כרטיס i amsterdam - האם ניתן לקנות במקום או חובה

כרטיס i amsterdam - האם ניתן לקנות במקום או חובה להזמין ברשת?
תודה ליודעים
 

RonspotNL

New member
היי לפי האתר
(אני חי בהולנד)אפשר להזמין את הכרטיס דרך האתר אבל אני יודע שאפשר לקנות אותו במשרדי ה VVV למשל בסניף שבצמוד לתחנת הרכבת בעיר
 
תודה רבה! אנחנו מתלבטים האם בכלל זה משתלם לנו. לכן
לא רצינו להתחייב מראש, ובאתר לא הצלחתי למצוא מידע לגבי קנייה במקום (חוץ מאיסוף הכרטיס בתחנת הרכבת או בשדה התעופה).
 

RonspotNL

New member
זה תלוי מה המטרות שלכם
אני כרגע בודק אפשרויות שונות לחופשה הבאה שלי ואני מסתכל גם על הכרטיסים האלה במקומות אחרים ולרוב עד עכשיו לא ראיתי משהו (בעיניי ) שמצדיק את ההוצאה הזו והיא לטעמי יקרה מדיי במקומות מסויימים שכן הרבה מהכרטיסים שראיתי תקפים ל3 ימים בלבד גם כן (אם באים רק ל3 או 4 ימים אולי זה משתלם תלוי בסיטואציה )ככה שאולי עדיף שלא לקנות אותם?
 
אנחנו השתמשנו בכרטיס דומה בניו יורק ובסיאטל
והוא יצא מאוד משתלם. אבל היו הבדלים קריטיים ביניהם לבין הכרטיס של אמסטרדם, שלדעתי מייקרים את הכרטיס של אמסטרדם.
בNY יש כמה סוגים של כרטיסים, ואנחנו הלכנו על כרטיס שנקרא NY city pass, שמאפשר לבחור מספר אטרקציות מסוים מתוך רשימה, והוא תקף לשימוש במשך חודש. אם לא מנצלים את מספר האטרקציות עליו שלמת, אפשר גם לקבל החזר.
בסיאטל היה כרטיס שפשוט כלל 5 אטרקציות, והוא אכן היה חסכוני מאוד.
באמסטרדם הכרטיס כולל רשימה ארוכה למדי של אטרקציות, ללא הגבלת כמות (אלא הגבלת זמן), וגם נסיעה חופשית בתחבורה הציבורית, וזה לדעתי מה שמייקר אותו ומעלה סימני שאלה לגבי הכדאיות שלו. אנחנו מעדיפים ללכת ברגל, כאשר הדבר אפשרי. נכון שיהיו מקרים שבהם יעד הנסיעה רחוק מדי ועדיף יהיה לנסוע, אבל להערכתי (אם מזג האוויר יפשר זאת), אלו יהיו מקרים בודדים, ולא בטוח בשביל זה שווה לשלם את הכרטיס. אולי נמתין כמה ימים לפני הנסיעה כדי לקבל תחזית מזג אוויר מעודכנת (אנחנו טסים בסוף מרץ), ועל בסיס זה נקבל החלטה אם לקנות מראש או לא. כי בחישוב פשוט של עלות הכניסות בלבד, החיסכון הוא שולי, אם בכלל קיים.
 
למעלה