!) - כמובן, שהנוסע שישב במעבר לא הסכים להתחלף וכך, נותרנו עם מושב חלון ואמצע שלא רצינו, לא נוח לנו ולא היינו משלמים על כך מראש!. צוות הקרקע וצוות המטוס אמרו לנו לשלוח את כל המסמכים לארקיע שירות לקוחות ושם יזכו אותנו על מחיר המושב ששולם. חזרנו מלונדון ב 10/9/18 ומאז, אני מנסה להשיג את שירות הלקוחות של ארקיע! אי אפשר לפנות אליהם טלפונית. יש אפשרות לפנות אליהם רק במייל או פקס או בדואר. שלחתי אין ספור פעמים את התלונה עם כל המסמכים
גם במייל וגם בפקס ולא קיבלתי שום תשובה! אפילו לא "תלונתך נתקבלה ותטופל..." כלום! נאדה! גורנישט...אני יודעת שזה רק בקשה להחזר של 10$ ששלמתי ולא קיבלתי את השירות עליו שילמתי. לא נמות בלי 10$ האלו...אבל החוצפה שמפרסמים מייל ופקס לשירות לקוחות ולא עונים בכלל? החוצפה של חב' תעופה שאין לה מענה טלפוני בשירות לקוחות? וזה בנוסף לחוצפה של לשנות באופן שרירותי מושב ששולם מראש ולהעמיד אותנו במצב שאנו צריכים לבקש מנוסע שיפנה מקום בגלל טעויות של ארקיע!. המסקנה שלי בכל מקרה היא לא לטוס בארקיע. חברה שמזלזלת בקהל לקוחותיה לא ראויה לאמון. אם מישהו יודע / מכיר איך לפנות לארקיע וגם לקבל תשובה, אשמח לשמוע.
 

מ א1

New member
תודה. שים לב שמס' הטלפון מפנה להודעה אלקטרונית בלבד

כשמתקשרים עונה ההודעה האלקטרונית שיש לשלוח את התלונה בפקס (שלחתי), במייל (שלחתי) או בדואר ישראל (לא שלחתי בדואר, הם יותר גרועים משירות הלקוחות של ארקיע). תודה על תשובתך בכל מקרה.
 

milk man

New member
ארקיע

ארקיע ידועה בשירות לקוחות רע,עד לא קיים.מספיק לשאול את תושבי אילת,שנאלצים לטוס הרבה איתם,על השירות במקרה של תקלות
 

guinness76

New member
זמן לכתוב על הדואופול הזה ...

טסתי לאילת והזמנו מקומות מראש אני וחבר שורה אחרי שורה ליד החלון ... מה שקרה שהגענו לשדה החליטו להחליף מטוס ונוצר מצב שבמקום מטוס בתצורה 3-3 המטוס קטן יותר וכל ההזמנות בעצם מתבטלות והדיילות קרקע המסכנות צריכות לתמרן ... העיקר לחסוך כסף ולא להוציא את המטוס הגדול חצי ריק .
ארקיע או ישראייר איני זוכר ...
טסנו אני וחבר לבלגרד אם ישראייר ללא כבודה למסירה אף פעם לא הבנתי למה אי אפשר להדפיס מראש בבית את הכרטיסי עלייה למטוס בטיסות האלה ... ואז נזכרתי במקרה הראשון... אוהבים להחזיק אותך עד הרגע האחרון ... תענוג מפוקפק שאני מוותר עליו בשמחה.
ואז נזכרתי שיש פלטפורמה נהדרת היום שקוראים לה פייסבוק ואפשר לפרסם בדף או לכתוב ולקבל מענה ... פתחתי את הדפים של הדואופול נסו בעצמכם ותראו כל הלקוחות מרוצים !! כולם בלי יוצא מהכלל !!! אין לאף אחד תלונות ...
מה מסתבר שאת ההודעות המשמיצות מנהלי הדפים מוחקים ... ואם מתחשק לענות עונים ואם לא מוחקים .

מסתבר שיש עולם שלישי בשירות בארץ .
 

צביקה101

New member
אני מציע לך לראות ב - 10$ הללו "דמי לימוד". פשוט למדתם

שככלל לא טסים עם חברות ישראליות. הן כולן זבל! אני יכול לכתוב ספר (מה ספר - אנציקלופדיה) על השרות והאיכות של החברות הללו.
 

לאונידס

Active member
גם ארקיע לא ימותו בגלל ה 10$ האלו - והם מקפידים לגבות אותם

אני מאוד "אוהב" נותני שירות שנכנסים ללקוח לארנק ומנסים לשכנע אותו ש"בסכך הכל רק...." ומציגים אותו כקטנוני.
אם זה "רק" 10$ אז שיזכו אותך ב 20, 10 שממילא שלך ועוד 10 כי זה כסף קטן אז שיתנו....

לצערי אין לי דרך מעשית לעזור, אני יכול רק להשתתף בתסכול.
 

מ א1

New member
תודה...נשאר רק התסכול

התייאשתי מהניסיונות ליצור קשר עם ארקיע שירות לקוחות...נותר לי רק להעביר מסר: מי שמזמין בארקיע שיצפה לזלזול ויחס לא הולם ללקוח. אל תזמינו ארקיע אם אתם מצפים לתמורה לכספכם.
 

dudi4321

Member
מקרה שלי עצוב יותר

בדקתי טיול לברצלונה. מצאתי באינטרנט במחיר של כ 800$.
העדפתי דרך ארקיע במשרד, לשלם אקסטרה ושילמתי יותר מ1000$ לטיול עם ימים מלאים. עוד בשדה בברצלונה, המדריך הודיע שיהיו יומיים חופשיים. עצבים כל 7 הימים.
אחרי מסע ומתן ארוך שלא קיבלתי עזרה לא מאמון הציבור לא מההסתדרות, מאף אחד, קיבלתי בסוף החזר של 75$
אין ספור מיילים וטלפונים לגורמים שמתימרים לעזור. נאדה, רק מיילים של קיבלנו, נבדוק, נעביר הלאה...
ומה רע ב EasyJet?
&nbsp
 
למעלה