הבדיחה היומית : מדינת ישראל משלמת לאלעל לפתוח קו ללאס וגאס

לאונידס

Active member
אבל יריב לוין אומר שיגיעו גלי תיירות מנוודה יוטה אריזונה וכו

נראה שמצאו דרך להעניק לאל על צ'ופר קטן.
&nbsp
טיסה לארה"ב, את המענק מקבלים ביורו, המחירים נקובים בדולר והתשלום בפועל בשקלים

&nbsp
לתשומת לב אלו השוקלים לרכוש כרטיס, הטיסה ממריאה מישראל ביום שישי בבוקר , במקרה של איחור משמעותי (ולאל על יש רבים כאלה) יכול להיות שהיא תדחה למוצ"ש ומאוחר יותר.
הטיסה בחזרה מארה"ב במוצ"ש מסתמכת על המטוס שאמור להגיע מישראל בשישי, אם המטוס ימריא מישראל רק במוצ"ש צפוי להם עיכוב מאוד ארוך.
&nbsp
לדעתי הטיסה טובה לא רק למהמרים, מבקרים מישראל בחוף המערבי יוכלו להתחיל את הטיול בוגאס ולסיים אותו ב LA או SF או להיפך בטיסה ישירה. פיצול היעדים יכול לחסוך להם זמן וממון.
&nbsp
ובשורה התחתונה אני בעד פתיחת עוד קווים, גם את הקו לוגאס וגם הקו המתחרה ליונייטד ל SF, תחרות תמיד טובה ללקוח.
&nbsp
 
בדיוק. לא בדקתי כמה זמן הטיסה הזו, אבל ביוני האחרון אנחנו
אכן טסנו לווגאס, עם קונקשין בניו יורק. ייתכן ולא היינו מפצלים וכך היינו חוסכים חצי יום אם הייתה האופציה קיימת לפני חצי שנה.כמובן שלא טסנו כדי להמר (אני חושבת שלמהמרים יש יעדים הרבה יותר קרובים והרבה יותר זולים מאשר לאס וגאס!) אלא כנקודת הפתיחה לטיול בחוף המערבי.
לא יודעת עד כמה יגיעו גלים דווקא מיוטה. המורמונים לא ממהרים להגיע לישראל. מבחינתם זו לא "ארץ הקודש" כמו שהיא עבור האוונגליסטים. אולי עליהם הוא בונה.
 

לאונידס

Active member
בדקתי קצת לגבי מחירים ו"קצת" פספסו בכתבה

למשל הבנתי שהכרטיסים במבצע לכבוד פתיחת הקו, אלו שעולים בסביבות 780$ לא כוללים מזוודה.
מי שמעוניין במזוודה צריך להוסיף 95$.
בניגוד לטיסות באירופה בהן פגשתי ישראלים רבים שלא טסים עם הרבה מטען מנסיון בטיסות רבות לארה"ב כמעט כל הישראלים שפגשתי לוקחים איתם כמות מטען גדולה.
זאת אומרת שלרובם המוחלט של הישראלים אפילו בזמן המבצע מחיר הכרטיס יתחיל מכ 900$,
כרגע הטיסות האלו לא מפורסמות באתר אל על כך שאני לא יודע כמה ראלי להשיג טיסה מוזלת גם בהלוך וגם בחזור ואין לי שום הערכה אם ימכרו 3 או 300 כרטיסים במחיר הזה.
בהנחה שבאמת ראלי שלקוח יצליח להשיג כרטיסים ב900$ מדובר בהנחה יפה אבל ממש לא מחירי רצפה.

המחירים לא במבצע נראים לי מאוד גבוהים ביחס למחירים של יונייטד ל SF, לפי הכתבה עלות הכרטיסים הזולים ביותר 1300$ אבל הם מטפסים חיש מהר למעל ל 2000$, בכתבה נוקבים במחירים של 1000-1400$ לכיוון, לדעתי מחיר שחיטה (כשרה כמובן).

מקווה שאל על יכוונו ליעד מחיר ראלי יותר, אחרת גורל הקו יהיה כמו בטיסות להודו בו ברגע בו נפתחה תחרות הביקוש צנח ואל על נאלצו להוריד את תדירות הטיסות למחצית.
 

moco10

New member
אין לי ידע ולכן גם אין לי דיעה על הסבסוד של המדינה לקו

אבל "רק על ישראלים שהולכים להמר" זה מגוחך.
ישראלי שהולך להמר, ואני לא מבין מה הבעייה בזה אם זה חוקי, לא יסע לווגאס. למה לטוס 15 שעות בכרטיס יקר כשיש לו מלא ייעדים באירופה.
אגב, גם בארה"ב יש קזינואים בהרבה מדינות אחרות, כך שזה גם לא נחשב יעד ל"אמריקאים שהולכים להמר".

ווגאס היא מרכז תיירותי בעצמה (כבר כמה עשורים שההימורים זה לא גורם המשיכה העיקרי בווגאס ורוב המבקרים אינם מהמרים בכלל) , והיא גם ממוקמת גאוגרפית טוב כנקודת יציאה לטיולים באזורים נרחבים אחרים של ארה"ב.
 
למעלה