שביתה בראיינאיר ביום שישי

אספרסו2

New member
טייסים במשכורות רעב
נטולי מוטיבציה .
מי שרוצה להגיע בזמן,בביטחה ובטחון לקרקע בטוחה עדיף לו שידיר את רגליו משם.
 

אספרסו2

New member
לפחות לא לקח איתו את הנוסעים
כל המחירי רצפה האלו לא יכולים לאפשר תנאי עבודה נוחים לבעלי מקצוע שחייבים להיות שלווים ומרוצים מכל רגע בסביבת העסקתם.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אין שלמות, מה לעשות
 

אספרסו2

New member
בלופטהאנזה זה יותר אפקט מניעתי
הטייסים מציבים רף גבוה של תנאי משכורת על מנת למנוע מצב שמישהו יחשוב שאפשר לדרדר אותם למצב של הקולגות בחברות שמוכרות כרטיסי טיסה במחיר דו ספרתי.
 

לאונידס

Active member
משיחה עם מכר גרמני שמצוי בתחום לא מדובר ישירות בשכר
אלא בתנאי פנסיה.
טייסים בלופטהנזה מקבלים כמעט 100% פנסיה מהשכר הקובע, כל כמו שאר העובדים שמקבלים הרבה פחות.
לפי אותו מכר הטייסים שובתים על אותו אחוז קטן של ה"כמעט".
&nbsp
ככל שהבנתי ממנו אף אחד לא מדבר על פגיעה בשכרם.
 

אספרסו2

New member
ברור שאם יירד השכר
תהיה פגיעה גם בפנסיה ואגב,שישים אחוז מהמשכורת האחרונה .
&nbsp
Für Kollegen, die dem Stress im Alter nicht mehr standhalten, gibt es bei der Lufthansa eine großzügige Sonderregel. Sie entlässt ihre Piloten ab 55 Jahren in den Ruhestand und zahlt ihnen weiterhin 60 Prozent ihres letzten Gehalts - das in diesem Dienstalter weit über 200.000 Euro liegt. Um dieses Extra brennt der Streit zwischen Fluggesellschaft und Piloten besonders heiß.
&nbsp
 

לאונידס

Active member
לא יודע מאיפה הציטוט ומה ההקשר
כי אני מבין ממנו שטייסים שפורשים בגיל 55 מקבלים 60% פנסיה משכר שעובר 200,000€, אני מניח שזהו השכר השנתי.
לא רשום מה אחוזי הפנסיה של טייסים שפורשים נניח בגיל 65.
&nbsp
בכל מקרה אני לא מבין גדול בפנסיה גרמנית של טייסים בלופטהנזה, בקושי מצליח להבין את שלי.
 

אספרסו2

New member
ועוד משהו,הם פורשים מוקדם
במודע,הם בקבוצת סיכון ללקות במחלות ממאירות,רוצים להנות מהפנסיה כל עוד הם יכולים.
 

xfwind

New member
גם ב"אייר אלסקה" התנאים לא משהו. לפחות של המכונאים
YNET
 
למעלה