טיסה+מלון באתר של בריטיש - too good to be true

kkkhhh

New member
טיסה+מלון באתר של בריטיש - too good to be true

לצערי בשבילי זה כבר מאוחר מידי משום שכבר הזמנתי טיסה, אבל ראיתי דיל מדהים באתר של בריטיש: טיסה הלוך חזור (עם בריטיש כמובן) פלוס מלון (הילטון אולימפיה בקנזינגטון) ב-$2350 בערך. המחיר לזוג. בשביל עוד 150 דולר אפשר לקבל ארוחת בוקר לכל השהות. התאריכים שלי הם 25.12.19-2.1.20. איך יכול להיות שזה כל-כך זול? זה פשוט לא הגיוני. טיסה עם בריטיש לבד עולה $1350. אז מלון 4 כוכבים של רשת הילטון, לזוג, ל-8 לילות בתקופה הכי-הכי בשנה עולה $1,000?! אני יודע שיש דילים פה ושם, אבל מה אני מפספס פה?
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
לא בדקתי את הדיל המסויים הזה אבל יש להם דילים טובים
טיסה עם בריטיש ללונדון בדצמבר 2019 ב-1350 דולר? זה ממש מוגזם.
הסתכלתי באתר של בריטיש הטיסות בתאריכים שציינת, באקונומי 323 דולר לאדם הלוך חזור בפרימיום, 398 דולר. איפה מצאת מחירים כאלו יקרים ב-1350 דולר?
לגבי מלון נניח שתטוס בפרמיום 800 דולר לשניכם נשארו 1540 דולר ל-8 לילות 192.5 דולר ללילה? לא זול כל כך בעיקר אם אתם משלמים מראש מעכשיו.
 

kkkhhh

New member
אנחנו מסתכלים על אותו אתר?

כרגע בדקתי באתר הרשמי של בריטיש שוב לתאריכים שציינתי לשני מבוגרים. המחירים זהים למה שכתבתי בהודעה הראשונה. המחרים הם התערפים הנמוכים ביותר -economy standard.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
כן, ברור שהסתכלתי באתר הרשמי של בריטיש
הכנסתי את התאריכים שציינת וזה מה שקיבלתי. מה שיכול להיות שנכנסת מספר פעמים לאתר? ואז המחירים עולים. נקה את הקוקיז, ותתחיל שוב בחיפוש.
 

YosMan1

New member
הוא מדבר על מחיר של 2 כרטיסים ביחד, וזו תקופה ממש לא הכי הכי

זו תקופה מתה.
התקופה החמה היא מסוף נובמבר עד 20 בדצמבר.
כריסמס זו תקופה שכולם נוסעים הבייתה ולא מבלים בבתי מלון, וגם אנשי עסקים לא חוזרים לעבודה עד לתחילת ינואר.
מכרימס ועד סוף פברואר זו התקופה הכי חלשה בשנה.
כולל ערב ראש השנה.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
בדיוק, על זה הרי הגבתי
המחיר ליחיד לפי דבריו הוא 675 דולר או 1350 לזוג ואני טוענת שיש כרטיסים ב-323 דולר ליחיד או לפרמיום ב-400 ליחיד כלומר 800 לזוג והמחיר של המלון לא משהו כל כך זול. מאידך אולי יש הרבה תיירים בתקופה הזו בלונדון. אם, לפי דבריך זו תקופה מתה הרי יש הצדקה שכרטיסי הטיסה זולים וחבילות תמיד עולות יותר מאשר הזמנה נפרדת, זה כבר אנחנו יודעים. לכן כתבתי שהמחיר מוגזם לדעתי ואני מבינה שאתה מסכים לזה.
 

kkkhhh

New member
ניקיתי היסטוריה בדפדפן

מכיר את הטריק
. אולי זו לא התקופה הכי-הכי במונחים של מקומיים, אבל העיר מוצפת תיירים בתקופת הכריסטמס וערב השנה האזרחית. זאת עובדה. ובתי מלון, כידוע, לא בונים על מקומיים לפרנסתם... בכל מקרה, כבר טסנו בעבר, באותה תקופה, ושהינו ב-President הצנוע בראסל סקוור ב-120 פאונד ללילה כך שעדיין, בהתייחס להצעה של בריטיש שהבאתי לעיל, מדובר במציאה.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
מסתבר שבבריטיש יש עכשיו הנחות של 20% בהזמנת כרטיסים
עד 31 בינואר כלומר יומיים.
מי שרוצה לרכוש עד סוף דצמבר 2019 כרטיסים בהנחה, זו הצעה ראויה לבדיקה.
 
למעלה