המלצות לטיול לקיץ הבא יולי\אוגוסט\ספטמבר ?

sitvaniyot

New member
אפריקה יקרה לתיירים כי

הפסיכולוגיה של האפריקאים אומרת שאם לתיירים יש כסף לטוס לאפריקה סימן שגודל להם עץ כסף ליד החלון וכל בוקר לפני שהם יוצאים מהמיטה הם מושיטים יד מהחלון וקוטפים כמה שטרות.
זה לא נכון שתייר לא לן ולא אוכל היכן שאוכלים המקומיים, ישנתי ואכלתי באותם מקומות אבל שילמתי מחיר מקומי רק כאשר ליווה אותי מקומי שטען שאני אורחת שלו. כאשר הייתי לבד, שילמתי ועוד איך.
התיירות בנויה לאלפיון העליון, ולכן היא מאד יקרה.
בעיני זה לא כיף לטייל במקומות שמנצלים אותי ולכן בטיול שתכננתי לחצי שנה ברחתי אחרי 6 שבועות. לי זה הספיק.
 
יפן בהחלט לא צריכה להיות מאוד יקרה, למרות שאתם

אלו שצריכים לשבת ולראות אם הטיול נכנס לכם לתקציב.
&nbsp
לגבי יפן, אני לא הולכת לישון בקפסולות בטיול שלי באפריל לשם, אבל אם את רוצה להוריד עלויות שם, זו יחסית ארץ מצוינת לישון בקפסולות מכיוון שהם שומרים על ניקיון ורמה גם שם וזה הרבה יותר זול.
&nbsp
לגבי השבועיים, זה לגמרי לא לסמן V, סימון V זה רק האופן שבו את בוחרת לטייל. ברור שלא תוכלי לטייל בכל יפן, אבל בהחלט תוכלי להרגיש את האי הגדול. אני למשל, מתכוונת ליסוע ליפן ל 10 ימים באפריל, לא מתכננת לנו טיול של סימון V.
&nbsp
היינו בתאילנד עכשיו בקיץ, שבועיים וחצי, והיה מעולה, יחסית פחות יקר ואת יכולה לבחור אם להגיע לצפון תאילנד למשל או לוותר ולהיות שבוע בחופים ושבוע בבנגקוק.
דוגמא ספציפית לטיול אני יכולה לספר לך על הטיול שלנו לתאילנד: אנחנו היינו 6 ימים בצפון, 6 ימים בקראבי ו4 ימים בבנגקוק, לא הרגשתי שהתרוצצנו.
&nbsp
 

sitvaniyot

New member
ביפן לא צריך לישון בקפסולות.

יש אכסניות של YHA, יש ריוקן שזה דומה לצימר, יש מנזרים עם לינה למטיילים. כולם במחיר סביר עד זול. חודשיים ביפן ולא לנתי במלון או קפסולה. אוכל מהסופר שם מחממים את החמגשיות ואוכלים בפארק קרוב. לגיוון אפשר לאכול במסעדה בצהריים. המחירים הם לאנשים עובדים שאוכלים בהפסקה ולכן יותר זול מבערב. והשאר בישול עצמי באכסניות.
לנסיעות הצטיידתי בשני JR לתיירים ונסעתי חופשי בכל כלי התחבורה. מה נשאר? רק הטיול. באמת לא נורא יקר.
 
אוסיף לדברי התגובה הקודמת

יש ביפן גם המון הוסטלים לא של YHA, וברבים מהם יש גם חדרים זוגיים (עם או בלי מקלחת ושירותים צמודים, תלוי בהוסטל) - לפעמים המחירים ממש מוצלחים, וכבונוס יש סלון משותף שבו אפשר להכיר מטיילים אחרים ולקבל המלצות הכי עדכניות שיש.
עוד דרך להוזיל: אוטובוסי לילה במקום רכבות שינקסן (לפעמים שליש מחיר). מעולה למי שיש לו זמן (כי אוטובוס הרבה יותר אטי), או מי שנוסע לזמן קצר ויש לו רק נסיעה גדולה אחת כך שלא משתלם לו JR.
 
הערה קטנה

אם הילדים זה נושא שאתם כבר עובדים עליו (מצטערת על החדירה לפרטיות, פשוט הזכרתם את זה), בדקו אם ביעד המתוכנן יש סכנת זיקה, שיכולה לסכן התפתחות עובר.

כדאי גם להתאים את היעד לעונה - ביפן למשל (שאין בה זיקה) יהיה חום אימים בקיץ, עם מונסונים.

השאלה "איפה באפריקה" - איפה שבא לכם. תחליטו מה אתם רוצים לראות ולעשות ותבחרו לפי זה (ספארי/טרקים/חופים וכו'), ולפי התאמה לעונה.
כמובן גם לפי התאמה לתקציב, שלא ברור לי אם הוא 20 אלף בדולרים או בשקלים.
 

graphe60

New member
עוד לא עובדים.. וזה בסדר.

והתקציב בש"ח, היינו רוצים בדולר.
 
למעלה