שאלה למומחים בנושא ביטול כרטיסי טיסה

שאלה למומחים בנושא ביטול כרטיסי טיסה

הוזמנו כרטיסי טיסה של חברת איזיג'ט באמצעות גוליבר .
התשלום בוצע דרך האתר של גוליבר.
האם ניתן לבטל כרטיסים אלו או לא ?
לאחר ביצוע ההזמנה התקבלו מסמכים ובין השאר הודעה כי ההזמנה לא ניתנת לביטול.
מצד שני לפי החוק -
דמי ביטול בעסקאות מכר מרחוק - ההזמנה בוצעה מול חברה ישראלית.
מה הדין במקרה זה ?
תודה
 

ANZ1

New member
תלוי

1. לא ניתן לבטל רכישת כרטיסי טיסה, אם הטיסה היא תוך 7 ימים מיום הביטול"
"
לא ניתן לבטל עסקה לרכישת מוצרים העשויים להתקלקל במהירות (כגון מוצרי מזון), מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן, מוצרים הניתנים לשעתוק או הקלטה או שכפול שאריזתם המקורית נפתחה (כגון תקליטורים), וכן בשירותי הארחה, נסיעה, חופשה או בילוי- אם מועד ביטול העסקה חל בתוך שבעה ימי עבודה קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
"
2. לא ניתן לבטל רכישת כרטיסי טיסה אם לא בוצעה קודם תהליכי שיווק של החברה המשווקת, כך שאם פניתם מרוצנכם לחברה וקניתם את הכרטיסים, החוק הרלוונטי לא חל על העיסקה, רק אם החברה פנתה אליכם ובעקבות הפניה שלהם קניתם את הכרטיסים אז אפשר לבטל את הכרטיסים לפי החוק.
ראו כאן
"
אם רכשת את המוצר באמצעי מרוחק, אך לא קדמה לכך פעולת שיווק מרחוק מצד העוסק כי אז, העסקה איננה בגדר "עסקת מכר מרחוק"
עליך לבחון את זכותך לביטול העסקה על פי הכללים שחלים על ביטול עסקה רוכלות" או "עסקת אחרת" בהתאם לנסיבות הרכישה.
עליך לחזור לשאלה "כיצד התבצעה העסקה"?

3. אבל אם העיסקה בוצעה בבית העסק, לא דרך האינטרנט או הטלפון,
עוד לא חלפו 14 יום מביצוע העיסקה, ויש יותר מ18 ימים עד הטיסה, אז אתם יכולים לפי חוק לבטל את העיסקה
"
רכשת שרות הארחה, נסיעה, נופש או בילוי, טרם חלפו 14 הימים הקבועים בחוק כטווח הזמן במסגרתו ניתן לבטל את העסקה ונותרו לפחות 18 ימים עד למועד שנקבע למתן השירות, לפיכך הינך זכאי לבטל את העסקה תוכל לעשות זאת על פי הנחיות המדריך
http://www.consumers.org.il/category/consumers-click
 
העיסקה בוצעה לפני יומיים

העיסקה בוצעה דרך האינטרנט
לא קדמה פעולת שיווק
הטיסה בעוד חצי שנה
&nbsp
אז אני מניחה כי לא ניתן לבטל
 

amiramdil

New member
הפוך ...

מכיוון שהטיסה רחוקה וטרם חלפו 14 יום מיום ההזמנה
לכן ניתן לבטל את ההזמנה עבור 100 שקל או 5 אחוז לכרטיס
 
למעלה