no show לטיסה של תינוק

kkkhhh

New member
no show לטיסה של תינוק

האמת שבאופן כללי מסקרן, אבל אני שואל, ספציפית, לגבי תינוק (מתחת לגיל שנתיים): נניח שהזמנתי שני כרטיסים למבוגרים ואחד לתינוק באותה ההזמנה ונניח שהוחלט בסוף שהתינוק ישאר בבית עם סבא וסבתא. האם צריך להתקשר לבטל את הכרטיס שלו? במידה וכן, אני מניח שהביטול כרוך בדמי ביטול. מאחר וכך, האם אפשר פשוט שהתינוק לא יגיע ואז "הלך" הכרטיס בשיווי $30? או שברגע שרכשתי עבורו כרטיס אני חייב להביא אותו? מה עוד שצ'ק אין (שעושים בבית, לפני הטיסה) לתינוק מקושר לזה של הבגיר, לכן, האם זה אומר בהכרח שהתינוק צריך לטוס?

ברור לי שהתשובה גם יכולה להיות מדיניות שמשתנה מחברה לחברה, במקרה הזה, מהי המדיניות השכיחה יותר?

תודה.
 

ANZ1

New member
אף אחד לא צריך לטוס

לא יבוא שוטר לקחת את התינוק,
כמו שלא יבוא שוטר לקחת אותך אם אתה לא תבוא לטיסה,
אבל אם המטרה שלכם לקנות כרטיס בזול נוסף שיהיה לכם יותר מקום,
אז זה לא יעבוד,
אם התינוק לא יגיע לטיסה, אז חברת התעופה תתן את הכיסא הריק אם יהיה לה אובר בוקינג או סתם נוחות של הושבה,
כך שאם המטרה להרויח כסא נוסף בזול כדי שתוכלו לישון, זה לא יעבוד,
אתם גם תשלמו יותר וגם לא תקבלו יותר.
 

לאונידס

Active member
אם אחד מהמשתתפים בטיסה לא מגיע - אז הוא לא הגיע

לא משנה אם זהו התינוק או מבוגר.
ככל שאני מכיר לא מבטלים טיסה לכל הקבוצה רק בגלל שאחד לא הגיע.
&nbsp
כרטיס לתינוק מתחת לגיל שנתיים לא כולל כיסא, כך שאין עניין של שמירת מקום.
&nbsp
בחלק מהחברות אפשר לקבל חלק מה 30$ במקרים של מיסים כמו מס נמל.
&nbsp
 
למעלה